Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
2273
Tıklama
2
Öne Çıkarma
SMS Infocomm Teknoloji Servis Rezaleti
Y
11 yıl (4341 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Sorun çözüldü.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yimust -- 4 Mayıs 2015; 11:27:50 >

M
10 yıl (4 mesaj)
Er

Dostlar,
1 Eylül 2014 yılında Teknosa' dan Asus tablet aldım.
2015 yılında cihaz 2 kez kendiliğinden kapandı, PTT kargo ile servise ilettim, ana kart değişimi yapıldı.
3. kez arıza yaptı cihaz, PTT kargo ile servise gönderdiğimde servis PTT kargodan gönderi almadığını, ilk ikisinde mağdur olmamam için sehven alındığını iddia ederek cihazı iade etti. UPS ile kendilerine cihazı tekrar gönderdim, yine anakart değişimi bekliyor, değişim talep ediyorum, talebimi alıyorlar, yetkililere iletiyorlar, bana döneceklermiş, süreç başlayalı 1 ay oldu ne dönen var ne de Asus Türkiye merkezi telefonlara bakıyor.
Ulaşabileceğimiz tek numara var, onlar da hikaye anlatıyorlar.
Asus' tan uzak durun!



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.