C

Teğmen
04 Nisan 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
82 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
C
geçen yıl
Philips 65PUS8303 hakkında öneri
@mühendis266 ya sorumdur. Özelden attığım mesaj için konu içerisinden sormamı istemiş

Bu tv nasıldır? Alınır mı?
C
7 yıl
Samsung UE55HU7200 ve UE55HU7100 konusunda fikirleriniz
Arkadaş merhaba
Koca forumdonanım da bu tvler hakkında hiçbir inceleme ve yorum yok ...
Kullanan arkadaşlar yada tvler hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olun lütfen
C
7 yıl
SAMSUNG 65H8000 için tavsiyeniz yada alternatif
Arkadaşlar merhaba
Aklımdan geçen tv 55h800 yada 65h8000 fakat önerilerinizi bekliyorum. 55h8000 3999 tlye satılmış iken fazlasını vermek istemiyorum. Kapalı kutu bulmak zor.. Öneri bekliyorum
65 inç 6500-7000 tl arası değişiyor
C
9 yıl
PANASONIC TX-P50U30E nasıl bilirsiniz
Arkadaşlar bir tv alma niyetindeyim fakat çokta para vermek istemiyorum max 1800-1900 tl civarında. o kadar çok seçenek varki kararsızım. Dartyde panasonic kampanyası var. bu model için ne dersiniz.

http://www.darty.com.tr/e_commerce/Plazma-televizyon/PANASONIC/TX-P50U30E-p-52358-c-10.htm

Ledmi lcdmi plasmamı karasızım lütfen öneri sunun biraz. aklımda samsung 40d6000 de var??? diceksiniz ne alaka biri 40 biri 50 inç:D kararsızım:( benim için uzun ömürlü ve sd yanında iyi olan bir tv gerekli tabik usbden filmide rahatlıkla izleyebileceğim bi tv:D bide ileride bir konsol hehehehe başka ne kaldıki:D
C
9 yıl
ACİL YARDIM!!! LED TV MARKA VE MODEL SEÇMEK CİDDEN ZOR:D
Arkadaşlar 42'' led tv almayı düşünüyorum. Geçen sen mediamarkttan indirimde LG 42LE4500 led tv almıştım. 4kez yanlış hatırlamıyorsan servis çağırdım ve 4 farklı tv getirttim eve fakat hepsinde clouding denilen sorunla karşılaştım. Artık çok dertliyim indirimlere inanıpta tv almak istemiyorum. Ve sizlerden yardım istiyorum


LG servis konusunda harika. Fakat panel ve işlemci konusunda sıkıntıları olduğunu düşünüyorum. Şimdi sizlerden istediğim 42'' led tv hatta 3d olursada güzel olur tv önerileriniz. Fiyat olarakta çok uçmayalım lütfen 2500 tl max kafidir aklımda philips var fakat oda aşıyo sankı biraz fiyat olarak
C
10 yıl
fortran 77
Arkadaşlar, cok acil Fortran 77 de yazilmis, dosyadan sayıları okuyup, her 100 datada bir ortalama alıp, bu ortalamaları başka bir dosyaya yazacak bir fortran programı gerekiyor. Dizi kullanılarak yazılıcakmış. Yardımcı olabilecek birileri olursa cok sevinirim.
C
11 yıl
LG 42LE4500 Led tv nası bilirsiniz acil yardım istiyorum
Arkadaşlar led tvler hakkında fazla bir bilgim yok mediamarkt'ın kampayasında bu tvnin 1899tl olduğunu gördüm? öneriniz nedir? samsung 6000 serisi led tv de film izleme olanagım olmuştu çok beğenmiştim onu fakat fiyat olarak biraz yüksek buna göre. Acaba ne önerirsiniz bana? yarın gidip almayı düşünüyorum çünkü....

şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.