Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ps4 almak istiyorum ama aklımda bi soru var yardımcı olur munuz

C Candance Konu Sahibi
2 yıl (3513 mesaj)
Şuanda hali hazırda ortalama bir bilgisayara sahibim ancak PS4 exculusiveler ve arada abimle fifa atmak için ps4 almak istiyorum. Yani online kısmıyla pek işim olmayacak sadece hikayeli oyunlara bakıcam. Oyunların fiyatları kafamı kurcalıyor var mıdır oyunları daha uygun fiyatlara alabileceğimiz bir sistem falan yardımcı olursanız sevinirim.




A aragorn187
2 yıl (682 mesaj)
Bende cok guzel bi pc vardi online sadece cs go oynadim ve biktim sattim . Benim oyun tarzim hikayeli oyunlarmis onu anladim ps4 pro aldim inan cok mutluyum oyun tarafnda ancak soyle birsey var oyunlar cok ucuz degil . Ikinci el alcaksin ya da yeni cikanlari hemen almicaksin . Bir de indirimleri takip edeceksin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


I Ike
2 yıl (3142 mesaj)
Ps4 oyun Kardeşliği ile oyunları gayet makul fiyatlara bulabilirsin tabi bunun için internet şart oyunlar dijital çünkü.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.