Teknosadan zanussi ocak ve fırın aldım. Servis model no sistemimizde yok diye kurmadı. İade işlemlerini başlatıyorum...
daha da ilginci teknosayı aradığımda bizim sorunumuz değil, servisin sorunu dediler:
Hislerimi ifade etmeye kalksam... :)
Edit: Teknosa; AEG ve Zanussi için 2 ayrı telefon verdi. AEG randevu verip Zanussi için verilen telefon önce sizin ürün sistemimizde yok deyip sonra benden para istedi. 2. gün AEG için gelen servis Zanussi ve Elektrolux ü de biz yapıyoruz deyip, Zanussileri de ücretsiz montaj yapıp, garantisini başlatıp gitti. Teknosa, sen var ya tam !!.... Problem olmayan şeyi problem yaptılar...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
daha da ilginci teknosayı aradığımda bizim sorunumuz değil, servisin sorunu dediler:
Hislerimi ifade etmeye kalksam... :)
Edit: Teknosa; AEG ve Zanussi için 2 ayrı telefon verdi. AEG randevu verip Zanussi için verilen telefon önce sizin ürün sistemimizde yok deyip sonra benden para istedi.
2. gün AEG için gelen servis Zanussi ve Elektrolux ü de biz yapıyoruz deyip, Zanussileri de ücretsiz montaj yapıp, garantisini başlatıp gitti.
Teknosa, sen var ya tam !!.... Problem olmayan şeyi problem yaptılar...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhatas -- 5 Aralık 2015; 17:29:45 >