11.11'de telefonum için ekran sipariş geçmiştim lakin siparişim ödeme güvensizliği nedeni ile kapatıldı(Kapatılması ile birlikte kullandığım kuponlarda yok oldu.) geri açılması için kartın ve kimlik kartının fotosunu onlara vermemi istediler.(Artık GBT kontrolümü yapacaklar..) Tabi bende bunun yapmam gerektiğini müsteri hizmetlerine 4. 5. bağlanmamda öğrendim(9-10 kez bağlandım heralde çöp hizmetlerine ) ama ne zaman bağlansam "ürününüz gönderilmiştir,siparişiniz kapatılmamıştır." diyorlar. Sonra SS gönderip kapatıldığını söyledeğimde beni başkasına bağlıyorlar ve bu lanet olası döngü, sorunum çözülmeden her bağlanmamda devam ediyordu. NETİCE: Allah belalarını versin, beş para etmez müşteri hizmetleri ve konsepti bozmuş bir Aliexpress. Amazon.com müşteri hizmetleri ile kıyasladığımda bir çöp insanlar topluluğu görüyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
NETİCE: Allah belalarını versin, beş para etmez müşteri hizmetleri ve konsepti bozmuş bir Aliexpress. Amazon.com müşteri hizmetleri ile kıyasladığımda bir çöp insanlar topluluğu görüyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.