Arkadaşlar Lenovo laptop kullanıyorum. Ekranımda yarım serçe parmağı kadar, arka plan koyu olmadıkça belli olmayan fakat göze batan kırmızı bir çizgi oluşmuştu.
Garantinin bitmesine birkaç ay kaldığı için ben de garantiye gönderdim.
Bunun yanında çift SLI modelin 1.ekran kartında da arızalanmalar oluyordu. Ayrıca laptop'ın şarj girişindeki sokette zedelenme vardı ve şarj girişinde ufak bir kırık vardı.
Bu şikayetlerle garantiye başvurdum. Bana 2 gün sonra şarj girişimdeki kırığın fotoğrafını atarak ödeme yapmam gerektiğini söylediler. < Resime gitmek için tıklayın >
Bu fotoğrafı servis yetkilileri gönderdi ödemem gereken miktarı da belirterek. Kasa değişimi gerekiyormuş yaklaşık 300 tl ücretle. Ben de bunun üzerine şarj girişine dokunmayıp diğer işlemler üzerine çalışmalarını söyledim ama ödeme yapılması dışında garanti dahilinde yapılacak bir şey olmadığını söylediler.
Sorun da burada başlıyor. Müşteri temsilcisine sordum ekrandaki piksel ile kasanın ne ilgisi var diye yanıt veremiyor, dedim anlayan birisini bağlayın o izah etsin bağlamıyor. Kafayı yedim telefonda resmen.
Sizce nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Tekrar alıp şarj girişi ile ilgili şikayette bulunmadan mı vereyim yoksa ısrarla telefonda anlayan birilerini mi isteyim ya da tüketici hakem heyetine mi başvurayım ne yapacağımı şaşırdım resmen. Anlayan arkadaşlar yardımcı olursan çok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Kurumu tekrar ara ama onlara saygılı olma çok sinirli ve sert konuş durumu tekrar anlat ve yeniden cevap veremezse tüketici hakem heyetine başvuracağını üstele
Firmanın daha üst yöneticilerinin numarasını bulabilirsen çok iyi olur ve hepsinide şikayet edersin onlar seni geri arar ağlarlar
Bugün zaten iyice bir payladım da susmakla yetiniyor sadece.
Benim tedirginliğim acaba ben mi yanlış biliyorum diye düşünmemdi sadece. Gerçekten acaba bi ilgisi var mı diye düşündüm kasa ile bunların. Sonra baktım alakasız şeyler yazmışlar internette de.
Ayrıca şikayetlerde soket kırığını bildirdiğim için de işlem yapmıyorlar diye de düşünüyorum. O yüzden alıp tekrar vermeyi de düşündüm. Neyse bakalım.
Garantinin bitmesine birkaç ay kaldığı için ben de garantiye gönderdim.
Bunun yanında çift SLI modelin 1.ekran kartında da arızalanmalar oluyordu. Ayrıca laptop'ın şarj girişindeki sokette zedelenme vardı ve şarj girişinde ufak bir kırık vardı.
Bu şikayetlerle garantiye başvurdum. Bana 2 gün sonra şarj girişimdeki kırığın fotoğrafını atarak ödeme yapmam gerektiğini söylediler.
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu fotoğrafı servis yetkilileri gönderdi ödemem gereken miktarı da belirterek. Kasa değişimi gerekiyormuş yaklaşık 300 tl ücretle. Ben de bunun üzerine şarj girişine dokunmayıp diğer işlemler üzerine çalışmalarını söyledim ama ödeme yapılması dışında garanti dahilinde yapılacak bir şey olmadığını söylediler.
Sorun da burada başlıyor. Müşteri temsilcisine sordum ekrandaki piksel ile kasanın ne ilgisi var diye yanıt veremiyor, dedim anlayan birisini bağlayın o izah etsin bağlamıyor. Kafayı yedim telefonda resmen.
Sizce nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Tekrar alıp şarj girişi ile ilgili şikayette bulunmadan mı vereyim yoksa ısrarla telefonda anlayan birilerini mi isteyim ya da tüketici hakem heyetine mi başvurayım ne yapacağımı şaşırdım resmen. Anlayan arkadaşlar yardımcı olursan çok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.