Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
1341
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Apple Store - Genpa Garanti Hakkında Yaşadıklarım
Z
10 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhabalar

Şubat 2015'te aldığım iphone 6 plus telefonumun yamulduğunu farkettim . Telefonu İzmir Teknosa'dan almıştım . Hiçbir düşme zorlama vs olmadı bu arada .

Teknosa teknik servise gittim . Dedikleri ya bize verin ya Genpa ya götürün . Bize verseniz biz de Genpa ya göndericez . Ben de bu telefonu Apple Store a götürsem değişim yapacaklar sizin daha önce başınıza geldi mi diye sordum bilgileri yoktu . Genpa teknik servise ulaştım canlı destek hattından . Prosedür gereği eğilme bükülme kullanıcı hatası . Apple in bize verdiği yetki prosedür bu . Ben de birçok forumda gördüm okudum bu telefonu Apple garantı kapsamında değiştiriyor dedim . O zaman siz apple a götürün böyle bir yetkimiz yok dediler . Apple canlı destek ile görüştüm bundan sonra . Bana İzmir deki teknik servisleri ilettiler siz oraya götürün ve bu ürünün Apple incelemesine alınmasını istiyorum diyin dediler . Şimdi bu telefonu ben İzmir de Apple in yönlendirdiği teknik servise götürücem . Teknik servis apple ile bağlantılı olarak işlem uygulayacak . Forumda da gördüğüm bir konuda aynı benim durumdaki vatandaşa apple store kullanıcı hatası demiş , arkadaş biraz sesini yükseltince müdürle konuşunca değişim yapmışlar . Ben değişim için neler yapmalıyım? İstanbul dışında olup böyle bir olayla karşılaşan var mı?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.