1. sayfa
duracell 2700mAh piller var onları bi dene kardeş.sorun devam ederse doğruca garantiye..
|
| Ewet belkide pilleri daha güçlü kullandığımda sorun çözülebilir. Bugün bir şey daha farkettim, alkalin pil kullanıdğımdan biraz makro ayarlarında resim ve video çekmiştim, bir süre sonra yine aynı şekilde davranmaya başladı makine. Bende yeni pil taktım aynı görüntülerde hiç bir sorun çıkarmadığını farkettim. Makine ya ilk açıldığında objektifi çıkarırken takılı kalıp ekranı karartıyordu yani kapanıyordu. Fakat bugün tam makineyi sabitliyorum ve deklanşöre hafif şekilde basıyor odaklama yaparken ekranı kapatıyor ve objektif açık kalıyordu. Aynı şekilde yeni pillerle denedim ama hiç sorun çıkarmadan çekim yaptı. Daha önceki günlerde NORMAL görüntü kalitesinde çekim yapıyordum ama şimdi ÇOK İYİ görüntü kalitesinde çekim yapıyorum. Bunlarda pil ömrünü etkileyen faktörler olabilir herhalde. Acaba makro çekimlerde felan makie çok fazlamı güç harcıyor? Pillerin enerjisi yetmiyor olabilirmi? Saygılarımla. |
makro çekimde nasıl insan gözü yakındaki objeleri görmek için gözünü kısar hatta yaşlanınca yakını göremeyiz aynı insandaki gibi makro çekim yaparken makina yorulur ve daha çok pil harcar.videolarda gece çekimlerinde yüksek iso değerlerinde çekim yaparken makina daha çok güç harcar sebebi bu olabilir.
|
| Ewet dediğiniz gibi. Alkalin pil kullandığımdan pek iyi sonuç elde edemiyorum. Makine kendini böyle kapattığı an yeni pil takarak deniyorum herşey normal oluyor. Eski pilleri tekrar takınca yine aynı problemle karşılaşıyorum. Yani her şey tamamen pilden kaynaklanıyor gibi görünüyor. Bu durumda Samsung S85 modeli makinede Alkalin pil kullanmak pek doğru olmadığı anlamına geliyor. Saygılarımla. |
|
makinenin menüsünde pil seçim modu var mı? eğer böyle bir ayar varsa oradan alkalin veya şarj edilebilir pil seçeneği olması lazım.. bazı kompakt makinelerde bu ayar var.. |
Makinenin ayar menüsünde pil seçim modu mevcut ve şu an kullandığım Alkalin Pil şeçeneği aktif durumda. |
|
Merhaba arkadaşlar, Bende de Samsung S85'te sadece iki ayın ardından birdenbire "makinenin çalışmaması + objektifin kapanamaması" sorunu ortaya çıktı, üstelik pilleri çıkarıp takmak da fayda etmiyor. sorunu çözemediğim birkaç günün ardından makineyi servise götürdüm, (eminönü altın han'da); oradakiler "kullanıcı hatasıdır muhtemelen ,en az 60$'a patlayacak" dediler. üstelik makineyi ilk aldığım günden beri 2500 mAh'lik pilleri beğenmiyor, ulem ne zamandır piyasada ki bu kadar kuvvetli piller :) ille 2600 ve yukarısı kullandım. ama artık bu da bitecek sanırım, servis 60 dolar filan isterse ben o makineyi çöpe atarım! Arkadaşlar almayın şu makineden, ben şahsen pişman oldum gitti.. |
| Sorunu çözdüm ve sorun tamamen pillerden kaynaklanıyormuş. GP2700 Pil ve şarj aleti aldım 8 Saatte pilleri şarj ediyor. İlk şarjdan sonra 25 kadar makro ve normal resim çektim. Hiç bir şekilde anormal bir durumla karşılaşmadım. Buda karşılaştığım bu sorunun düşük pil enerjisinden kaynaklandığı anlamına geliyor ve S85 modelinde alkalin pil kullanmanın pek doğru olmadığını gösteriyor. Saygılarımla iyi günler. |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.