K

Yarbay
14 Nisan 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme (?)
171 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
K
8 yıl
Olası Whatsapp kaza senarosu,uzmanlar gelsin bakalım.
Evet arkadaşlar olası bir whatsapp kazası başınıza gelse ne yapardınız.Arkadaş gurubu,akraba gurubu yada iş gurubuna kazara sizi rezil edecek mesaj attınız.Hatta bu mesaj ''Resim'' olsun,anladınız ve bir baktınız ki internetiniz kapalı ne yapardınız ? Eğer bu mesaj giderse hayatınız kararacak öyle düşünün.
K
9 yıl
USB Bellek ile işletim sistemi kullanmak.
Merhaba arkadaşlar,MSI marka güçlü bir dizüstü bilgisayarım var,USB 3,0 girişleri mevcut.Bilgisayarımı iş yerinde ve evde kullanıyorum,telefon yazılım programları vs. dolu,ayrıca Cryegine mod oyun motoru var.Ben oyun motorunu sadece Flash Bellek üzerinden çalıştırmam mümkün mü ? Bu konu hakkında Microsoft Türkiye ile görüştüm fakat oradan da sağlıklı bilgi alamadım.Bu kombinasyon için bütçe sınırım 350tl limitinde olacak,baktığım ürünlerin linkini vereceğim.Benim almam gereken cevap ''Evet sorunsuz bir şekilde,takılmadan ve kasılmadan kullanabilirsin'' olduğu zaman yapacağım,yoksa benim için zarardan başka bir şey olmaz.
K
10 yıl
MSI GS60 2PC
Yeni oyun ve çizim için aldığım msi gs60 2pc resimlerini koyacağım,ilerleyen zamanlarda oyun performansı ve kulanım ile detayları paylaşacağım.Bu model 8gb ram ve tek SSD barındırıyor.


< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
K
11 yıl
Crysis konseptinde kendi müziğim.
MAGIX Musıc Maker programı ile üzerinde çalıştığım müzik,buyrun buradan dinleyin.Oyun çalışmamın soundtrack parçası olarak bunu kullanmayı planlıyorum.Yorumları alayım,prof arkadaşlar varsa parça konusunda yorumlarsa sevinirim.

https://soundcloud.com/k-myasal/kimyasal-mp3

https://soundcloud.com/k-myasal/umit-atraksiyon
K
11 yıl
CryEngine (ANA KONU)
< Resime gitmek için tıklayın >
Videoyu izlemek için tıklayınız

CryEngine® teknolojisi dünya oluşturma ve CryEngine® ödül kazanan ünü istisna değildir.Özellikle konsol platformu için tasarlanmış yeni özellikleri ile dünyanın en hızlı render özelliklerine sahip oyun motorudur.Benchmark-ayar grafik performansı, yakın foto gerçekçilik,kapalı ve geniş açık ortamlarda ve olağanüstü gerçek zamanlı özel efektler CryEngine ® teknolojisinin işaretlerinden bazılarıdır. Ne olursa olsun hedef platform - CryEngine ® ile, birden fazla platformda ölçeklenebilirliği mükemmel görünümlü oyunları etkinleştirmek için idealdir.CryEngine® özelliklerinden kısaca bahsedersek eğer :

Doğal Aydınlatma ve Dinamik Yumuşak Gölgelendirme

CryEngine ® birden fazla platformda düşük maliyetle doğal aydınlatma,yakın gerçeklik özellikleri ve dinamik olarak gerçek zamanlı doğal hareketlerine yanıt yumuşak gölgeler yaratır. Yüksek çözünürlüklü, perspektif-doğru ve hacimsel düz-gölge uygulamaları da CryEngine® içinde dahildir.
< Resime gitmek için tıklayın >

Işınım Hacimi

Işınım Cilt taklit ve yansıyan ışığa renk eklemek ve yüksek performanslı aydınlatma oluşturmak için bir sistemdir. Yani, örneğin kırmızı bir nesneye isabet eden beyaz ışık,yakın çevredeki nesneler üzerinde pembemsi bir yansıması üretecek. Buna ek olarak, Işınım Ciltlere,ihtiyaç duydukları takdirde geliştiriciler bile etkili yarıçapına örtüşen,birçok ışıkları yerleştirmek için izin verir. Bu kesme sahneleri ve yüksek kaliteli iç aydınlatma işini çok iyi yapar.
< Resime gitmek için tıklayın >

Gerçek zamanlı Dinamik Global Illumination

CryEngine ® tamamen mevcut ve gelecek nesil platformlar için optimize edilmiş,yeni gerçek zamanlı dinamik küresel aydınlatma çözümü sunuyor. İlk defa, ön hesaplama veya geometrik sınırlar olmadan, gerçek zamanlı oyun motoru ışık saçma, renk dökme ve yansıtıcı etkileri yaşayabilirsiniz tüm statik ve dinamik nesneler için birleşik.

