Kardeşim link kırık lütfen yeniler misin? |
ben dosyayı açtım .strinklopu da açtım ama geri eski haline yani .arc yapamıyorum ne yapmam lazım |
hatta çevirdim bile |
geri kapatılabilseydi şimdiye başlanırdı zaten, konu başlığını okursan konu sahibi de yardım istediğin konuda yardım istemiş. |
Geriye kapatılsaydı ilk çevirinin ardından başlardı... |
Konu silinsin lütfen Anonymous çeviri Rage 2 nin çevirisine başlamıştır kendilerine başarılar diliyorum. İyi geceler. |
https://zenhax.com/download/file.php?id=9111 bunu kopyala tarayıcıya yapıştır tool |
Yanlız ben bu aracın nasıl çalıştığını bilmiyorum. |
alın İngilizce biliyorsunuzdur umarım Rage2Unpack 0.3a - Gibbed.JustCause4 modified to work with Rage 2 by infogram. (Source code changed from Gibbed.JustCause4 is inside the src folder) To use, make sure to extract all files from the zip archive (except src folder which is unneeded) Huge thanks goes to (in no particular order): - Grinderkiller for creating the filelist for Rage 2 (without that none of the extracted files would be named!) - rengareng on XeNTaX for identifying the hash algorithm (without that the filelist would be useless!) - gibbed for Gibbed.JustCause4 (hope you don't mind this small alteration of your work :) Note that the included filelist is likely very incomplete, check the thread on XeNTaX for any updates: https://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=10&t=20486 If you want to modify a file and use it ingame, just store the file in the games root directory as a loose file, keeping the directory structure intact. eg. if you're modifying "animations\ragdoll\ragdoll_params.brdd" inside "SteamApps\Rage 2\archives_win64\initial\game0.tab", you should store the modified file as "SteamApps\Rage 2\animations\ragdoll\ragdoll_params.brdd", and the game should load it in fine! |
Oyunda repack yapılmadan dil dosyasını okuma özelliği var. Repack yapılmasına gerek yok yani. |
nasıl yani .strinkloop u atsan türkçe olur mu öyle ise |
Çevirdikten sonra stringlookup dosyasını oyun dizininde /text klasörü açıp içine at. /text/master_eng.stringlookup olacak yani. test etmek için şunu yapabilirsin. master_eng.stringlookup dosyasını al. Adını master_pol.stringlookup yap. Sonra söylediğim dizine at. Oyun dilini polish yap. Oyuna gir. Oyunun hala İngilizce görünecektir... Adımları doğru yapmışsan bunu görebilirsin. Burada önemli olan stringlookup dosyasını import etmekte. Tool var ama crash veriyor sonrasında. Çevirdiğin tool çalışıyor mu diye import et. Sonra test et. Eğer giriş dosyasından NEW_ dosyası büyükse aynı tooldur ve crash verecektir. Biri fix yaparsa bu oyunu da TR yamalı görebiliriz. Ha belki de düzeltilmiştir bile. |
strinklopp için kendi yaptığım toolum var deneyeceğim olursa haberdar ederim teşekkürler |
Bilmiyorum. Deneyince belli olur. Sadece SETTINGS gibi bir yeri değiştirip import ettiğin dosyayı yüklersen kontrol ederim. Ya da direkt ing. olanı export ve import et. O şekilde linki buraya koy. Bir bakayım çalışıyor mu? |
evet oyunun başında çıkan press tuşunu çevirdim birazdan oyun yüklenince yazarım sonuçları |
HAYIRLI OLSUN ADAMDA TR YAMA YAPACAKMIŞ
https://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=35&t=22436&p=165289&hilit=RAGE#p165289
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle