Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
2545
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SAMSUNG S5233W STAR Wi - Fi Aldım Herkeste Made in Chine mi?
C
17 yıl (262 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba, bu telefonu yaklaşık 2-3 gün önce bir internet sitesinden satın aldım, aklıma takılan bir kaç şey var aldığım sitede epey bir şikayet gördüm biraz kafam kurcalandı,

telefonu şu an tanıma aşamasındayım görünüş ve özellik bakımından gayet güzel bir telefon, wifisini henüz kullanmadım aklıma takılan bir şey var, eğer burda bu telefonu yeni almış yada kullananlar varsa,

MADE İN CHİNE mi yazıyor sizinkinde de, telefonun arka kapağının içinde ve bataryasında + şarj makinesinde + kulaklığında filan anlicağınız her yerinde chine mi yazıyor bunu çok merak ediyorum, bide kapağı çok zor çıkıyor bendekinin yani verem etti beni desem yeridir, telefonu çizmemek için elimden geleni yapıyorum ama kapağını tam 2 saat açamadım sizdeki de öylemi yoksa bendeki fabrika hatasımı onu çözmeye çalışıyorum, ayrıca bu telefonu almak isteyenler hiç beklemesin ve düşünmesin 430 TL ye Wifili alınabilecek en iyi telefon budur.

bu arada sorduğum chine olayı bu telefona sahip olanlardan başkası cvp vermesse sevinirim, çünkü dünyamız hep çakma mallarla doldu taştı artık yoruldum herşeyi araştırmaktan, eğer herkeste chine malıysa bu telefon o zaman sorun yok, daha önceki samsung marka telefonlarım hep Made in Kore idi ilk defa bu chine çıktı, herkese iyi forumlar...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CTADOW -- 17 Kasım 2009; 19:49:44 >

G
16 yıl (10 mesaj)
Er

benm telefonda made in vietnam by samsung yazıor.kapağıda gayet kolay açılıo


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
16 yıl (25474 mesaj)
Yarbay

telefonda made in vietnam by samsung
bataryada made in Japan,Finished China
Şarj makinasında Made in china.

Telefonun kapağını kamera tarafından baş parmağınla ittir.Çok kolay açılacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
16 yıl (262 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

kazığı yedik arkadaşlar bana geçmiş olsun :)

satın aldığım site ceptikla.com idi made in chine malını sattılar bana sitede kapanmış


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
16 yıl (7 mesaj)
Er

geçmiş olsn arkadaşım :) bendede vietnam yazıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
15 yıl (22 mesaj)
Onbaşı

samsumgun çini yok



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.