Arkadaşlar merhaba, bu telefonu yaklaşık 2-3 gün önce bir internet sitesinden satın aldım, aklıma takılan bir kaç şey var aldığım sitede epey bir şikayet gördüm biraz kafam kurcalandı,
telefonu şu an tanıma aşamasındayım görünüş ve özellik bakımından gayet güzel bir telefon, wifisini henüz kullanmadım aklıma takılan bir şey var, eğer burda bu telefonu yeni almış yada kullananlar varsa,
MADE İN CHİNE mi yazıyor sizinkinde de, telefonun arka kapağının içinde ve bataryasında + şarj makinesinde + kulaklığında filan anlicağınız her yerinde chine mi yazıyor bunu çok merak ediyorum, bide kapağı çok zor çıkıyor bendekinin yani verem etti beni desem yeridir, telefonu çizmemek için elimden geleni yapıyorum ama kapağını tam 2 saat açamadım sizdeki de öylemi yoksa bendeki fabrika hatasımı onu çözmeye çalışıyorum, ayrıca bu telefonu almak isteyenler hiç beklemesin ve düşünmesin 430 TL ye Wifili alınabilecek en iyi telefon budur.
bu arada sorduğum chine olayı bu telefona sahip olanlardan başkası cvp vermesse sevinirim, çünkü dünyamız hep çakma mallarla doldu taştı artık yoruldum herşeyi araştırmaktan, eğer herkeste chine malıysa bu telefon o zaman sorun yok, daha önceki samsung marka telefonlarım hep Made in Kore idi ilk defa bu chine çıktı, herkese iyi forumlar...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CTADOW -- 17 Kasım 2009; 19:49:44 >
telefonu şu an tanıma aşamasındayım görünüş ve özellik bakımından gayet güzel bir telefon, wifisini henüz kullanmadım aklıma takılan bir şey var, eğer burda bu telefonu yeni almış yada kullananlar varsa,
MADE İN CHİNE mi yazıyor sizinkinde de, telefonun arka kapağının içinde ve bataryasında + şarj makinesinde + kulaklığında filan anlicağınız her yerinde chine mi yazıyor bunu çok merak ediyorum, bide kapağı çok zor çıkıyor bendekinin yani verem etti beni desem yeridir, telefonu çizmemek için elimden geleni yapıyorum ama kapağını tam 2 saat açamadım sizdeki de öylemi yoksa bendeki fabrika hatasımı onu çözmeye çalışıyorum, ayrıca bu telefonu almak isteyenler hiç beklemesin ve düşünmesin 430 TL ye Wifili alınabilecek en iyi telefon budur.
bu arada sorduğum chine olayı bu telefona sahip olanlardan başkası cvp vermesse sevinirim, çünkü dünyamız hep çakma mallarla doldu taştı artık yoruldum herşeyi araştırmaktan, eğer herkeste chine malıysa bu telefon o zaman sorun yok, daha önceki samsung marka telefonlarım hep Made in Kore idi ilk defa bu chine çıktı, herkese iyi forumlar...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CTADOW -- 17 Kasım 2009; 19:49:44 >