A

Yarbay
22 Temmuz 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
20 üye
Görüntülenme (?)
529 (Bu ay: 2)
Gönderiler Hakkında
A
12 ay
AKP döneminde camiler kapatıldı, insanlar evlerine hapis edildi
Videoyu izlemek için tıklayınız


Yaklaşık 30 senedir bu tarz eleştiri kafasıyla muhalefet edildi. Aynı bakış açıcısını kullanınca ortaya böyle bir şey çıkıyor.
A
geçen yıl
İki farklı HDD ile RAID 0 yapmayı planlıyorum
Elimdeki HDD:
WD Green 2TB Intellipower Sata 3.0 64Mb 3,5' Sabit Disk (WD20EZRX)
Bunuda sipariş geçtim:
SEAGATE 2TB Barracuda 256MB 7200rpm 3.5" SATA 3.0

------------
Önbellekleri farklı, WD RPM olarak dinamik. 5200 ila 7200 arasında. 150mb okuma yazma hızı var.
Disk bozulursa veriler uçar lafı beni pek ilgilendirmiyor. Sistemim SSD üzerinde, önemli verilerim bulutta. RAID yerinde oyunlar,videolar,indirmeler gibi şeyler olacak.
Oyun açılış sürelerini kısaltmak için yapacağım.
------------
Her biri 2TB. Bu sebeble 4TB mı olacak disk ?
Performans durumu ne olur. Ufak bir artışsa uğraşmayayım.
Birde kurulum nasıl olacak hiç bilgim yok. Araştırdım ama hepsi eski kaynaklar.
SSD ile raid yapanları gördüm, biraz saçma geldi bana SSD ile raid olayı.
A
geçen yıl
Sapphire RX 5700 XT Nitro+ Ryzen 2600@4 PUBG 1080P Performans/Sıcaklık Testi
Sonunda yükleyebildim Darboğaz var mı yok mu kendiniz bakın. Ekran yakalamak için ayrıyetten donanım kullanılmadı. Kayıt Radeon üzerinden yapıldı. Performans kaybı söz konusu yani.



Ekran ayarları.
Anti-Lag açık.
RiS açık.
Geri kalanı kapalı. Default ayarlarda.
----------------
İşlemci ayarları
4 e 1.3v. - Ram 3200 - Full spec imzada
---------
Driverlar bu tarihe göre tümü güncel. Ayrıca son 2020 adrenalin sürümünde bir tık performans kaybı gözlemledim, bu oyuna özel. Sürekli oynamıyorum arada test için giriyorum, bana öyle gelmişte olabilir bilemiyorum. Test için normalde her bileşen için ayrı yazılım kullanıyorum. Fire strike vs.
---------

Videoda biraz görüntü iyi çıkmamış.

Videoyu izlemek için tıklayınız

Ramleri bir tık yükseltsem (OC) ve tamamen sorunsuz driver çıksa (bu oyun için) tamamdır bence. İşlemciye 4.1 4.2 yapabiliyorum ama 4 üstü fazla fazla voltaj istemeye başlıyor. Bu sebeble çok uğraşmadım.
Kaçırdığım bir husus varsa yorum olarak belirtin, faydalanalım.
A
geçen yıl
Kasa içi kablolama / Kasanın USB portunu bozdum
Merhabalar.
Kasa montajını kendim yaptım. Kablolamayı ancak bu kadar yapabildim. Çok mu kötü yeterli mi bilemedim, sizede bir sorayım dedim.
< Resime gitmek için tıklayın >

Diğer sorun ise kasa ön kapağını açıp kapatırken USB 2 portları çalışmaz oldu. USB 3 portları çalışıyor. Kasada ki USB portlarından bahsediyorum. Anakart üzerine gelen kabloları kontrol ettim yalnız değişen bir şey olmadı. USB portlarına gelen kablolarda da sıkıntı görünmüyor. Nasıl düzeltebilirim bilemedim. Kasa üstünde ki USB port levhası çıkarılabiliyor, alttan kontrol ettim anormal bir şey görünmüyor. Kasa ön kapağı çıkardıktan sonra böyle bir sorun oluştu.
A
geçen yıl
İkinci ellerin sıfır ayarında sıfır fiyatta olması
Gerçekten ikinci el fiyattan veren çok az.
İstenilen fiyatlar sıfır fiyatlarla aynı.
Hayır sizden almamızın anlamı ney ?
Üstelik nakit para bağliyorsunuz.
PS 4 alir kullanır yine satarım dedim. O ara tüm bilgisayar, konsol fiyatlarını taradım. İkinci el fiyat veren tek tük.
Fiyatlara şöyle bir bakın, saçmalığın daniskasi.
A
geçen yıl
HDD tık tık sesi ?
3.5inc HDD aldım. Sesi bana biraz garip göründü. Yük altında tık tık ses yapıyor. Daha bügün geldi.
Önceki kullandığım HDDlerde cızırtı sesi geliyordu, disk ve kafa sesi olduğu için dert etmedim de. Bundaki biraz farklı göründüğü için kafama takıldı hafif.

