A

Yüzbaşı
02 Mart 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
29 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
A
4 yıl
TYT Soru Ağırlıkları
Arkadaşlar merhaba,

Öncelikle sorumun cevabı muhtmelen forumda arasam vardır fakat pek zamanım olmadığı için arama yapamadım kusura bakmayın,

Öncelikle ben lisans mezunuyum fakat yaptığım işten memnun olmadığım için tekrar hazırlanıyorum bu sınava, en son 2011 de ygs-lys ye girmiştim.

Yeni değişen sınav sistemiyle TYT sınavında sayısal puan türü için sosyal bilgiler bölümündeki 1 soruyla matematik bölümündeki 1 soru ağırlık olarak puanımızı aynı oranda mı etkiliyor artık ?

Teşekkürler
A
4 yıl
Satılık ShadowFiend Arcana ( Issızlık kolları hediye)
Fiyat 90tl anında teslim mesaj atabilirsiniz. Yanında 3.33 dolar değerindeki ıssızlık koları hediye.

SF Arkana 32 dolar 3 dolar da item hediye ediyorum 35 dolar. 125 tl ediyor. 125 tlye 12 tane cs go key alıp bynogame satsam 90 tl geliyor zaten o yüzden 50 tl 60 tl olurmucular boşa yazmasın tek kuruş indirim yok
A
5 yıl
Microsoft Access ödevimi yapmak isteyen var mı(Emeğin karşılığı verilcektir)
Merhaba arkadaşlar accessde bi ödevim var tıkandım bi yerde hiçbişey yapamıyorum sabaha yetiştirmem lazım dersten kalıyorum yoksa. Yaparım diyen varsa mesaj atabilir mi acaba çok kolay gelir bilene.
A
5 yıl
Motor Numarası Nerede Yazar ?
Merhabalar arkadaşlar, geçen gün 2013 model Seat Ibıza Style 1.4 Benzinli aracımı muayeneye götürdüm. Hafif kusur olarak motor no okunamadı yazmışlar. Nerdedir bu motor no neden okunamamış bilgisi olan var mı acaba ?
A
5 yıl
Bozüyükdeki 3 şerit gidiş 3 şerit geliş bölünmüş yola 82km sınır koyulması
Hayatımda gördüğüm en aptalca şey en sağ şeritte 100 le giderken ceza yemişim ki akan trafiği siz düşünün. Şikayet etsem bi sonuç alabilir miyim ?
A
5 yıl
Hangi ücretli uçuş eğitim akademisi
Arkadaşlar merhaba, ATPL(A) için hangi okulu tavsiye ediyosunuz. Top Air Flight Academy'i düşünüyorum bu okul hakkında neler biliyorsunuz acaba ?
A
6 yıl
Eker Bol Kayısılı Süzme Yoğurt? (Sporla ilgilenenler içeri)
Arkadaşlar merhaba,
Bu sabah markete indiğimde böyle bi ürün gördüm ve aldım. Bana çok lezzetli ve doyurucu geldi. Fitnessla uğraşan arkadaşlar için çok güzel bir kahvaltı olabilir diye düşündüm. İçindeki besin değerlerinden pek anlamadım yalnız. Yapay şeker falan var mıdır bu işten anlayan arkadaşlar bi yorum yapabilir mi ürün hakkında ?

< Resime gitmek için tıklayın >
A
6 yıl
Oyun animasyon ve tepkilerinde bi yavaslik hisseden var mi
A
6 yıl
Hedefe ulaşılırsa çekilişle 50 TL! [Bahis]
.
A
6 yıl
Popito Bahis Kasası Deneme 1 [Çekilişle 50 Tl Hediyeli]
.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.