G

Binbaşı
10 Ocak 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
8 üye
Görüntülenme (?)
126 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
G
2 ay
Polinomlarda bölme işlemi hakkında soru
Şimdi p(x)=bölümxbölen+kalan olarak yazabildiğimizi biliyorsunuz ki zaten kalanı bulma buradan geliyor.

Mesela x^2-4x+1/5x-10 yaptığımızda p(x)=5x-10.(bölüm)+kalan olur. X 2 değerini aldığında (yani 5x-10=0 yapıp p(x) içine koyduğumzda) P(2) polinomunu buluruz o da kalana eşit olur.

Şimdi merak ettiğim şu, x e iki verdiğimizde işlem p(2)/0 olmuyor mu ki ? Ya da 1/0 olmuyor mu ? Dolayısı ile bu işlemin yapılamaması lazım değil mi ?
G
2 ay
Bileşikler ve elementler neden tepkime verir ?
Yani neden oktet kuralına uymalılar? Ve neden 8 veya 2 ?
2. Olarak bileşikler neden tepkime verir ? Yani bileşik neden bir başka bileşik ile apayrı bir bileşik verir ?
G
3 ay
Ptt ön yüklemeli kart ile alış veriş yapılır mi ??
Burs kartım var. Bu kart ile dominos Vs siparişlerinde kullanamıyorum sanırım. Kullanılıyor mu bilen var mi tam olarak ?
G
3 ay
Spor salonundaki erkek beni taciz etti
Arkdşalr benm yıllardır gitiğim bi spor salonu var buradaki çğu insanı artk tanıyorum instamda fln ekli artık ama bi tane keko geldi yakın zmanda cılız bir şey bölye. hani evlat olsa eldivenle sevrsinz fln. bu bana gelmş instadan yürümeye çalışıyo allan kekosu. cebinde 5 kurş yok güya manita yapcak spor salonuna geliyo. bana mrb ışıklar gitti de senden elektrikl alabilirmiyim diye soruyo bk bak yürümeye bak dişisini gören arab atı gbi. işte snra ben bunu bizm mdrüe şikayet ettim bu da küsmüş bida gelmiyo. önce bana yürü sonra küs git. hyr yani niye karnatina da spor salnuna gelmiş ki bi virsü kapsa 3 güne dayanmaz. böyel böyle oluyo tecavüz fln
G
7 ay
Diş minesi eski haline gelir mi ?
Dişlere pek bakm yapmadım zamanında. Şimdi malum zararını görüyoruz. Sararma, hassasiyet vs. Tekrar mine elde edilebilir mi ? Ya da bu sorunlarla başa nasıl çıkmak gerekir ?
G
9 ay
İşte spartalılar boyun kırılma sahnesi
https://www.youtube.com/watch?v=oDWyrJhItTw&feature=youtu.be

İlk gördüğümde nasıl da gülmüştüm ya az önce tekrar izledim gözümden yaş geldi
G
9 ay
Su ve 4 derece olayı
Su neden 0 dan 4 e kadar yoğunluğu artıyor ? Tamam buz hale geçerken hidrojen bağları sayesinde altıgen olup hacmi artıyor onu anladım da ilk başta su halde neden hacmi azalıyor?

2. Olarak bizmut ve antimon da neden böyle?

3. NH3 gibi hidrojen bağına sahip diğer maddelerde bu özellik var mı?
G
9 ay
Sil
Sil
G
10 ay
Diş hassasiyeti
Çay içerken(sıcak), soğuk bir şey içerken vs dişlerim ve özellikle sıcak bir şey içerken alt diş etim sızlıyor. Malum diş doktoru kapalı. Ne yapmam gerek ?

En ilginci de dış fırçalama alışkanlığım yokken bu kadar şiddetli değildi, fırçalamaya başladıktan sonra hissetmeye başladım. Bunun bir etkisi olabilir mi ? Yanlış kullanım falan.
G
10 ay
Uzak Gelecekteki olabilecek dh konu dışı başlıkları
Ben başlıyorum

Androidler bile bana bakmıyor intihar etmek istiyorum
Tipim nasıl (Hologramlı)
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.