Hafif Yayılma Hacmi

Hafif Yayılma Hacmi (LPV), video oyunları gibi gerçek zamanlı uygulamalar için tamamen dinamik sahnelerde dolaylı aydınlatma ve yaklaştırmak için ölçeklenebilir bir tekniktir. LPV sahnede ışığın uzaysal ve açısal dağılımını temsil etmek için menfezler ve küresel harmonikleri kullanır. LPV herhangi precomputation gerektiren ve iç içe kafesli büyük sahneleri ele vermez.
Videoyu izlemek için tıklayınız

Parçacık Gölgelendirme

Parçacıklar şimdi tam hareket bulanıklığı desteği verebilirler
Videoyu izlemek için tıklayınız

Tessellation

CryEngine® şimdi animasyon karakterleri dahil olmak üzere tüm kafesleri, üzerine DX11 donanım hızlandırmalı Tessellation (mozaiklemede) destekler. Sanatçılar,artık gerçek zamanlı Tessellation etkinleştirebilirsiniz! CryEngine ® anlamlı oyun varlık oluşturma kalitesini artırmak amacıyla karışık olabilir,bütün bunlar Tessellation üç farklı türleri için destek sunuyor. Deplasman haritalama CryEngine ® ile artık siluetleri ve deplasman haritalama yoluyla,şimdiki nesil yumru haritalama ile önceden imkansız karmaşık geometrik şekiller, temsil edebilir. Diğer iki tesselation yöntemleri kaba, veya düşük poli model alma ve Tessellation kullanarak, örgü arıtma için tasarlanmıştır.Daha düzgün mesh oluşturmak. Bu yöntemler SandboxTM ® CryEngine ile gerçek zamanlı olarak düzenlenebilir.
Videoyu izlemek için tıklayınız

Gerçek zamanlı Yerel Yansımalar (RLR)

Yansımalar büyük zorluklardan biri,özellikle gerçek zamanlı render ve ışıklandırma motorları D11 öncesinde sadece yüzey parlatma varken CryEngine ® kullanmış olduğu yeni yöntem;Gerçek zamanlı Yerel Yansımalar (RLR).RLR ray takip HDR yansımaları yaklaşan nesnelere yedirir.
Videoyu izlemek için tıklayınız

Parallax Occlusion Mapping (POM)

POM tüm yüzeylerde tessellation yerine alternatiftir.
Videoyu izlemek için tıklayınız

SSDO Ekran Uzay Yön Tıkanıklığı ve İletişim Shadows

Crytek gerçek zamanlı oyun SSAO tanıtıldı ve şimdi SSDO Ekran Uzay Yön Tıkanıklığı (SSDO) ile geliştirildi.SSDO ışıkların herhangi bir sayıda ortam tıkanıklığı (AO) hesaplamasında dahil sağlar ve dikkate alınması gereken bütün ışık rengi için SSDO fiziksel aydınlatma hassasiyetini arttırır.Hatta verimli CryEngine ® ortam ışıklarına dinamik temas gölgeleri sağlar.D11 renderer CryEngine ® oyun ortamında,her bir ışık kaynağından döküm sağlar.
Videoyu izlemek için tıklayınız

Deferred Lighting

Eşsiz CryEngine ® ertelenen aydınlatma çözümü piksel gölgeleme ile ışık kaynaklarının geniş bir dizi verimli renderini sağlar.Ayrıca önemli ölçüde birden fazla platformda motor performans ayarlamayı kolaylaştırabilirsiniz.
Videoyu izlemek için tıklayınız

Göz Adaptasyon ve Yüksek Dinamik Mesafe (HDR) Aydınlatma

Karanlık,kapalı ortamda aniden aydınlık ve güneşli ortama geçiş gibi aydınlatma koşullarında ani ve aşırı değişiklikler,insan gözünün reaksiyonunu taklit etmek için kullanılır.HDR aşırı parklaklık sahneleri sağlar ve kontrastı daha gerçekçi hale getirir.
Videoyu izlemek için tıklayınız

Free SDK özelliklerinden bahsedelim ;



Yeni eklemelerle konuyu güncelliyeceğim.

Material Editör

Material Editor ile etkileşim ve dijital İçerik oluşturma (DCC) aracı oluşturulmuş olan malzemeleri değiştirmek için kullanılır.
< Resime gitmek için tıklayın >

Flow Graph

CryEngine basit görsel düzenleme sistemi tasarımcılara oluşturmak istedikleri arayüzü ve denetim olaylarını;tetikler,oyun mantığı ve ses tasarımını verir.Bu onları tek bir senaryo yazma gerek kalmadan karmaşık düzeyleri oluşturmayı sağlar.
< Resime gitmek için tıklayın >

Track View Editör

Track View CryEngine nesneler ve olaylar üzerinde zamana bağlı kontrolü ile etkileşimli film serileri yapmak için gömülü Sandbox kesme sahnesi düzenleme aracıdır.Bu sistem 3ds Max gibi animasyon yazılımı kullanılmış olan herkese tanıdık gelecektir.
< Resime gitmek için tıklayın >

