A

Yüzbaşı
03 Haziran 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme (?)
14 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
A
7 yıl
Defias Brotherhood Guild (HORDE)
Defias Brrotherhood horde tarafında herhangi bir türk guildi var mı ? realmin ally horde dengesi mükemmel fakat adam akıllı bi guild bulamadım. Varsa katılalım. Yoksa Horde arkadaşlarla bi guild kuralım.oyuna ve ya realme yeni gelen arkadaşlar içinde kolaylık olur bazı şeyler. düşünen var ise bu konu altında topalanalım.
A
11 yıl
xbox 360 ses sistemi önerisi [ sistem ve decoder aldım bir sorunum var imdat :) ]
selamlar arkadaşlar arada kaldığım bi konu üzerinde sizlerden yardım almak için buraya yazmak istedim. xbox 360'a ve ayrıyetten kullandığım masaüstü bilgisayarıma ses sistemi almak istiyorum . f/p olarak kafamda 2 tane harika sistem var birisi logitech x540 digeri logitech z506 .. bunlardan hangisini almalıyım x540 ın girişleri nasıl direk olarak kırmızı ve beyaz girişi bağlayabilme durumumuz oluyor mu ya da bu z506 da oluyor mu . 540 ın kumandası ve duvara monte olması harika . z506 da bunlar yok anlayacağınız çok feci arada kaldım sizlerden öneri bekliyorum. teşekkürler şimdiden..

ayrıyetten sormak istediğim bir şey daha var Playvision HDA-51A decoder ile x540 ı kullansam hem xbox ı hem de pc yi aynı anda kullanabilrmiyim. yani demek istediğim kablo sök çıkar yapmak istemiyorum. bunlar aynı anda takılı olabilir mi ? decoder dememin sebebi real 5.1 ses istiyorum eğer olursa bu 2 sini yarın alıcam hemen.. yardımlarınızı bekliyorum...
A
11 yıl
xbox 360 monitör ve ses bağlantısı
15 dakikadır arama yapıyorum ama adam akıllı altına msj atabileceğim bir konu bulamadım yeni açmak istedim. hata yaptıysam affola. belirtmek istediğim şey monitör almak istiyorum fakat xbox 360 için hoparlörlü monitör bakıyorum buda monitörde beni baya bi kısırlaştırıyor. hoparlöre ekleyeceğim fiyatı kontrast ve " büyüklüğüne tercih etmek istiyorum. bilgisayar masamın üstünde kullanıcam xbox ı o yüzden ses bağlantısı konusunda ciddi sıkıntım var 2+1 kolonum var bu kolona hem xbox ı hemde bilgisayarımı bağlayabilir miyim ? yoksa ayrı bir hoparlör veya hoparlörlü bir monitör mü almalıyım ? cidden monitör alıcam 2 aydır bi türlü işin içinden çıkamadım. yardımlarınızı bekliyorum.
A
11 yıl
Xbox 360 S , Wireless Bağlantı Problemi
Herkese merhaba arkadaşlar. uzun zamandır çözemediğim bi sorunu sizinle paylaşmak istedim belki karşılaşan vardır ve yardımcı olur diye düşündüm. Tp-Link Modememie normalde wireless ile bağlanıp hertürlü oyun oynayabiliyordum bağlantı kopması bile olmuyordu . Fakat 1 aydır ne olduysa bu modeme bağlanamıyorum ama herhangi başka cihazlar gerek telefonlar ve dizüstüler rahatlıkla bağlanabiliyor. ki bende başka modemlere bağlanabiliyorum modemde yapmam gereken bi şey mi var acaba ? sorunu tam hatırlamıyorum ama dns cache tarzı bişeyler söylüyordu. dns çözemiyo galiba tam olarak anlayamadım. yardımlarınızı bekliyorum ...
A
11 yıl
AOC 23" E2343FS mi ? yoksa HP 2310ei
konuyu değiştirip 2 monitör arasında sizlerden yardım almayı düşünüyorum 2 si arasında kaldım. kullanan arkadaşlar yorumlarını söylerse çok iyi olur çok yakın zamanda monitör alacağım hangisini seçeceğim den emin değilim...
A
12 yıl
zavvi ve shopto sorunsalı
bu ara oyun siparişi veren arkdaşlarım var mı acaba tek sorun bende mi yoksa kıristmıs nedeniyle mi bunlar iyice yaydı kendini 9 gün oldu hala tık yok bu ne ya
A
12 yıl
Super Street Fighter IV Oyanayanların Buluşma Yeri | 17 Kişi olduk :::

Başlıktan da anlaşılacağı gibi gamertaglarımızı paylaşarak hem kaç kişi olduğumuzun farkına varırız .. imzalarda acaba bunda sf varmı diye arama derdine de düşmeyiz. Bir yerden herkesin haberi olur ve çeşitli maçlar çok kişi olursak turnuvalar düzenleyip lagsız maçların keyfini süreriz diye bu konuyu açmak istedim.

Sizinde Super Street Fighter IV Oyununuz ve gold hesabınız varsa ... Evet.. Durmayın GamerTag yazın ve Dövüş başlasın..




GamerTag Listesi

Atheshlee : Atheshlee
Devilonur : Devilonur
Tanerq : Tanerq
Affliction : KoalaX
Oytun666 : Oytun666
[DMC] : devcrybg
fallen_angel17 : fallen7ang
conerland : MCdeWel
meo_tr : nonlinearset036
profxxx : Y s F tR
bozyel67 : ebozyel
Manavus : Drharun
gakhtrurr : ThroatyBee81
hOpSs1 : Designer16
efflake : eflake
1lac : ottomanTURK1453
Narcissus© : Supocan
A
12 yıl
Play.com (Forza 3 Limited Edition)
sayın dh halkı bugün nette dolaşırken bi ilana denk geldim forza 3 limited edition fiyatı 16.70 £ .. fiyat çok güzel fakat play.com dan alışveriş yapan bi arkdaşımız var mı güvenlimidir nasıldır ? üstelik free delivery diyor. yardımlarınızı bekliyorum.

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/11101476/Forza-Motorsport-3-Limited-Edition/Product.html
A
12 yıl
Grand Theft Auto
evet bu saatte nerden çıktı diyebilirsiniz. araştıra araştıra çizdim biraz kafayı neyse konuya gelelim. gta 4 almak gibi bi düşüncem var fakat bildiğim kadarıya 2 yada 3 ek paketi çıktı. bir de complete edition var. nasıl bir satın alma stratejisi uygulamalıyım hangisini alsam? oyun + 2 ( 3 de olabilir kaç tane tam bilmiyorum. ) ek paket mi yoksa direk complete edition mu ? yoksa almayım mı

Saygılar...
A
12 yıl
Team Fortress 2
Var mıdır hala oynayan bu oyunu , oyuncu durumu nedir ? pc de oynuyordum fakat şimdi xbox 360 a almak istiyorum. ama alıp da 3 5 kişiyle oynamakta istemiyorum. yeni çıkan fps oyunlardan ötürü oyuncu azalması olmuştur belki ama elinde bulunan arkadaşlar varsa görüşlerini yazarsa memnun olurum.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.