Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1056
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sony Çok Problemli Servis Hikayesi ve Teleservice
B
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Sony Mobile ve teleservice problemi,

Arkadaşlar 6 ay önce almış olduğum Sony Xperia Z5 telefonumu aldıktan 20 gün sonra şarj problemi nedeniyle teleservice e gönderdim. Cihaz için doa kapsamında değişim kararı çıktı ve teleservis cihaz yurtdışından gelecek diye tam 2 buçuk ay sonra bana yeni cihazı yolladı. Bu süre zarfında Sony Mobile müşteri hizmetleri ile en az 20 defa iletişime geçtim ve sürekli şikayet kaydı oluşturdular ancak hiçbir şekilde sürece müdahale edemediler.

Neticede 2 buçuk ay sonra gelen cihazımı kullanmaya başladım ve bunda da yine şarj problemi, telefonda aşırı ısınma (bu kronik olabilir) ve aşırı yavaşlık (fotoğraf çekince kaydetme süresi uzunluğu, belli belirsiz z2 de görmediğim kasmalar) problemleriyle yine teleservice e yolladım. AMA ARTIK BIKTIM. 29 Ağustosta teleservice Ankara şubesine ulaştı, 29 Ağustosta tamire alındı, aynı gün yedek parça bekliyor durumuna düştü, 20 Ekimde tekrar tamire alındı ve yine 20 Ekimde yedek parça bekliyor durumuna düştü.

Şimdiye kadar hangi Sony telefonum olursa olsun (Arc, S, Z, Z2, Z3) servis süresinde 1 haftayı geçmeyen bu teleservice ya da sony, şimdi servis sürelerinde sınırları zorluyor. 6 ay önce aldığım telefonu 2 ay kullandım, onda da sorunlu olduğu için kullanamadım. Teleservice de karşımda muhattap bulamıyorum, Sony Mobile biz müdahale edemeyiz sadece şikayet kaydı oluştururuz diyip duruyor, şikayetvar a bakıyorum bir tane şikayete cevap veren olmamış, tüketici kanununu umursadıkları bile yok ve bu tutumları: 2006 YILINDAN BERİ SONY DEN BAŞKA TELEFON KULLANMAYAN BENİ SONY'DEN UZAKLAŞTIRIYOR. Bir sonraki telefonumu Sony almamaya tövbe etmek üzereyim.

Herhangi bir yardımınız olacağını çok zannetmiyorum ancak başımdan gelen budur. Kimse kötülemek amacıyla yazdığımı falan zannetmesin, bu sayfada yıllardır ne kadar Sony telefon hayranı olduğumu tanıyanlar bilir. Çalıştığım yerdeki iş arkadaşlarıma, eşime, kardeşime, en iyi arkadaşlarıma vb Sony cep telefonu aldıran ben, çevremdekilerin dalga geçmesine maruz kalıyorum. Maddi olan kaybımın (parasını verdiğim bir ürünü kullanamamak) yanı sıra manevi olarak herkese övdüğüm telefonu servisin göndermemesi yüzünden dalga konusu oldum.

Benim anladığım Sony artık servis sorunlarıyla ilgili müşterilerini artık önemsemiyor. Bu işin bu hallere gelmesinin tek sebebi budur, yoksa eskiden 1 hafta olmadan sıfır telefonlar yollayan, sorunları ivedi olarak çözen (ki yine teleservice e yollardım) şirketin bu hallere gelmesinin başka bir açıklaması olamaz. Çözüm ise ya adam akıllı tekrar müşterilerini önemseyecekler bu işi halledecekler ya da Teleservice ile servis anlaşmasını iptal edip adam akıllı bir servisle anlaşacaklar, ya da teleservice e gerekli yaptırımları yapacaklar.

Bu kadar umursamazlık, müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir anlayış görmedim.

Umarım bir şekilde burayı okuyan yetkili birileri olur da durumun ne kadar ciddi boyutlara ulaştığının farkına varırlar.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
9 yıl
Yüzbaşı

böyle seyleri okuyuca cidden lg v10 almaya itiyo beni sony. nerdeyse z5 ten v10 a dönmek üzereyim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

dediğim gibi yıllardır sony kullanıyorum böyle kötü bir olay daha yaşamadım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sailorsaturn
S
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: bacardi_mojito

dediğim gibi yıllardır sony kullanıyorum böyle kötü bir olay daha yaşamadım

v10 alıcaz cidden bugun vazgectım bu sorun haberlerınden dolayı sd810 sorunlu ve cok ısınan bı ıslemcı geneli cok etkiliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

sd810 dan ziyade benim sıkıntım servis süreciyle ilgili.
bu kadar kötü servis olamaz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sailorsaturn
S
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: bacardi_mojito

sd810 dan ziyade benim sıkıntım servis süreciyle ilgili.
bu kadar kötü servis olamaz

v10 aldım hocam:) sony z5 ile cıkılan yoldan v 10 ile devam ettım:D



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.