Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
11
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Psp alınır mı?

M Mbappeee Konu Sahibi
2 yıl (1 mesaj)
merhabalar psp almayı düşünüyorum 200tlye buldum sizce alınır mı?

not:fifa 15 16 17 bir de gta5 falan varmı bunların cevaplarini verebilir misiniz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sberkehan
2 yıl (3 mesaj)
fifa 15 16 17 bir de gta5 bunların hiçbirini pspde bulamazsın alcağın makine 2004de yapılmaya başlanmış en son 2011de olan ve en son 2012 de oyun yapılmış bir makine olacak eğer daha yüksek performans bir el konsolu istiyorsan para biriktirip nintendo switch almanı öneririm ama pspninde güzel oyunları var ama yeni nesile göre biraz retro bir makine fiyat olarakta bana 135e gelmişti 0 kablo artı orijinal şarj aletiyle biraz fiyatta indirim isteyebilirsin




T tesbihcekenhoroz
2 yıl (1099 mesaj)
Yukarıdaki arkadaş haklı ama kısmen FİFA 15 bende var pes 2015 te var hatta ama şöyle bi sikinti var spor oyunlarında grafik hala ayni grafik sadece kadroyu guncelliyolar kontrol görüntü vs herşey aynı. Yani zevk alır mısın bilemem. İlk zamanlar grafikler efsane gelirken şimdi bu ne lan pixel pixel oyunmu olur diyo insan.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C chaoslord_13
geçen yıl (45 mesaj)
Alabilirsin keyifli vakit geçirirsin ama yeni oyunlar yok senelerdir de çıkmıyor. Fiyatına göre iyi vakit geçirirsin ama.




C crazyfriend712
geçen yıl (1022 mesaj)
Bence değmez ama yine siz bilirsiniz



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


B BlueSlime
geçen yıl (3 mesaj)
Psp'ye çıkmış son fifa oyunu fifa 14 ki onun grafikleri çok kötü değil aynı şekilde nba nk13 ve wwe'nin de eski bir sürümü var onun dışında assansis creed,GoW ve daha bir sürü oyun var bence hala gayet alınabilir



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


X xmxksk
geçen yıl (5335 mesaj)
Son fiyatları ne oldu piyasada bilemiyorum ama psp zamanın en keyifli güzel cihazlarından biri hala alınır oynanır sistemi biraz kurcaladıktan sonra her oyun emrinde indir indir oyna. Orjinal kutusu bile duran 1004 cihazım var karantina günlerinde tadına doyum olmuyor




C Coolman 02
11 ay (373 mesaj)
Psp alınır bence ben alacağım. İçine binlerce psp oyunu + emülatör oyunu atıp oynayabilirsiniz üstüne müzik dinleyebilir film izleyebilirsiniz.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S seperatex
11 ay (90 mesaj)
ücretli mi hocam oyunlar?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Taha Çerkez

C Coolman 02
11 ay (373 mesaj)
İnternetten indirirsen ücretsiz tabiki.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @seperatex

M Maschinengewehr
10 ay (47 mesaj)
Ps vita Al kırık versiyon . Onda PSP oyunları da oynamak mümkün 4 tane God of War oyunu var bu konsolda oynanabilecek



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


F Feardarks
9 ay (59 mesaj)
Gta 4 5 hepsi var hocam hatta gta 6 sadece psp ye ozel çıkacak :)



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.