| Arkadaşlar Genellikle Masaüstü kullanıyorum Laptop kullanmadım Laptop işlemci ekran kartları hakkında bılgım yok. Yeni 1700 TL Lik Vatan dan Laptop Onerırmısınız 1700 bıraz asabılır ama 1800 Vurmasın fıyatı arkadaslar |
| Arkadaşlar Genellikle Masaüstü kullanıyorum Laptop kullanmadım Laptop işlemci ekran kartları hakkında bılgım yok. Yeni 1700 TL Lik Vatan dan Laptop Onerırmısınız 1700 bıraz asabılır ama 1800 Vurmasın fıyatı arkadaslar |
| Arkadaşlar Max 1700 TL Lik Notebook Alıcam Tavsiyelerinizi Yazarmısını Oyun ve Film İzlemek için Kullanıcam |
| Arkadaşlar Max 1300 TL Telefon Alıcam Haziran Basları 1300 TL Bana uygun performanslı gozuken Elite geldi.Sizin Önerileriniz varsa yazarmısınız 5''inc Den Buyuk Olan telefonları |
| Arkadaşlar Yarın UV Katot alıcam fakat kararsız kaldım firebaldan mı modifiyemalzemecisinden mi hangisi daha kaliteli firebalda 17 TL İken Modifiye M. ise 25 TL Marka Olarak Hangisisini Önerirsiniz Acil |
|
Arkadaşlar Kasama Mod Yapıcam Kasam AeroCool Strike-X GT Kasam Fotografdaki Kasamın kapağını kesmeye kıyamam o yüzden full Plexi Taktırcam Sonra ne tür ışık önerirsiniz UV neon mu Uv Şerit Led mi Güç kaynağımın kablolarını Uv Sarı Sleeve takcam ve uv boya alıp bi kaç şeyi boyamayı planlıyorum yardım edersenız sevınırım < Resime gitmek için tıklayın > |