Unity3D ile oyun yapiyoruz fakat kasma sorunu oldu.Anlamadigimiz bi sekilde oyunun grafiklerini arttirdikca kasma azaliyor.Nedenini cozemedik.Cozum hakkinda bilgisi olan varmi?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Oyunda grafik threadi ile fiziksel efekt threadi birbirinden ayrı çalışıyordur. Sen grafik açtıkça bu da fazladan thread ekliyordur grafik için. Grafik thread sayısı 7, fizik thread sayısı 1 olduğu için 4 çekirdekli / 2 çekirdekli işlemcinin daha büyük bir oranı grafiğe ayrılmış oluyordur.
Veya, önceden düzgün denk gelemeyen senkronizasyon(grafik - fizik), grafik yükü arttıkça dengeleniyordur.
Veya, unity "aa bak grafik yükü arttı, artık ekran kartına farklı bir şekilde komut yollayayım, tüm komutları paket haline getireyim optimizeli olsun" diyordur.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >