Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
35
Cevap
4867
Tıklama
0
Öne Çıkarma
PS4 DNS HATASI

W WorldOnDenizli Konu Sahibi
6 yıl (26 mesaj)
Arkadaşlar PS4'e 2.50 güncellemesi geldi, ben de yükledim doğal olarak. Açtım , PSN servislerinin hiç birine girmiyor.
Ne Spotify Playstation Music çalışıyor nede Playstation store. Ama web den internete girebiliyorum. Hem PS4 hem de PC google falan giriyor çok rahat. Ama Playstation servislerini bir türlü kullanamıyorum yav. Anlamadım gitti bu işi hatayı veriyorum :


Bir DNS ağ hatası oluştu
(NW-31251-2)

Çözümünü bilen varsa yada aynı sorunu yaşayan bi yeşilleyin beni lütfen :(




Z zencefiladam
6 yıl (831 mesaj)
Muhtemelen turksat kullanıyorsunuz ve dün girmeye çalıştınız. Turksatın dnslernden giremiyoruz şu anda nedense, yandex deneyin.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


G guguk
6 yıl (6652 mesaj)
Bende de dün akşam oldu türksat kullanıyorum ve google dns ile sorunu çözdüm




W WorldOnDenizli Konu Sahibi
6 yıl (26 mesaj)
Evet türksat kullanıyorum, yandex ile girin derken ? PS4 üzerinden açamıyorum onda yandex nasıl olacak?

Ben zaten google dan yazarak girmiyorum ana ekrandan giriyorum. Demin denedim hala girmiyor.US hesabı da TR hesabı da girmiyor. Google dns dediğiniz şey nedir?

Edit: Youtube'de bir video gördüm PS4 dns ayarlarını değiştirmek adında Yandex DNS 'lerini kullandım girdim.Teşekkürler :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WorldOnDenizli -- 15 Nisan 2015; 11:23:00 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @guguk , @zencefiladam

A atakanfzl
6 yıl (718 mesaj)
Ağ ayarlarından dnsyi 8.8.8.8 ikincil dnsyi 8.8.4.4 yap düzelir




Bu mesajda bahsedilenler: @WorldOnDenizli

R roverman
6 yıl (1275 mesaj)
Turksat kaynakli yine arayip soyluyorum oyle bir sey yok diyorlar bir de delirticekler adami.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B bercules
6 yıl (1 mesaj)
Arkadaşkar, an itibariyle sorunu çözmüş bulunmaktayım :)
Türksat'ı aradım yok sinyaliniz düşün yok şöyle olmuş, yok böyle bitmiş dedikten sonra teknik desteğe aktarıldım ve bugün konu ile ilgili sayısız şikayet aldıklarını belirttikten sonra 444 76 69 numaralı telefondan SONY Türkiye desteğe ulaştım. Yaptırılan adımlar Ayarlar-> Ağ-> İnternet Bağlantısını Ayarla-> Wi-Fi / LAn (hangisini kullanıyorsanız) -> Özel -> Wifi ağınızı seçin(Wi-fi kullananlar için) -> IP adresi Ayarla Otomatik kalacak -> DHCP Belirleme kalacak -> DNS Ayarları Manuel -> Birincil DNS 8.8.8.8 İkincil DNS 8.8.4.4 -> MTU Ayarları Manuel -> 1500'ü silip 1492 yapacağız -> Proxy Kullanma. İnternet bağlantısını Test et seçeneği çıkacak. Test edin ve herşey çözülüyor.
Desteğe bu DNS kimindir dediğimde Google'ın normalde hep bunu kullanıyruz ama bazen internet sağlayıcınız ayarlarda değişiklik yapabiliyor dediler, bende malesef Türksat kullanıyorum.
Umarım işinize yarar. İyi oyunlar..


Bu mesaja 2 cevap geldi.

