P

Teğmen
26 Temmuz 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
21 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
P
4 yıl
Ekran kartını sökünce bilgisayar donuyor.
Merhaba pc özelliklerim g4560 işlemci, asrock h110m anakart, galax 1050ti ekran kartı, aerocool vx500, seagate 1tb hdd 7200rpm.

Sorunum, bilgisayarı 5-6 aydır stabil kullanıyorum. Daha sonra ekran kartını söktüm. Bilgisayar donmaya başladı. İnternette gezerken wordde yazı yazarken video izlerken donuyor görüntü öyle kalıyor mouse klavye hiç bir şey işlemiyor. Bilgisayarı kapatmak zorunda kalıyorum.
1050ti driverlarını falan sildim. Yine donmaya devam etti. İşlemci üzerinde hd graphics 610 driverını güncelledim yine donmaya devam etti. Bütün ekran kartı driverlarını sildim, yine donmaya devam etti. Format attım hiç bir şey kurmadım yine dondu. Hd graphics 610 driverı kurdum yine dondu. Daha sonra 1050ti geri bağladım driverını kurdum donma problemi ortadan kalktı. Ekran kartını yine söktüm yine donmaya başladı. Sorun işlemcide olduğunu düşünüyorum. Sizce durum nedir? Bu arada ramleri söktüm yer değiştirdim hdd kabloları yeniden bağladım vs yine donmaya devam etmişti onları da denedim. Yardımlarınız için teşekkürler.
P
4 yıl
Alınık seçkin hesap
Alınık seçkin hesap, özel mesaj atabilirsiniz.
P
4 yıl
ALINIK SEÇKİN HESAP RÜTBE ÖNEMSİZ
ALINIK SEÇKİN HESAP RÜTBE ÖNEMSİZ.
P
4 yıl
satış iptal
üyelerin ciddiyetsizliği yüzünden satış iptal.
P
4 yıl
Faceit, SON 2 KİŞİ
EDİT. 7/10 OLDU. SON 3 KİŞİ....

ARKADAŞLAR 5/10 OLDU. LÜTFEN İLGİ, 5 KİŞİYE DAHA İHTİYACIM VAR.

Merhaba arkadaşlar. Faceit'e soyadımla üye olmuştum. Maçlarda da steam nickname degil faceit uyelik adınız gözüküyor. Bu durumda beni rahatsız ediyor. Değiştirmek için 1000 faceit puanı lazım. Malesef para verilip alınmıyor. Turnuva kazanıp puan toplamam gerekiyor, uzun bir süreç bu da.
Ref'imden üye olduğunuzda bana 100 puan veriyor. 10 kişi buradan üye olsa nickimi değiştirebileceğim.
Şimdiden teşekkürler.

Refli faceit üyelik linkim:
https://www.faceit.com/en?referral=ba65b7d3-72e0-4aac-8024-179a671192af
P
4 yıl
Skin changer kullanan var mı ?
Skin changer kullanan var mı ? Vac ban yediniz mi? Hangi programı kullanıyorsunuz?
P
4 yıl
Faceit hakkında soru
3 maç oynadım. Lose-win-win şeklinde.
Level 4 olarak gözüküyor.
Maç aratma kısmında sadece unranked daily ve monthly ladder gözüküyor.
Lig kısmında Play 3 more matches to be ranked. yazıyor.
Bu rank olayı ne ya ben anlamadım. 2 ayrı rank var. Ranka göre maç aratamıyorum. Unranked gözüküyor sadece. 3 maç da oynadım.
Aydınlatırsanız sevinirim. Teşekkürler.
< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
P
4 yıl
Hilecileri şikayet edelim.
Merhaba arkadaşlar
Bu maçın linki kanıt olarak:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-K5Pje-tesft-zb5Mz-VUeNm-HY5dK

Bu da raporlanmasını istediğim oyuncular. Bu kadar uğraşmazdım normalde chatte de çok konuştular.
Banlanırlarsa baya sevineceğim.
w0xic http://steamcommunity.com/profiles/76561198376497038
NkL^ bu da Türkhttp://steamcommunity.com/profiles/76561197966854874/

Demoyu izlerseniz kapı arkasından nasıl hs'ler attıgını, bir sürü wallbang yaptığını, resmen shift basarak gelen adama göre nasıl pozisyon değiştirdiklerini görebilirsiniz. Daha neler neler var aklıma gelmiyor. En azından 2 tanesi bile banlansa kafi. Deniz yıldızı hikayesinde deniz yıldınızı denize atmak gibi.
Şimdiden teşekkürler.
P
4 yıl
Dell 7559 anakart yandı
Merhaba. 5-6 ay önce laptopa 1 bardak kahve dökülmesi sonucu bozuldu. 1-2 ay serviste kaldı hiç bir şey de yapılmadan teslim aldım. sonra kendim başka bi bilgisayarcıya götürdüm 1 hafta da onlar uğraştı bir şey çıkmadı. öyle yatıyor 3-4 aydır laptop. kullanmak 7 ay kısmet oldu toplamda. piyasada 2. el anakartı malesef bulunmuyor. ben bulamadım. sıfır ile ilgili fiyat bilgisine de ulaşamıyorum hiç bir yerden. olsa da baya pahalıdır heralde ekran kartı ve işlemci de üzerinde oluyor çünkü anakartın. yardımcı olabilecek var mı? son çare parçalayıp satacağım heralde laptopu.
P
4 yıl
Iphone 6 dokunmatik entegresi değişimi
Merhaba arkadaşlar. Iphone 6 sahibiyim. Telefonda dokunmatik sorunu yaşıyorum. Gayet düzgün çalışan ekran birden hiç çalışmıyor. Kozmetik olarak hiç bir problem yok çizik kırık vs. Tuş kilidi açıp kapatıyorum %50 düzeliyor. Bazen saatlerce hiç bozulmuyor. Bazen saatlerce baya sıkıntı yaratıyor. Telefonculara gittim. Ekran veya entegre diyorlar. Ben ekran oldugunu dusunmuyorum cunku dokunmatigin belli bir yeri değil her yeri gidiyor arıza verdiğinde. Dokunmatik entegresi değişimi de 400 tl dedi birisi. Netten baktım yedek parçası 50 tl. Niyesini sorunca anakartın üzerinde ufacık bir yer değişecekmiş. 75.ooo Dolarmış makinesi de . Makinenin linki buradahttps://www.youtube.com/watch?v=Gkar64oANy0 Ondan pahalıymış. Orjinal ekrana da 400 tl fiyat verdi. Fiyatlar çok yüksek değil mi ? Asıl merak ettiğim konuda dokunmatik entegre değişimi baska yerlerde ne kadardır? Bilginiz varsa sevinirim.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.