merhaba. Aliexpreste Dispute 'yi haksız şekilde kaybedeceğim belli oldu. satıcı ürün üzerindeki adresi yanlış yada eksik yazdı ürün bana gelmedi, satıcıya geri gitti, şimdi 60$ kargo ücreti geri istiyor. satıcının 4500 işlemi olduğu için aliex onun tarafında.
Tecrübeli arkadaşlardan yanıt rica ediyorum, Bundan sonra Bankaya talimat verip kaybedilen meblayı geri almak mümkün mü ? K. kartı kullandım..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Merhaba, bankanıza bir dilekçe sunarak harcama itirazında bulunabilirsiniz. Harcama itirazında bulunma süresi yanlış hatırlamıyorsam 120 günü aşmamış olması gerekiyor. Bankanız daha sonra durumu değerlendirip ücret geri kredi kartınıza yatıyor.
hocam bu gün bankayı aradım. (finans bank encard) alakalı kurum ile iletişime geçeriz kendileri uygun görürse geri ödeme yaparlar dendi. yani yatan/ çekilen miktarı banka geri alamıyor. sizin olay nasıl oldu? dispute açıp kaybetiniz yoksa yanlışlık la ekstra mıktar mı kartınızda çekilmişti.
Hocam ben bankaya hiç görüşmemiştim. Faks cektim direk olarak kendileri dondu. Olay cozuldu. Bende Aliexpressten urun almistim. Takip iade edildigi halde satici almadigini beyan etmis. Dispute olumsuz sonuclanmisti. Banka Akbankti benim.
Tecrübeli arkadaşlardan yanıt rica ediyorum, Bundan sonra Bankaya talimat verip kaybedilen meblayı geri almak mümkün mü ? K. kartı kullandım..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.