1. sayfa
| 30 mayıs ta fırsat sitelerinin birisinde 11 ytl ye satılmıştı. |
| merhaba bende bu ürünü almayı düşünüyorum aynı benimde acer hardiskin olduğu kısım çok ısınıyor buda beni rahatsız ediyor. sen alalı 2 ay olmuş nasıl bi erime yada seste artık gbi sorunlar çıktımı ortaya galiba bunu direk dizinede koyamıyorsun değil mi ve performans olarak nasıl oldu ? |
Arkadaşım kusura bakma, birkaç gün tatile çıktım da yazamadım. Ben alalı 2 ay kadar oldu, evet. Ama kesinlikle erime gibi bi sorun yok. Ses konusuna gelince, artma yok. Yani aldığımda ne kadar ses çıkıyorsa şimdi de o kadar ses çıkıyor. Performans olarak da öyle aman aman değil. Özellikle batarya'dan çalışırken pili çok tüketiyor. Ama fiş takılı ise pek sorun yok. |
|
bende de aynı ürün var fakat kesinlikle 5 dereceden fazla bir sıcaklık düşüşü beklemeyin bilgisayarın altını soğutuyor fakat nedense pek bir işe yaramıyor önemli olan bilgisayarın kendi soğutması, o kaliteli ise böyle ürünlere hiç ihtiyacınız olmaz, o yüzden de biraz daha fazla para verip kaliteli laptop modellerini tercih edin |
| B gün yine bir fırsa sitesinde 10,90 ytl + 3,5Ytl kargo. bit*nekadar.com |
| yonjastore com da var arkadaşlar ben birkaç tane aldım. Hatta bu firma ürünün dağıtımını üstlenmiş sanırım yakında bütün web sitelerinde bulabilecekmişiz. Ürünün ithalatçısı rexponun sitesinde de görünüyor ürün ama konuştuk stoklarında yokmuş, sadece yonjastoreda varmış |
|
bugun biye satılıyor 3 Fanlı Laptop Soğutucu ve Standı 11,90 YTL google da aratırsanız bulursunuz bu şekilde bulamaynlar icin de siteyi pm atarim gunluk fırsat sitelerinden biris reklam olup olmayacagını kestiremedigim icin isim vermiyorum... |
|
Arkadaşım slm, Üründen memnun musun, ben de bir tane almayı düşünüyorum. Sen alalı baya bir süre geçti. Memnuniyetin devam ediyor mu? |
Açıkcası fanları her zaman çalıştırmıyorum. Sadece platform olarak kullanıyorum bir nevi. Çünkü çok da ihtiyacım olmuyor. Yazın işe yarıyordu ama yukarıda archfighter'ın da dediği gibi 5 dereceden fazla bir düşüş olmuyor tahminen. Ben yine de memnunum tabi. Çünkü bilgisayarı biraz olsun yukarı kaldırdığı için kendi fanları daha iyi hava alıyor zaten. |
|
Arkadaşlar bende bunu almaya karar verdim ama sonra bu modelleri görünce kafam karıştı aralarında fazla bi fiyat farkıda yok REXPO FD-710 BÜYÜK FANLI NOTEBOOK SOĞUTUCUSU http://www.hepsiburada.com/rexpo-fd-710-buyuk-fanli-notebook-sogutucusu-/productDetails.aspx?categoryid=106859&productid=bs4190#tablnk REXPO FD-708 USB 3 FANLI NOTEBOOK SOĞUTUCUSU buda onun metal kasa olanı http://www.istegelsin.com/urun/rexpo-fd-708-usb-3-fanli-notebook-sogutucusu_486256.aspx?CatID=12229 Yorumlarınızı bekliyorum |
|
< Resime gitmek için tıklayın > Bu üründen elimde bir tane var.Bulmakta zorluk çekenler için izmirden 15 TL ye verebilirim |
| Metroya gelmiş 14 lira. Gidip alıcam birazdan |
1. sayfa
Havaların ısınmasıyla notebook'umu gün içinde uzun süre açık tutan birisi olarak ucuz bir soğutucu almaya karar verdim. Bir arkadaşım bu ürünü önerdi.
Hepsiburada.com'da indirimdeydi ve ben de aldım. Sağolsunlar, ürün 2 gün içinde elime geçti.
Kargo dahil 18 ytl. Ama şu an stokta kalmamış.
Teknik Özellikler:
Ürün adı: Rexpo FD-709
En: 30 cm
Boy: 25 cm
Fan büyüklüğü: 6 cm
Fan dönüş Hızı: 3200 rpm (kutusunda yazdığı kadarıyla)
Güç kaynağı: USB
Malzeme: Akrilik
Ürün böyle bir kutuyla elinize geliyor:
< Resime gitmek için tıklayın >
Ve kutusundan çıkınca bu şekilde:
< Resime gitmek için tıklayın >
6 cm'lik fanlar bu şekilde:
< Resime gitmek için tıklayın >
Ürün güç kaynağı olarak USB porta ihtiyaç duyuyor ve kabloyu takınca çalışır konuma geliyor
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Çalışıken hoş bi görüntü oluşuyor
< Resime gitmek için tıklayın >
Bilgisayarı üstüne oturtunca karanlıkta böyle görünüyor
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Sonuç:
Acer 5920g marka notebook kullanıyorum. Bilgisayarın altındaki fan çıkışları ile soğutucunun fanları tam olarak üst üste gelmiyor. İlk başta bu yüzden pek soğutacağını düşünmemiştim ama kullanınca işe yaradığını gördüm. Yani öyle aman aman soğutma yapmıyor ama en azından çok fazla ısınmasına da engel oluyor. Zaten çok fazla oyun da oynamadığım için, günlük kullanımda iyi diyebilirim.
Arkadaşım Dell 6000 Inspiron marka dizüstünde kullanıyor. Fan girişlerinden dolayı onda daha verimli soğutma sağladığını söyeleyebilirim.
Ayaklarında kaydırmaz lastikler var. Bu sayede notebook'u üstüne koyunca sabit kalmasını sağlıyor.
Ses olarak az da olsa ses çıkardığını söyleyebilirim. Yani, müzik çalmıyorken oda sessiz ise bariz duyuluyor ses. Ama ben hep müzik dinlediğim için sorun olmuyor.
Diyeceğim şu ki, hiç bir özelliği olmayan notebook standları bile 20 ytl civarı satılırken bununla fanlı bir stand almış oluyorsunuz. Hem yükseltiyor hem de soğutuyor. Fiyat/Performans ürünü yani
Ürün hakkında sorusu olan varsa, elimden geldiğince cevaplarım.
Okuduğunuz için teşekkürler...
Düzeltme: Güncelleme
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktvrn -- 4 Haziran 2008; 17:10:43 >