Capcom son dönemlerde Resident Evil serisini bir aksiyon oyununa çevirmişti. Bulmaca, korku öğeleri bir kenara bırakılıp aksiyon üzerine yoğunlaşan Capcom, Resident Evil'ın "korku" türüne sığamayacak kadar büyük bir marka olduğunu söylüyordu.
Resident Evil 6'ya çok büyük bütçe ayırıp tam olarak beklediğini bulamayan Capcom, Resident Evil HD Remastered ile 1 milyonluk satış rakamını geçti. Üstelik Resident Evil HD Remastered, PSN tarihinin ilk gününde en çok satan ve Capcom'un en hızlı satan dijital oyunu olma özelliğini taşıyor.
Bu arada Resident Evil ekibi bu satış miktarını kutlamak için yeni duvar kağıtları da yayınladı. 156 MB büyüklüğündeki bu duvar kağıtlarını buradan indirebilirsiniz.
Ben anlamıyorum arkadaş, yap adam gibi oyun da yeni grafiklerle o muhteşem atmosferi yaşayalım, salak salak devam oyunları, zaten olağanüstü olan bir oyuna değişiklik falan gerekmez, yapacaksanız da bir sınırı olmalı Re 4 örneğin, survival horror olan oyunu biraz daha zorlasalar fps yapacaklar nasıl bir kafadır çok merak ediyorum.Silent Hill de o eski havasını kaybetti.Remastered başarısını görmeyip tekrardan o salak oyunlardan yapacaklarsa akıllarına tüküreyim.Dön eski haline satışlarda rekor kır olay bu kadar basit.
Dino Crisis Reboot muhabbetleri vardı, capcom un oyunun üstünde çalıştığı ile ilgili dedikodular neogaf ta çıkmıştı. <br><br>Bu seneki E3 e bir duyuru gelebilr belli de olmaz.
Insallah usta ya agzindan bal damliyor. Ah bi ciksa ah dinazor oyunlarina hasret kaldim :(
Açıkça söyliyeyim bugünün teknolojisi ve imkanları ile görsel olarak şunun fersah fesah üstünde bir oyun yapabilirler 3d objeler ve render planları kaynaştırarak, aynı kamera sistemi ile ama işte kim yapacak.
ama ben inanıyorum ki capcom bu bu başarıyı görmezden istese de gelemeyecektir. 1 koyup 1000 aldı adamlar. Yakında zero'yu hd getirirler sonrasında inanıyorum ki fix kamera açısında sahip bulmacaların olduğu atmosfere dayalı üst düzey bir oyun hayal değil.
Yıllardır çok az oyun bitirdim son bitirdiğim oyun geçen yıl wii de olduğunu keşfedip oynamaya başladığım bu ve zeroydu.
Resident evil'ın bariz bir yenilenmeye ihtıyacı var. bunun içinde artık süper kahraman vari hale getirdikleri tiplerden ve kombolardan uzaklaşması şart.
Şahsen Resident Evil serilerini Playstation yıllarından sonra Gamecube'e çıkacağını duyunca konsoldan önce oyunları yurtdışından getirtmiş bir oyunseverim. Resident Evil'ı özgün yapan bütün unsurları Capcom ne akla hizmet ortadan kaldırdı anlaşılabilir bir durum değil. Ben bu seriyi oynarken silah ve mermi kıtlığına nazaran öldürülecek çok sayıda düşmanın olması, yaralanınca şimdiki oyunlardaki gibi birkaç saniye tenhada saklanıp tamamen iyileşme basitliğine nazaran aksaya aksaya stres ve heyecan içinde bitki veya ilk yardım spreyi aradığım için seviyordum. Hele o kayıt odasına girip rahatlatıcı piyano melodisini duyup daktilo tuşları sesiyle gerginliği attığım günleri unutamam. Bulmacalara gelince; bir parçasını alıp sandığa attığım objeler kafamı kurcalarken defalarca geçtiğim yerleri acaba bir şey unuttum mu diye tekrar ziyaret edip, haritadan girmediğim oda var mı diye bakındığım süreleri hemde birkaç arkadaşımla fikir yürüterek saatlerce sürse de zevkle oynamış biriyim. Ne yazık ki aradan geçen yıllarda oyunun özü yani ruhu ortadan kaldırılıp sadece karakterler, aynı anda 10 silah ve 20 can alan envanterler ve shooter'a dönüşen bir oyun oldu. Yerli ve yabancı forumlarda oyunun aslına dönmesi üzerine belki binlerce yorum okudum ama sanırım Capcom seriyi öldürme uğruna eleştirileri ve beklentileri hiç umursamıyor. Günümüz grafik teknolojisinde, saatlerce kafa yoracağımız bulmacalar içeren ve filmlere rakip olabilecek konuya sahip bir Resident Evil yapmak bu kadar mı zor acaba şu Capcom için!
Bazı arkadaşlar bahsetmiş bende eklemeden edemeyeceğim. Dino Crisis 1 oyunu gerek düşmanların güçlü ve hızlı oluşu, kanama yaralanması ve gayet zorlu bulmacalarıyla efsane bir oyundur benim için. Serinin 2. oyunu da PS1'in en iyi grafikli oyunu olmasına rağmen aksiyon yönünü abarttıkları için beklentilerimin altında kalmıştı. Zaten 3. oyunda berbat ötesiydi ama Capcom Regina ile tekrardan seriye devam edebilir diye düşünüyorum. Tabii firma eldeki serileri nasıl yok ederim kafasına devam ederse bu olasılık imkansız görünüyor.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
Bu seneki E3 e bir duyuru gelebilr belli de olmaz.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
Insallah usta ya agzindan bal damliyor. Ah bi ciksa ah dinazor oyunlarina hasret kaldim :(
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
ama ben inanıyorum ki capcom bu bu başarıyı görmezden istese de gelemeyecektir. 1 koyup 1000 aldı adamlar. Yakında zero'yu hd getirirler sonrasında inanıyorum ki fix kamera açısında sahip bulmacaların olduğu atmosfere dayalı üst düzey bir oyun hayal değil.
Yıllardır çok az oyun bitirdim son bitirdiğim oyun geçen yıl wii de olduğunu keşfedip oynamaya başladığım bu ve zeroydu.
Resident evil'ın bariz bir yenilenmeye ihtıyacı var. bunun içinde artık süper kahraman vari hale getirdikleri tiplerden ve kombolardan uzaklaşması şart.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
Günümüz grafik teknolojisinde, saatlerce kafa yoracağımız bulmacalar içeren ve filmlere rakip olabilecek konuya sahip bir Resident Evil yapmak bu kadar mı zor acaba şu Capcom için!
Bazı arkadaşlar bahsetmiş bende eklemeden edemeyeceğim. Dino Crisis 1 oyunu gerek düşmanların güçlü ve hızlı oluşu, kanama yaralanması ve gayet zorlu bulmacalarıyla efsane bir oyundur benim için. Serinin 2. oyunu da PS1'in en iyi grafikli oyunu olmasına rağmen aksiyon yönünü abarttıkları için beklentilerimin altında kalmıştı. Zaten 3. oyunda berbat ötesiydi ama Capcom Regina ile tekrardan seriye devam edebilir diye düşünüyorum. Tabii firma eldeki serileri nasıl yok ederim kafasına devam ederse bu olasılık imkansız görünüyor.