W

Binbaşı
02 Nisan 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
10 üye
Görüntülenme (?)
92 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
W
2 ay
Genleşme tankında şişiklik, yolda giderken pat sesi?
Arkadaşlar selam yolda giderken genleşme tankının olduğu hizadan pat diye bir ses geldi hemen sağa çekip baktım genleşme tankının ağzı köpürmüş taşmıştı ama kapağı falan yerindeydi yani. 15-20dk bekledim soğudu su koydum dikkatlice ilerlemeye devam ettim şimdi değişik bir ses gelmeye ve genleşme tankı basınçla dolmaya(pet şişe gibi) şişmeye başladı hemen durdum bıraktım arabayı. Sanki coca cola şişesini açmadan önce çalkalamış gibi hissettiriyor kapak. Basınçla doluyor yani içi. Contayı mı yaktım ne yaptım ben? Araç 3.20i ed
W
3 ay
Yüksekliği Ayarlanabilir Çalışma Masaları
Selam arkadaşlar bu konu nereye gider bilemedim açıkçası. Akıllı Ev Sistemleri kısmı olabilirdi belki ama bilmiyorum. Yüksekliği ayarlanabilir çalışma masaları baya popülerleşmeye başladı. Yurtdışında uzun süredir kullanılan bir sistem olsa da Türkiye 'de bir elin beş parmağını geçmeyecek kadar model var. Bu sistem hakkında konuşabilelim diye bir konu açmak istedim. Mesela ben IKEA 'nın SKARSTA modelini almayı düşünüyorum. Kullanan, yorum yapabilecek olan var mı?
https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/calisma-alanlari/masalar/calisma-masalari/89324812/skarsta-yukseklik-ayarli-calisma-masasi.aspx
W
4 ay
Superonline Resmen Dolandırıcıdır.
25mbps çöp tabletli bir kampanya ile aylık 100TL ödüyorum. Ev taşıdığım için 150TL 'yi de 5'e bölüp faturama yansıttılar.
Şimdi hız yükseltmek, var olan 200MBPS 150TL kampanyalarına geçmek istediğimi belirterek müşteri hizmetlerini aradım.

Eski müşteri ve sözleşmeli müşteri olduğum için farklı bir pakete geçemiyorum. Olur da bu "yeni müşteri" kampanyasına geçersem bana kendini bile açamayan bir tablet için 900TL ödemem gerektiğini (reeder tablet) söylediler.
Yada 50mbps için ilk 3 ay 120tl, sonra 150TL vermem gerekiyormuş(yeni müşteriler 200mbps için 150tl veriyor)

Bu resmi bir şekilde hali hazırda bulunan müşterilerini dolandırmaktan başka bir şey değildir. Bu sebepten dolayı yarından itibaren yıllardır kullandığım 3 adet Turkcell Platinum (ayda en az 600TL bu telefon hatlarına ödüyorum) iptal edeceğim ve başka bir internet servis sağlayıcıya geçeceğim. Yeni müşterilere kampanya, eski müşteriler nasılsa ödüyor diye saçma fiyatlar. Başka bir şey değil. Turkcell eski müşterilerini avcunun içinde görüyor ama dolandırma hakkına sahip değildir. Bu konu çözülmediği ve bu tutum değişmediği sürece Turkcell ile ne ailemin ne de çevremin hayatını idâme ettirmesine asla ve asla izin vermeyeceğim.
W
5 ay
Test yaptırdım
Yaklaşık 1 saat kadar önce DEÜ 'de Acil kısmına gidip sürüntü testi yaptırdım. Sistem güzel işliyor ancak sonuçların kontrolü ve sonuç süreci bana biraz saçma geldi.
Doktor diyor ki sonuçlar kısa sürede çıkar. Ancak ne kadar kısa sürede çıkar bilmiyor.
Sonuç POZİTİF çıkar ise buraya gel diyor. Ben mi geleceğim yoksa beni almaya gelirler mi? Evde mi tedavi olurum nasıl olur diyorum siz geleceksiniz diyor. Anlamsız geldi Pozitif olsam virüsü yaya yaya hastaneye gideceğim öyle mi?
Bir de şu e-nabız olayı var. Barkodu elimden aldılar attılar. Şimdi internette sorgulamaya çalışıyorum barkod no istiyor. İyi de barkodu vermediler ki. Araştırdım, bir çok kişi barkod muhabbetinden mağdur. Hala düzeltilmemiş bir hata daha.
Umarım sonucum negatif çıkar da kurtulurum şu illetten. Düşüncesi bile çok kötü.
6 gündür baya kötüyüm. Bitmeyen öksürük, boğaz yanması, üşüme&titreme ve başlangıçta olan ishal. Sonradan tat alma ve koku alma yetilerimi de kaybettim 2 gündür yok. Şu an uyku uyutmayan bir öksürük ile karşı karşıyayım. Kuru öksürük kadar kötüsü yok, gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi :D

Sonuçlar ne zaman çıkarsa buradan güncelleyeceğim, herkese bol şans.

Güncelleme: Testten yaklaşık 16 saat sonra sonucum e-nabız üzerinden gözüktü. Negatif çıktı. Sürecin nasıl işlediğini görmüş oldum. Herkese geçmiş olsun şimdiden..
W
5 ay
Logitech Dışında Alınacak Ses Sistemleri?
Merhaba arkadaşlar hoparlör almayı düşünüyorum da logitech z607 bakmıştım, bir çok olumsuz yorum gördüm. Tavsiyelerinize açığım logitech almayacaksak ne alacağız? Nereden alacağız? Teşekkürler
W
10 ay
i5 6500 DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM
Selamlar arkadaşlar i5 6500 işlemcim var 4 yıldır falan kullanıyorum. Hiç bir zaman memnun olmadım. Artık iyice dar gelmeye başladı. GTX 1080 ekran kartım var her şeyde darboğaz yaşıyorum. Yeni işlemci önerilerinizi istiyorum. Normalde yeni nesil intel yapacaktım ancak anakartım 8xxx 9xxx serilerini ne alakaysa desteklemiyor. 1151 soketine sahip olmasına rağmen.. Bu da benim canımı iyice sıktı, intel e daha fazla para vermek istemiyorum.

