Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
1940
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Nilüfer Turizm İptal Edilen Bilete Para İadesini 29 Gün Sonra Yapılacakmış!
T
11 yıl (2465 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Govego.com internet sitesi üzerinden satın almış olduğum otobüs bileti yaklaşık yarım saat sonra iptal etmek için Nilüfer Turizm'i aradığımda paranın iadesini yapabilecekleri ancak paranın kartıma 29 gün sonra geçeceği belirtildi. İtiraz etmeme rağmen iptal işlemini istemiyorsanız yapmayabilirsiniz dediler govego.com ve Nilüfer Turizm'e kocaman bir alkış gönderiyor gerekli yerlere şikayet edeceğimi beyan etmek istiyorum.

Nilüfer Turizm'i BİMER üzerinden de şikayet ettim. Bundan sonra kesinlikle binmeyeceğim binmeyi düşünenleri de uyaracağım.

İşte Müşteri memnuniyeti adına tarafıma attıkları e-posta'nın detayı.

Bilgi İşlem Müdürlüğümüzce gerekli incelemeler gerçekleştirilmiştir.

Bankamızla yapılan anlaşma gereğince 29 iş günü içerisinde kartınıza iade işlemini gerçekleştirebilmekteyiz.

Henüz gününüz dolmadığı için iade işlemini gerçekleştiremiyoruz.

Bilginize sunarız.

Bankalarıyla bir anlaşma yapmışlar. Bankaları ya da kendileri bu parayı tam 29 gün kullanacak sonra teslim edecek. Her iptal vb. Bilette aynı işi yaptıklarında ne kadar büyük bir parayı yönetebileceklerini düşününüz.

Ayrıca kendi sitelerindehttp://www.niluferturizm.com.tr/2011/sss.htm Sıkça Sorulan Sorular bölümünde iade için 29 gün sonra iade edileceği hiçbir yerde yazmamakta.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



B
11 yıl (173 mesaj)
Teğmen

Bileti alırken ne yazikki görmeden bize kabul ettirilen yerlerde küçücük yazıyordur. Bence yazmadıkları bir şeyi yapmazlar büyük firmalar bunlar ama küçücük bir yere koyuyorlar halk görmesin diye kolay gelsin :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tarafeyn
T
11 yıl (2465 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

"Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu süreç genel bir uygulama olup, Nilüfer Turizmden kaynaklanan bir husus değildir."

diyor sözleşmede yani BENİM BANKAMA kalmış. Ama onlar verdikleri cevapta parayı 29 gün sonra bankama göndereceklerini söylüyorlar. Ya



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.