3600'a geçtiğim için satılıktır, vatan bilgisayardan alınmıştı 1 ay civarı daha garantisi var. Sıvı soğutma ile 1.25v 3.7 ghz 55 dereceyi geçmeyecek şekilde kullanıldı, stok soğutucu wraith spire hiç kullanılmadı.
Sirchade isimli arkadaşa satılmıştır.
Kadıköy civarına elden teslim satışı tercih ederim, kargo isteyen olursa önce havale daha sonra kargo karşı ödemeli olarak gönderilir.
Sıvı soğutma ile 1.25v 3.7 ghz 55 dereceyi geçmeyecek şekilde kullanıldı, stok soğutucu wraith spire hiç kullanılmadı.
Sirchade isimli arkadaşa satılmıştır.
Kadıköy civarına elden teslim satışı tercih ederim, kargo isteyen olursa önce havale daha sonra kargo karşı ödemeli olarak gönderilir.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAJU -- 9 Haziran 2020; 10:12:1 >