Önerilerinize açığım?
W
geçen yıl
Silineblr
Silinsin
W
geçen yıl
Tükenmişlik sendromu, hiç bir şeyden keyif alamama durumu...
Selamlar hepinize. Direkt konuya gireceğim. Tükenmişlik sendromundayım. Hiç bir şey keyif vermiyor. İstediğim çoğu şeyi yapacak maddi imkana sahibim. Bekar evim, altımda iyi bir arabam ve cebimde param Allah'a şükür var. Yediğim önümde, yemediğim arkamda. Ancak hiç bir şey keyif vermiyor. Kitap okumak, spor yapmak, çalışmak, cinsel ilişkiye girmek, yemek yapmak, yürümek vs.. Ne yaparsam yapayım keyif alamıyorum. Kızlarla konuşmada yada sosyal yeteneklerimde bir sıkıntı yok. Elim yüzüm düzgün. 183 boyunda, babyface tabir edilen, iyi giyinen ve iyi bir vücuda sahip olan bir erkeğim. Bir kızı yeter ki isteyeyim, elde etmediğim çok nadir oldu.

Şimdi bütün bunları okuyup kendini övmeye gelmiş gibi fikirler aklınıza gelmiş olabilir. Arkadaşlar kız arkadaş yapmak istiyorum, gözüme kız kestiremiyorum. Yemek tatmak istiyorum, tadını alamıyorum. Spor yapmak istiyorum, keyfini alamıyorum. Gezmek istiyorum, enerji ve zaman bulamıyorum.
23 yaşıma doğru ilerlerken, genç yaşta tükenmişlik sendromuna girdim sanırım. Hep enerjim düşük. İnanın bir sürü kız arkadaşım var, cinsel birliktelik yaşamak bile istemiyorum onlarla. Benim gibi olan var mı? Dertleşsek ya biraz..
W
2 yıl
YABANCI PLAKALAR ve KURAL TANIMAMALARI
Özellikle turistik bölgelerde yabancı plakalı araçları bu yıl aşırı fazla görmeye başladım. Bir sürü yabancı araç Türkiye'ye gelip kural tanımadan yardır yardır gidiyor. Sol şerit kapatanları mı dersin, hız limitine uymayanları mı, trafiği tehlikeye atıp, cezaları umursamayanları mı? Hepsi var. Bir kaçıyla konuşmak gibi bir durumda bulundum. Aldığım cevaplar hep şöyle: "Ceza 50-100 euroyu geçmiyor. Almanya'da aynısını yapsak mahvoluyoruz. Buradaki cezalar, bize koymuyor." oluyor. Madem öyle, neden yabancı plakalı araçlara da Türk plakalı araçlara yazılan cezalar yazılıyor?

Benim önerim şudur; Yabancı plakalı araçlara, ülkelerinin para biriminde ancak Türk lirası miktarında ceza yazılması. Örneğin 235 TL'lik bir ceza, 235 EURO olmalı. Bu hem ülke için güzel bir gelir olur (%1000 zamlara alıştık gerçi, IMEI kayıt fiyatı fiyaskosundan sonra) hem de trafikte yabancı plaka magandalığının önüne geçer.

Siz ne diyorsunuz? Konuyu mutlaka öne çıkartın arkadaşlar. Yetkililer görsün.
W
2 yıl
Sokak arası evlerde pencereden sakız,sigara,çöp atma ve halı silkme olayları
Arkadaşlar 2016 model 3.20i aracım var. Kırmızı-Siyah olarak kaplı. Dikkat çeken bir araç, bunu biliyorum ve öyle isteyerek bu hale getirdim. Öğrenciyim ve yaşadığım yerde çok park etme yeri yok. Herkes ara sokaklara, binaların önüne koyuyor. Arabayı her bulduğumda üstüne ya çöp atılmış, ya sakız atılmış, ya sigara izmariti atılmış yada halı silkilmiş şekilde buluyorum. Bizim insanımızın bu zihniyetini bir türlü anlayamadım. Herkes evini temizliyor, arabasını yıkatıyor eyvallah. Arabada çöp olunca dışarıya atmak, evde çöp olunca sokağa atmak nedir? "Benim yerim temiz olsun da gerisi önemli değil." sonra bu tür insanlar ben çok titizim, temizlik hastasıyım gibi tavırlar takınıyor bir de.

4-5 ay önce atılan büyük sakız parçası sunroof camında kurumuştu. Hala izi var.Bir türlü de o iz geçmiyor. Bebek bezi bile buldum arabanın üstünde.

Kimin yaptığını bilmek mümkün değil de, benim anlamaya çalıştığım, bu zihniyet nedir? Bebek bezi, sigara izmariti, çöp poşeti(dolu) pencereden aşağıya atılır mı? Ya hadi attın, aşağıda ne var, ne yok? Belki o an bir çocuk kaldırımda arkadaşlarıyla oturuyor, belki de üstü açık bir araba yada bebek arabası var. Bu nasıl bir bencillik, bu nasıl bir rezilliktir?

NOT:Yer izmir/balçova'da ata caddesi üzerinde kalan bir ara sokak. Mahalle yoğunlukla yaşlı ve yerlilerle dolu. Arabayı park ettiğim sokaklar genelde "çingene"lerin olduğu yerler.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.