Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
43
Cevap
713
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Ps4 için anfili 5.1 tavsiyesi?

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Selamu aleyküm,
Arkadaşlar optik girişi olan bir sistem arıyorum, bütçe max 600tl 2.el de olabilir.

6-7 sene pc de Z5500 kullandim xfi Titanium ile birlikte, bass harika fakst tiz ve mid iyi değildi bana göre. Ps4te de aynıydı.

Buna göre bir öneri yapmanızı rica ederim.

Teşekkürler..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H homebass
6 yıl (158 mesaj)
İyi günler hocam pioneer htp073 ve pioneer htp071 amfili sistemler var 600 ila 700 tl arası değişiyo bu 2 sistemin subwooferı pasif 4 hdmı yı var htp073 çün önünde usb girişi var ileride hoparlörleri değiştirebilirsin tekrardan iyi günler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E Emin-Firtina
6 yıl (7448 mesaj)
Evet dogru. pioneer avr alirsa. hdmi dan, ps4-uydualicisi-dvd ve pc gibi cihazlari ayni anda baglayip tvden goruntu alabilir.. avr iyi bir secim olur.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @homebass

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
O sistemleri az çok duydum. Ama ses konusunda tiz ve midleri nasıldır?

@emin fırtına
Sizin farklı sistem tavsiyeniz var mi acaba?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @homebass

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Konu güncel beyler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H homebass
6 yıl (158 mesaj)
İyi günler hocam tiz konusunda logitech ten farkı yoktur ama sen bu aleti alırsan 2 yollu hoparlör de alırsın o zaman tiz ve midler logitech ten daha iyi olur





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Iyi günler,
Amacım 2 yollu hoparlörden değil tüm 5.1 sistemden tizi ve midi z5500 den güzel ses alabilmek, 2 yollu hoparlör işime yaramaz film ve oyunda.

Neden boyuna z5500 den misal veriyorum dersen kullandığım en iyi sistemdi yani 5.1 olarak anfili bir sistem kullanmadım hiç ondan dolayı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @homebass

H homebass
6 yıl (158 mesaj)
İyi günler hocam pioneer htp073 alırsın subwoofer hariç gelen set hoparlörlerini satıp
http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=186705288
böyle set alırsın o zaman dengeli ses olur ve filmlerde oyunlarda daha iyi ses alırsın eğer bütçen 1000tl yada 1500tl se daha iyi sistemler söyleye bilirim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J JakX
6 yıl (2740 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: J.Maharaja

O sistemleri az çok duydum. Ama ses konusunda tiz ve midleri nasıldır?

@emin fırtına
Sizin farklı sistem tavsiyeniz var mi acaba?

Eger setten kutudan cikan hoparlorler ile kullanirsan sesi kotu..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Ozaman bi işime yaramaz, ben herşey dahil max 600tl lik bir sistem almak istiyorum 2.el. Zaten sıfır yoktur o fiyatlarda araştırdığım kadarıyla.

@homebass
Hocam o fiyatlar bana çok gelir, o fiyatlara çıkma niyetim olsa direk 2-3bin tl lik çok sağlam bişey alır, bikere alırımda şimdilik öyle bir planım yok. :)




Bu mesajda bahsedilenler: @JakX , @homebass

H homebass
6 yıl (158 mesaj)
O zaman hocam logitech z906 sizi tatmin edebilir diye düşünüyorum yakında vatan yada teknosa varsa logitech z906 yı dene derim sesi seni tatmin etmesse logitech z5500 zünü satmadıysan pioneer vsx323 avr alıp logitech z5500 zü pioneer vsx323 çe sürebilirsin hiç yoktan o avr de mid tiz subwoofer felan ayarlar var





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Z5500'ü sattım, ayrıca Z906'yı dinledim, Z5500'den çok bi farkı yok tiz ve mid olarak. Anfi alırsam böyle bir sistem bağlayıp anfiye yazık etmek istemem açıkçası.




Bu mesajda bahsedilenler: @homebass

H homebass
6 yıl (158 mesaj)
O zaman hocam ilk avr yada pioneer htp073 alıp önleri raf tipi yapıp bütçene göre yükseltmek olucak ilk avr alırsın stereo olarak kullanırsın daha sonra bütçen çok iyileşince arkaları ve centeri tamamlarsın daha sonra aktif subwoofer alırsın benim düşüncem bu genede siz bilirsiniz istediğiniz gibi de yapabilirsiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Sanırım dediğin gibi olacak bu gidişle yaw, ama hiç anlamıyorum siz anlar mısınız anfilerden? kaç tl civarında alabilirim iyi bir anfiyi? Bana çok HDMI girişli çıkışlı vb lazım değil, 5.1 optik girişi olsun yeter. Ya PC'ye ya da PS4'e bağlarım zaten, TV izlemiyorum ben.




Bu mesajda bahsedilenler: @homebass

H homebass
6 yıl (158 mesaj)
Eğer avr işine girmek istemiyorsanız hazır 5+1 ler var bluray lı yada sound barlı onlarda hem optik hemde hdmı var





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Onlara da baktımda pek Z5500'den daha iyi ses vereceğe benzemiyorlar sanki? Birde PS4'e bağlayacağım zaman bluray da açık kalmak zorunda sanırım o tür oluyor değil mi? Tam bağlantı türünü de bilmiyorum. Ses sistemini bağlasam, bluray player kenarda kutusunda kalsa öyle olmuyor değil mi?




Bu mesajda bahsedilenler: @homebass

H homebass
6 yıl (158 mesaj)
Aynen hocam blu ray da açık kalacak ama amfi niyetine kalacak istersen ps4 dü kapatıp blu rayda film izleyebilirsin usb yada cd den yada netten oyunlarda sizi tatmin eder filmlerdede tatmin eder siz bir gidin deneyin yüksek seslerde hangisi hoşunuza giderse onu alın





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J JakX
6 yıl (2740 mesaj)
Paket sistemlerden uzak dur.. z5500 ude cok ararsin yoksa.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Maxthon Konu Sahibi
6 yıl (2521 mesaj)
Hocam peki şu anfiyi al, senin her türlü işini görür diyeceğin en güzel anfi hangisi olur mesela? Fiyatı en uygun kalitesi güzel bişey yani?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @JakX