S StarzL
6 yıl (321 mesaj)
Aynı sorun bendede var, Türksat Uydunet kullanıyorum. Akşam dediklerinizi deneyeceğim. Bu ayarlarla hızda düşüş yaşarım gibi hissediyorum?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StarzL -- 15 Nisan 2015; 14:21:19 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bercules

D drogba_asus
6 yıl (94 mesaj)
dedigin guncelleme nezaman gelmisdi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S StarzL
6 yıl (321 mesaj)
Dün gece sadece Birincil DNS 8.8.8.8 İkincil DNS 8.8.4.4 yaptığımda PSN network geldi gözüküyordu ancak tüm arkadaşlarım offline gözüküyordu arada online olanlar olduğu halde ve GTA Online oynayamadım mesela. Akşam MTU'yuda 1492 yaparak deneyeceğim.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


O OlCuM
6 yıl (400 mesaj)
Ayni hatayı alıyordum Yaptım düzeldi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R raizel
6 yıl (332 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bercules

Arkadaşkar, an itibariyle sorunu çözmüş bulunmaktayım :)
Türksat'ı aradım yok sinyaliniz düşün yok şöyle olmuş, yok böyle bitmiş dedikten sonra teknik desteğe aktarıldım ve bugün konu ile ilgili sayısız şikayet aldıklarını belirttikten sonra 444 76 69 numaralı telefondan SONY Türkiye desteğe ulaştım. Yaptırılan adımlar Ayarlar-> Ağ-> İnternet Bağlantısını Ayarla-> Wi-Fi / LAn (hangisini kullanıyorsanız) -> Özel -> Wifi ağınızı seçin(Wi-fi kullananlar için) -> IP adresi Ayarla Otomatik kalacak -> DHCP Belirleme kalacak -> DNS Ayarları Manuel -> Birincil DNS 8.8.8.8 İkincil DNS 8.8.4.4 -> MTU Ayarları Manuel -> 1500'ü silip 1492 yapacağız -> Proxy Kullanma. İnternet bağlantısını Test et seçeneği çıkacak. Test edin ve herşey çözülüyor.
Desteğe bu DNS kimindir dediğimde Google'ın normalde hep bunu kullanıyruz ama bazen internet sağlayıcınız ayarlarda değişiklik yapabiliyor dediler, bende malesef Türksat kullanıyorum.
Umarım işinize yarar. İyi oyunlar..

Teşekkürler hocam dediginizi yaptım sorun çözüldü



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S schumi32frht
6 yıl (59 mesaj)
psn e giriş tamam aorun çözüldü

not: google dns ile hız düşümü mevcut




X xheretix
6 yıl (1 mesaj)
Kardeş valla allah razı olsun çözüldü. Fakat serverların başındaki sinyal gücünü gösteren çubuklar düştü donma oluyo oyunda bu ayarlardan alakası var mıdır @bercules



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bercules

B btuzlakss
6 yıl (150 mesaj)
@bercules hocam cok sagol sayende cozduk



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z zencefiladam
6 yıl (831 mesaj)
Yandık ya hala aynı bizi dnslere mahkum ediyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R roverman
6 yıl (1275 mesaj)
Tam 2 gun olacak 30dk sonra cidden saka gibi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @zencefiladam

B ByRemake
6 yıl (682 mesaj)
Maalesef ciddi sıkıntı var,indirmeler hata veriyor tüm oyunların online modlarında kasma donma oyundan atma mevcut,dns değiştirme ve mtu sonucu değiştirmiyor ..




Z zencefiladam
6 yıl (831 mesaj)
Beyler bu sorunu çözmemiz gerek. PSN'in sunucularını engellemişler bildiğiniz ve biz söylemeden düzeltmeyecekler.
IP falan fişman ne biliyoruz şimdi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G guguk
6 yıl (6652 mesaj)
Dnsleri değiştirmiştim sorun yoktu gece yatarken oyun indirmeye bırakıp yatmıştım sabah baktım hata vermiş indirmemiş bundan dolayımı bilmiyorum ama indirmede sorun var şimdi indiriyor. Psn sunucularınımı engellediler neyaptılar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.