tam olarak şöyle bir seshttps://www.youtube.com/watch?v=J09pWNQPK7U

videoda normal hdd seslerini vermişler benimki de böyle evet. de.

hddler bu kadar sesli miydi yahu ?
A
geçen yıl
Corsair Gaming K95 Cherry MX Speed ve Corsair Gaming Scimitar Pro
İkisi toplam 1186 TL'ye geldi. (itopya)
Türkiye de pek alıcısı yok sanırım. Biraz araştırdım, 1 tane düzgün inceleme buldum klavye ile ilgili. Mouse ile ilgili ise neredeyse hiç bir kullanıcı yorumu bulamadım gibi bir şey.
Konuyu açma nedenimde bu zaten.
Razer ürünleri ile ikilemde kaldım, ikiinci el ürünlere baktım. Kimini almaya niyetlendim, razer ürünleri gerçektende göze hitap ediyor. Corsair bana biraz daha sağlam gibi göründüğü için tercih ettim. Razer ürünlerinde tepe modellerde bile hafif bir kalitesizlik hissettim, bilemiyorum belki de bana öyle geliyor. Daha önce hiç adam akıllı oyuncu ekipmanı tecrübem olmadı. Ürünleri sipariş verdim, konuyu deneyimlerime dayanaraktan güncelleyeceğim.
Ürünü kullanan arkadaşlar, deneyimlerini ve ne kadara aldıklarını yorumda belirtirse sevinirim.

Kullanıcı inceleme videosu.
Videoyu izlemek için tıklayınız
A
geçen yıl
technopat da yazım yanlışı mesajı alıntıladığım için uyarı puanı aldım
Ruh hastası olduklarını düşünmekteyim. Yazım yanlışından önce iletişimin ne olduğunu, nasıl değiştiğini öğrenmeleri gerekiyor.
donanımhaber sorunlu morunlu, arada hasta modlara felan denk geliyoruz ama. yine de bunlar gibi değiller.
en azından adam akıllı şuraya iki kelam bir şeyler yazabiliyoruz.
sözde forumları da sosyal, teknopatın.

< Resime gitmek için tıklayın >

Sesimizi duymuşlar ve güzel bir cevap hazırlamışlar.



Videoyu izlemek için tıklayınız
A
geçen yıl
blizzard artık çöptür
level kasma yarı yarıya kısalmış falan diyorlar. millet en ufak değişikliğe bile hypelanıyor. ve bunu yapan da casual kitle. bu kitleye ne verirsen yer.

zibilyon tane oyun var. salın gitsin wowu. paket çıkar iki girerim, 1-2 ay oynarım. teee yeni exp kadar.

diablo'ün demosuna baktım, ulan oyunun adı var sinematiği var sadece. bu bildiğin diablo 3. en azından bir poe oynanışı, çeşitliliği veremeyeceğine göre. onuda at çöpe gitsin.

ow2 hakkında bişi derim de neyse çöpten çıkarıp mezara sokmuşlar ulan training mod koyup para istiyorlar

gelelim sc2'ye. çöp. commmmender bilmem ne eklemişler.

hs. text yazıp geçtiler potoşopta.

--------------

şunuda belirtmem gerek. ne yapsalar yaranamazlar artık. millet doymuş. yeni bir mmo. adam akıllı bir mmo gerek piyasaya artık.

--------------

böyle saçma bir konu açacağım aklıma gelmezdi. bunu yaptıranda sensin blizzard
A
geçen yıl
storemi için harici HDD'yi yazılımla Sata dahili HDD gibi gösterme
Harici HDD var elimde 2 TB. Oyunların çoğunluğu burada duruyor, USB olarak tanındığı için storemi'dan faydalanmam mümkün olmuyor. İçini açıp baktım lakin, klasik sata bağlantısı değil HDD. Portable denilen değişik bir çeşit, bu sebeble kendim kabloyla dönüştürmem mümkün değil. Yazılım tarzı bir şeyle yapılabilir mi peki ? USB değilde sata gibi algılamasını sağlamak gibi bir şeyNette pek bir şey bulamadım ne yazık ki.
HDD okuma yazma hızı 110MB'a kadar çıkıyor, işimi görüyor her türlü. Her bir oyun 60-70GB olunca minimum 2TB HDD gerekli oluyor.
Edit: Bağlantısını yaptığım port ile HDD performansı değişkenlik gösteriyor mu ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.