Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
521
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Arkadaşım Polo 1.4 TDİ 2004 aldı tavsiyelerinize ihtiyacı var
E
19 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar aracı yeni aldım pek çok özelliğini bilmiyorum yeni yeni aracı tanıyorum çok da bilerek almadım açıkcası. daha önce benzinil bir aracım vardı bu dizel özellikle dizel kullanırken nelere dikkat etmeliyim. hız göstergesindeki kırmızı çubuklar ne anlama geliyor ben devirli kullanmaya dikkat ediyorum özellikle 1.-2. vites arasındaki kırmızı çubukta hız kırmızının altına düşünce arabayı 1. vitese geri alıyorum doğrumudur. Aracı daha verimli ve hatasız kullanmam için tavsiyeleriniz neleredir.

10-60 arasındaki kırmızı çizgiler (2 adet) ilk kırmızı çizgi 20 nin biraz üstünde devir 30000 olunca tam bu kırmızı çizgiyi gösteriyor hız göstergesi. vitei 2 ye alıyorum ancak yavaşladığım anda gösterdge bu ilk kırmızının altına geldiğinde 2. vitesle devam etmeye çalışınca araba zorlanıyor bende 1. vitese alıyorum tekrar. kırmızıya gelmedende vitesi büyütmüyorum. 2 il 3 arasındada 50 civarında başka bir kırmızı çizgi var benim gözüm bu kırmızı çizgilerde tabii aslında devir 30000 olduğu için sestende belli oluyor ama ben takıldım bu kırmızı çizgilere.
yakıtı eurodizel alıyorum sürekli.

Teşekkür ediyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



P
19 yıl
Binbaşı

bendede ayni sayilan bir araba var var sport edition
sanirim turkiyede yok bu model
ben memnunum
takildigin kirmizi cizgiler hiz limitlerine dikkat etmek icin bildigim kadariyla
cunku avrupada sehir ici hiz siniri 30 ve 50 km onlarda tam o hizlara denk geliyor olmasi lazim
devirli kullanmak guzel birsey de cok yakar ozaman ama dizel her zaman iyi benim araba nrmal kullandigim zaman sehir icinde bir depo ile 800 km yapiyor ama surekli otoban da kullanirsan 1100 km yi buluyor o yuzden cok memnunum
dizel arabalr da en onemli 90000 km de mutlaka eksantirik kayisini degistirmen
cunku dizellerde pistonn bildigim kadariyla benzililere oranla daha yukariya cikiyor sikistirmaya daha fazla ihtiyac oldugu icin buda demekki
allah gostermesin kayis koptugunda pistonlarin subab lara carpmasi demek ve bu da bayagi bir masraf bu onemli
birde yakit filtresi ozellikle turkiye herbakimda degistirmek iyi olur bakimlar 15000 ni gecmese iyi olur genellikle
(ben 22000 ne surdurdum ucuncu bakimi ) ya dizel iste bence iyi
birde sabahlari sogukta birden fazla yuklenmemek gerkiyor benim basima gelmedi ama turbo arabalarda sogukken yuklenmek biraz problem oluyor diyorlar
arkadas lardan tds bmw nin turbosunu yakan oldu
allah kazasiz belaaiz kullanmak nasib etsin
guzel araba 180 km /h goruyor yakitta az ama 180 180 gidersen cok yakiyor oda normal cunku 3 silindirli kucuk bir motor
ama normal otobanda 130 120 kullanirsan kimse boy olcusemez
bilmiyorum bord computer in varmi orada ne kadar km daha yapabilecegin yaziyor kalan mazot la oaradan da takip debilirsin
ben iki senedir kullaniyorum baska merak ettigin birseyler olursa buralardayim yine
hayirli olsun tekrar



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.