Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
35
Cevap
1831
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: [ROM]Huawei Ascend Mate - Kang B907 V3.1 (4.2.2) - Unicom (2. sayfa)

L LEIGONNAIRE
7 yıl (52 mesaj)
su anda B907 (4.2.2) rus romunu kullanıyorum. uzerıne bu romu kursam sıkıntı olur mu hocam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CNDMN Konu Sahibi
7 yıl (1780 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LEIGONNAIRE

su anda B907 (4.2.2) rus romunu kullanıyorum. uzerıne bu romu kursam sıkıntı olur mu hocam?

Yok, sıkıntı olmaz




G goktug87
7 yıl (79 mesaj)
arkadaşlar yeni romun sonuçlarının telefonuma yansımış hali, buyurun.. emeği gecen herkese teşekkür ediyorum a dan z ye.. bildirim çubuğunda bir aydır sıkıntı yaşıyordum romlu değildi hatta o yüzden, biraz tırstım tecrübesiz olduğum için ama yaptım ALLAH a şükür..
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >




C CNDMN Konu Sahibi
7 yıl (1780 mesaj)
Eyvallah hocam. Güle güle kullanın.




Bu mesajda bahsedilenler: @goktug87

W w3l1
7 yıl (6 mesaj)
KArdeşim merhaba.Ben telefonu alalı 2 gün oluyor.2. el aldım Şimdilik memnunum.Romuda söyledğin adımları uygulayarak kurdum.Herşey için teşekkürler.Fakat bir sorunum var.İş icabı navigasyonu sık kullanan biriyim.fakat romu kurduktan sonra telefon uyduları görmedi.Sizdede bu soorun varmıdır acaba? Varsa çözümü varmıdır? yoksa geri türkcel romuna mı döneyim? ana konuda geri dönüşlerde sıkıntı yaşayan arkadaşlar var.bundada açılmamazlık gibi sorunlar yaşarmıyım.Tekrar teşekkürler eline koluna sağlık.




W w3l1
7 yıl (6 mesaj)
Bir şey daha sorucam.Huawei Türkiyenin sitesindeki 4.1.2 romunu anlatıldıgı sekilde kurabilirmiyim? Hafıza kartına atıp dload klasörü oluşturun fln diyor o şekilde geri dönebilirmiyim?




E Erzsa
7 yıl (1529 mesaj)
Hocam şuan bende orajinal romu var cihazın ama ses kalitesi kötü gibi geliyor bu sorun romlarla değişiyor mu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CNDMN

C CNDMN Konu Sahibi
7 yıl (1780 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BurakYZ

Hocam şuan bende orajinal romu var cihazın ama ses kalitesi kötü gibi geliyor bu sorun romlarla değişiyor mu ?

Orjinal romu en son geçen eylül ayında kullandığım için inan hiç hatırlamıyorum nasıldı ses kalitesi Ama evet, romlar arasında ses kalitesi değişiyor. Bu romda gayet iyiydi aslında. Ama en iyi ses kalitesini Cyanogen Mod'da alıyorum ben.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Erzsa
7 yıl (1529 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: CNDMN

quote:

Orijinalden alıntı: BurakYZ

Hocam şuan bende orajinal romu var cihazın ama ses kalitesi kötü gibi geliyor bu sorun romlarla değişiyor mu ?

Orjinal romu en son geçen eylül ayında kullandığım için inan hiç hatırlamıyorum nasıldı ses kalitesi Ama evet, romlar arasında ses kalitesi değişiyor. Bu romda gayet iyiydi aslında. Ama en iyi ses kalitesini Cyanogen Mod'da alıyorum ben.

Şimdi düşünüyorum Recovery yüklesem mi diye ? Orjinal roma geri dönüş mümkün değil mi ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CNDMN Konu Sahibi
7 yıl (1780 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BurakYZ

quote:

Orijinalden alıntı: CNDMN

quote:

Orijinalden alıntı: BurakYZ

Hocam şuan bende orajinal romu var cihazın ama ses kalitesi kötü gibi geliyor bu sorun romlarla değişiyor mu ?

Orjinal romu en son geçen eylül ayında kullandığım için inan hiç hatırlamıyorum nasıldı ses kalitesi Ama evet, romlar arasında ses kalitesi değişiyor. Bu romda gayet iyiydi aslında. Ama en iyi ses kalitesini Cyanogen Mod'da alıyorum ben.

Şimdi düşünüyorum Recovery yüklesem mi diye ? Orjinal roma geri dönüş mümkün değil mi ?

Orjinal roma dönmek mümkün. Orjinal recoveryi geri yüklemek mümkün. Ama bootloder kilidini kırınca, geri kitleyemiyorsunuz. Birşey olur, garantiye gönderirsiniz, orada anlarlar durumu. Cihazınız garanti kapsamı dışında kalabilir.




E Erzsa
7 yıl (1529 mesaj)
Romu dediğiniz gibi kurdum fakat Huawei arayüzü gelmedi nerede yanlışlık yaptım acaba *


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CNDMN Konu Sahibi
7 yıl (1780 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BurakYZ

Romu dediğiniz gibi kurdum fakat Huawei arayüzü gelmedi nerede yanlışlık yaptım acaba *

Root Browser ile gerekli adımları düzgün yapıp yapmadığınızı tekrar kontrol edin. Sonrasında recovery üzerinden wipe yapmayı unutmayın.




K krk17
7 yıl (82 mesaj)
Can kardeşim bir sorun var çözemedim burda analatılan şekilde sadece B907 üzerine kurar ve wipe data/cache yapmazsam çalışıyor onun harici hangi romla yüklersem yükleyim hata alıyorum dediğin gibi hatalardan kurtulmak için wipe data/cache yaptığımda hatalı ve en altta bildirim çubuğunun üstğnde bulunan arana-mesaj-rehber-mail-internet uygulamalarında sadece arama ve mesaj olmakta...Bunlar ise durum çubuğunun altında kalmakta ve çalışmamakta ayrıca bildirim çubuğu gizlememekte....


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CNDMN

M mehmett21
7 yıl (48 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: krk17

Can kardeşim bir sorun var çözemedim burda analatılan şekilde sadece B907 üzerine kurar ve wipe data/cache yapmazsam çalışıyor onun harici hangi romla yüklersem yükleyim hata alıyorum dediğin gibi hatalardan kurtulmak için wipe data/cache yaptığımda hatalı ve en altta bildirim çubuğunun üstğnde bulunan arana-mesaj-rehber-mail-internet uygulamalarında sadece arama ve mesaj olmakta...Bunlar ise durum çubuğunun altında kalmakta ve çalışmamakta ayrıca bildirim çubuğu gizlememekte....

Kardeşim selamlar bende aynı sorunu yaşadım, sen çözüm üretebildin mi ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L LEIGONNAIRE
7 yıl (52 mesaj)
Arkadaslar romu yukleyecegim ancak yuklemeyi nasil yapacagim. Yani orjinal rom yukler gibimi yoksa baska turlu mu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K krk17
7 yıl (82 mesaj)
valla Can arkadışımın dediğine TWRP ile wipe data/cache yapmak gerekmiş ama ben b907 kurdum üstüne de direk bunu kurdum hata vermiyor ama bazı eksiklikler var...




Bu mesajda bahsedilenler: @mehmett21
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.