Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
sevgilim var

A adebisimisali Konu Sahibi
geçen yıl (2 mesaj)
ve çok mutluyum



Allah kurtarsın kardeşim
Yoruma Git
The Notorious II - geçen yıl +4

K Kafasını Helaya Sokan Kız
geçen yıl (56 mesaj)
bir zamanlar en büyük hayalim = sevgilimin olmasıydı

Şimdiki en büyük Hayalim = "Ölmekten Korkmamak" ama gel görki sokaktaki köpekten bile korkan adamım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kafasını Helaya Sokan Kız -- 21 Haziran 2021; 18:0:32 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-74C919D2B
geçen yıl (195 mesaj)
rabbim ölümün hayırlısını nasip etsin inşallah imtihan dünyası




T The Notorious II
geçen yıl (72 mesaj)
Allah kurtarsın kardeşim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cicibebe bağımlısı
geçen yıl (8 mesaj)
Ne ka güzel ne ka güzel.
Üniversite 1 uzaktan olduğu için bu seneyi boş geçiyorum. Seneye de olmazsa delirecem.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


D DrakeMcCain
geçen yıl (222 mesaj)
Kıymetini bil kardeşim. Mesela benim hiç olmadı ve bundan sonra da olmayacak, bundan eminim.😔


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D Dapeux
geçen yıl (116 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DrakeMcCain

Kıymetini bil kardeşim. Mesela benim hiç olmadı ve bundan sonra da olmayacak, bundan eminim.😔
Hocam sizin mesajlarınızı görmüştüm de cinsellik olmasa da olur diyordunuz. Saf sevgiyi bu devirde bulmanız çok zor zaten hiç bu işlere girmemeniz daha iyi belki de


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D DrakeMcCain
geçen yıl (222 mesaj)
Hiç beğenilmediğim için kriterleri gittikçe düşürüyorum, cinsellik beklemememin sebebi de bu.

Bu işlere girmeme girmeme gibi lüksüm yok; çünkü yalnızlığı tolere edemiyorum.

Yıllardır iyiceden arabeske bağladım artık, ne yapacağımı bilmiyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrakeMcCain -- 21 Haziran 2021; 19:19:49 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dapeux

K Kafasını Helaya Sokan Kız
geçen yıl (56 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: israiloglu

Bu mesaj silindi.
+1

Harbi Hocam, bende merak ettim ayaklarını



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P poyrazispir12
geçen yıl (65 mesaj)
Geçmiş olsun Hocam



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


G Guest-74C919D2B
geçen yıl (195 mesaj)
ulan o değilde benim ayaklarımı gören kaçarak uzaklaşır benden :d




G Guest-74C919D2B
geçen yıl (195 mesaj)
koku sorunu vardı çöp gibi kokuyordu onu borik asitle hallettik çok şükür




I InspiredTiger
geçen yıl (2102 mesaj)
Tebrikler, bu başarıyı elde ettiğiniz için bizden iPhone 12 Pro Max kazandınız.




H hagh
geçen yıl (183 mesaj)
Bol damarli, pembe ojeli tirnaklar, topuklu ayakkabı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @israiloglu