Arkadaşlar aracı yeni aldım pek çok özelliğini bilmiyorum yeni yeni aracı tanıyorum çok da bilerek almadım açıkcası. daha önce benzinil bir aracım vardı bu dizel özellikle dizel kullanırken nelere dikkat etmeliyim. hız göstergesindeki kırmızı çubuklar ne anlama geliyor ben devirli kullanmaya dikkat ediyorum özellikle 1.-2. vites arasındaki kırmızı çubukta hız kırmızının altına düşünce arabayı 1. vitese geri alıyorum doğrumudur. Aracı daha verimli ve hatasız kullanmam için tavsiyeleriniz neleredir.
10-60 arasındaki kırmızı çizgiler (2 adet) ilk kırmızı çizgi 20 nin biraz üstünde devir 30000 olunca tam bu kırmızı çizgiyi gösteriyor hız göstergesi. vitei 2 ye alıyorum ancak yavaşladığım anda gösterdge bu ilk kırmızının altına geldiğinde 2. vitesle devam etmeye çalışınca araba zorlanıyor bende 1. vitese alıyorum tekrar. kırmızıya gelmedende vitesi büyütmüyorum. 2 il 3 arasındada 50 civarında başka bir kırmızı çizgi var benim gözüm bu kırmızı çizgilerde tabii aslında devir 30000 olduğu için sestende belli oluyor ama ben takıldım bu kırmızı çizgilere. yakıtı eurodizel alıyorum sürekli.
Teşekkür ediyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
bendede ayni sayilan bir araba var var sport edition sanirim turkiyede yok bu model ben memnunum takildigin kirmizi cizgiler hiz limitlerine dikkat etmek icin bildigim kadariyla cunku avrupada sehir ici hiz siniri 30 ve 50 km onlarda tam o hizlara denk geliyor olmasi lazim devirli kullanmak guzel birsey de cok yakar ozaman ama dizel her zaman iyi benim araba nrmal kullandigim zaman sehir icinde bir depo ile 800 km yapiyor ama surekli otoban da kullanirsan 1100 km yi buluyor o yuzden cok memnunum dizel arabalr da en onemli 90000 km de mutlaka eksantirik kayisini degistirmen cunku dizellerde pistonn bildigim kadariyla benzililere oranla daha yukariya cikiyor sikistirmaya daha fazla ihtiyac oldugu icin buda demekki allah gostermesin kayis koptugunda pistonlarin subab lara carpmasi demek ve bu da bayagi bir masraf bu onemli birde yakit filtresi ozellikle turkiye herbakimda degistirmek iyi olur bakimlar 15000 ni gecmese iyi olur genellikle (ben 22000 ne surdurdum ucuncu bakimi ) ya dizel iste bence iyi birde sabahlari sogukta birden fazla yuklenmemek gerkiyor benim basima gelmedi ama turbo arabalarda sogukken yuklenmek biraz problem oluyor diyorlar arkadas lardan tds bmw nin turbosunu yakan oldu allah kazasiz belaaiz kullanmak nasib etsin guzel araba 180 km /h goruyor yakitta az ama 180 180 gidersen cok yakiyor oda normal cunku 3 silindirli kucuk bir motor ama normal otobanda 130 120 kullanirsan kimse boy olcusemez bilmiyorum bord computer in varmi orada ne kadar km daha yapabilecegin yaziyor kalan mazot la oaradan da takip debilirsin ben iki senedir kullaniyorum baska merak ettigin birseyler olursa buralardayim yine hayirli olsun tekrar
10-60 arasındaki kırmızı çizgiler (2 adet) ilk kırmızı çizgi 20 nin biraz üstünde devir 30000 olunca tam bu kırmızı çizgiyi gösteriyor hız göstergesi. vitei 2 ye alıyorum ancak yavaşladığım anda gösterdge bu ilk kırmızının altına geldiğinde 2. vitesle devam etmeye çalışınca araba zorlanıyor bende 1. vitese alıyorum tekrar. kırmızıya gelmedende vitesi büyütmüyorum. 2 il 3 arasındada 50 civarında başka bir kırmızı çizgi var benim gözüm bu kırmızı çizgilerde tabii aslında devir 30000 olduğu için sestende belli oluyor ama ben takıldım bu kırmızı çizgilere.
yakıtı eurodizel alıyorum sürekli.
Teşekkür ediyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.