A

Yüzbaşı
04 Ekim 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
55 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
A
2 yıl
ÇOK RİSKLİ TELEFON TAKTİĞİ (GECE KIZI ARAYIN)
A
2 yıl
SESİM NASIL BEYLER
Tôi là Francis! Bạn không thể dối phó với tôi!

AŞAĞIDAKİ SES KAYDINI DİNLEMENİZ VE FORUMDAKİ ÜYELERE ATMANIZ RİCA OLUNUR.
https://vocaroo.com/nHVu1kZAuzo

< Resime gitmek için tıklayın >
A
2 yıl
ZENGİN KIZ BULAMADIM BEYLER
A
2 yıl
Arkadaşlar forumda yeniyim yardımcı olur musunuz?
Ortam nasıl?


A
3 yıl
Stokçuluk Günah Mıdır? (12.10.2018 Cuma Hutbesi)
Bu soruyu sormamın sebebi ne yazık ki son zamanlarda iyice siyasi hale gelen diyanet hutbeleri.


Hutbede hırsızlık, kaçak elektrik gibi konulara değinilirken laf arasına stokçuluğun da halkı galeyana getireceğinden, bunun da günah olduğundan bahsedildi.

Ticaret'in neresinde satın alınan bir ürünün, alındığı gün satılması gerektiğiyle ilgili bir kaide var? İnsanlar ticari olarak endişe içindeyse ellerinde bulunan ürünleri satmadan bekletemez mi? (Bunu gerçekten bilmiyorum, elimde satmak için 100 tane ürün varsa ben bunun 50'sini sürekli piyasada tutmak zorunda mıyım?)


Ayrıca asıl İslam ruhunda olan "hakkın olanı elde etmek" vurgusu yapmak yerine, "hakkınız olmayanı istemeyin" vurgusunu stokçuluğu işaret ederek yapmaları camiilerin tam olarak siyasi propaganda merkezlerine dönüştüğünü gösteriyor ne yazık ki.

** Saçma sapan yorumlar gelmeden haksız kazancın haram olduğunu ekleyeyim, buna itiraz etmiyorum. Aynı cümleyi, önceki ve sonraki cümlesiyle bambaşka anlamlarda vurgulayabilirsiniz.
A
4 yıl
BİM'e gelen yeni gofret tat stabilite testi
https://forum.donanimhaber.com/bim-e-gelen-yeni-gofret-incelemesi-ss-li-f-p-urunu--131953257
SA arkadaşlar. Geçen gün forumda incelenen gofretin yorumlarını okurken kamuoyunun gofretin tadının stabilitesini merak ettiği dikkatimize çarptı.


Bir amme hizmeti olarak mevzubahis gofretin stabilitesini incelemek için üç arkadaş BİM'e gittik. Her birimiz birer adet kutunun rastgele bölümlerinden seçerek üç adet gofret satın aldık. Yanımıza da hiçbir şeyden haberi olmayan, bağımsız bir testçi aldık. Gofretleri dörde bölüp herkes her gofretten aynı parça denk gelmek üzere yiyerek test ettik.


< Resime gitmek için tıklayın >


Alttan görünümü:
< Resime gitmek için tıklayın >
Altında hindistan cevizi olmaması üzücü...

Üstten görünümü:
< Resime gitmek için tıklayın >

Bu da bölünmüş hali:
< Resime gitmek için tıklayın >

Dört kişinin de yorumları:
1. Testçi: Resimlerde gözüken sağdaki parçaların hepsini ben yedim. Tadı gayet stabil bulsam da resimde en alttaki gofret sanki kıvam olarak daha yumuşaktı. F/P olarak mükemmel buldum. Gofretin boyutundan çok etkilendim Saygılar.

2. Testçi(Post sahibi): Sağdan ikinci parçaları ben yedim. Üç çikolatadan ortadaki hindistan cevizi yönünden yeterli gelmedi. Bunun sebebini üstüne dökülen hindistan cevizlerinin eşit dağılmamasına bağlıyorum.

3. Testçi: Üçüncü parçaları afiyetle gömdüm. Bu gofreti keşfedip ilk postu açan arkadaşın tarifine katılıyorum. Üçüncü çikolatada çikolata tadı hindistan cevizi tadını bastırdı. Bunun haricinde tadı stabildir, herkes müsterih olsun.

4. Testçi: En soldaki parçaları yedim. Tatları tamamen stabil ve harikulade buldum. F/P olarak bayıldım, keşfeden arkadaşa teşekkürler.

Sonuç ve tavsiye: Arkadaşlar, gördüğünüz gibi tüm testçiler gofretin tadından memnun kaldılar. Yalnız burada bir faktör dikkatimizi çekti: Kenar parçaları yiyen arkadaşlar tam stabiliteye doyarken ortadaki parçaları yiyenler , dökülen hindistan cevizlerinden olsa gerek, birer çikolatada stabiliteyi ıskaladılar. Dolayısıyla tat arayan arkadaşlar tamamını rahatça yiyebilir fakat stabilite bekleyen arkadaşlar kenarlarını yesinler.

GOFRED GİBİ GOFRED!!!
A
4 yıl
Avrupa'da Az Bilinen Yerler İçin Öneri Bekliyorum
Kız arkadaşım ile bayramdan sonra Avrupa'yı otostop ile gezmeyi planlıyoruz.

Ukrayna ve Rusya da dahil (Gürcistan tarafından ülkeye dönebiliriz.) ;
klasik şehirler dışında küçük şehir, köy, kasaba gidip görmeye değecek; oranın insanıyla tanışıp muhabbet edebileceğimiz bildiğiniz yerler varsa planlarımıza eklemek için talibiz.

< Resime gitmek için tıklayın >
Mesela Türkiye'den çıkınca ilk uğrayacağımız şehir Bulgaristan'ın Veliko Turnovo şehri.
A
4 yıl
Maksat Yolculuk - Otostop Hikayeleri
Yakın zamanda açtığımız ve otostop ile olabildiğince ucuz seyahat etmeye çalıştığımız hikayelerimizi paylaştığımız, aynı zamanda ipuçları, gezi notları da sunduğumuz blogumuza hepinizi bekleriz :)

Yeni yazılarımızı yazarken ve sitenin düzeniyle ilgili yorumlara da ihtiyacımız var :)

A
4 yıl
Gezmek İçin Fazla Paraya İhtiyaç Yok : maksatyolculuk.com
Yakın zamanda açılmış ve sürekli yazılarla güncellenen blog Maksat Yolculuk, otostop hikayeleri ile aslında seyahat etmek için paradan çok cesarete ihtiyaç olduğunu gösteriyor.

Birlikte otostop ile seyahat eden çift, insanlara birbirlerine güvenmelerinin ne kadar önemli ve güzel bir şey olduğunu göstermeye çalışıyorlar.
Okunabilecek güzel yazılara sahip blogun adresi :www.maksatyolculuk.com

A
6 yıl
Forumdaki linkler görünür değil
Konulara atılmış linkler tıklanmıyor. Normal yazıymış gibi görünüyor
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.