Adanmış Araç Creator

Araç toolset ® CryEngine'nin tüm özellikleri üzerinde sezgisel kontrol ile, herhangi bir araç tipinin kolayca oluşturulmasını sağlar. Bu belirleyici bileşen zarar ve hasar etkilerini, yolcu pozisyonları ve fonksiyonlarını, silah sabitleme noktaları,taret, motor,fizik parametreleri ve hatta araca özgü özel efektleri içerir.
< Resime gitmek için tıklayın >

Entegre Multi-threaded Yüksek Performanslı Fizik Motoru

Rüzgar akımları, patlamalar, yerçekimi, sürtünme ve diğer nesneler ile çarpışmalar gibi güçlere gerçekçi tepkiler.modeller,binalar, sahne, ağaçlar ve bitki örtüsü gibi - fizik öğeleri ® CryEngine oyun dünyasında hemen hemen her şey için uygulanabilir. Bütün bunlar, dış katman gerek kalmadan yapılabilir.
< Resime gitmek için tıklayın >

Deformasyon

Metal ve plastik gibi yüzeylerde gerçekçi malzeme deformasyon kullanımı ve çevre ile etkileşimini oyuncuya benzeri görülmemiş miktarda verilmesini sağlar.

Etkileşim & yıkılabilirlik

CryEngine tüm ortamların ® niteliğine bakılmaksızın (ahşap, çelik, beton, doğal bitki örtüsü, kumaş ve yumuşak vücut fizik), dinamik fizikselleşme olabilir.

Gelişmiş Halat Fiziği

Yağmur ya da karakter hareketi,gerçekçi interaktif halat köprüleri ve fiziksel tahrik,yaratık tentacle animasyonlar,rüzgar yanıt Bendable bitki sadece Crytek halat fizik teknolojisini koydu için kullanılabilir.
< Resime gitmek için tıklayın >

Tasarımcı Dostu AI Düzenleme Sistemi

CryEngine ® SandboxTM tasarımcıların ellerine en iyi AI oyun kontrolünü yerleştirerek, akış grafiği,görsel kodlama sistemini kullanarak temel AI kontrol etmenizi sağlar. Yeni bir grafik aracı mümkün,AI karakterlerin davranışlarını tanımlayan XML tabanlı seçim ağaçları oluşturmak için. Farklı AI gruplar arasındaki karmaşık ilişkiler,başka birine doğru düşmanlık, dostluk ya da tarafsızlığını belirtmek için oluşturulabilir.

Taktik Puan Sistemi

Kontrol ve AI sistemlerin anlaşılmasını kolaylaştırmak için,İngilizce sözdizimi C + + kodlama ya da LUA komut kullanılabilir.
< Resime gitmek için tıklayın >
Ses

CryEngine ® ses sistemi, kusursuz ve düşük riskli bir ses gelişimini ayarlayabilecek veri odaklı konsepti ile birçok özellikler ve iyileştirmeler sunuyor.
< Resime gitmek için tıklayın >

Türkçe Ders videoları :http://www.youtube.com/user/CrytekTurkeyDers?feature=watch adresde yayınlanmış,rahat şekilde öğrenebilirsiniz.

Yabancı kaynak tarafından hazırlanmış ve crydev.net sitesinde Lavizh admin tarafından açılmış 4 adet eğitici video.
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız


Yakın zamanda yenilenmiş motor hakkında konuyu güncelleyeceğim.
< Resime gitmek için tıklayın >
K
11 yıl
Suat Suna - O Lelli varmı hatırlayan ? Nostalji yapalım.
Videoyu izlemek için tıklayınız

Herkes beğendiği eski Türkçe şarkılarını paylaşsın bakalım
K
12 yıl
Cryengine 3 Kale tanıtım videosu.
Arkadaşlar bitirmiş olduğum çalışmaya,elimden geldiğince tanıtım videosu hazırlamaya çalıştım.

Videoyu izlemek için tıklayınız
K
12 yıl
Crysis 2\u0027de yay kullanmak istiyen ?
Arkadaşlar crydev.net mod kısmında dolaşırken bu modu buldum beğendim ve sizinle paylaşmak istedim

mediafire.com/?lj6pkt30bn6u7o4

Zip olarak indirin ve crysis 2 içindeki Mods klasörüne atın.oyunu çalıştırın Mod kısmından kompozit bow modunu yükleyin.oyun kapanıp yeniden açıldığında oyun içinde yay kullanabileceksiniz.
K
12 yıl
Cryengine 3 adacık
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

küçük bir çalışma,kasa modeli bana ait kaplamalar ve diğer malzemeler motor içinde mevcut olan ürünlerdir.
K
12 yıl
Cryengine 3 çalışmam
Arkadaşlar önceden bir orta çağ-kale tasarımım vardı.şimdi şehir çalışmasına başladım daha %10 kadarı yapıldı.

Videoyu izlemek için tıklayınız
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.