T

Yüzbaşı
17 Eylül 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme (?)
64 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
T
2 ay
Daha iyi bir gelecek haketmiyoruz.
Yeni nesil çeyiz dizen kızlara bakıyorum hepsi Dyson peşinde. Moda olan ürünlere bakıyorum hepsi crocs birkenstock yabancı ürünler...

Ben babamdan gerçek milliyetçiliği öğrendim. Bir şey alırken hep bakardı yapani kim ? Arçelik Beko gibi dünya markasına sahibiz ama kimse yüzüne bakmıyor ancak ucuza görür ise alıyor. Tekstil ülkesiyiz uygun fiyatlara kaliteli ürünlerimiz var ama pahalı ürünlere ilgi daha çok neden, hava aticaz.

Sonra işsizlik niye çok ? Cari açık niye çok ? Dolar niye hiç düşmüyor? Tamam hükümet politikaları bizi daha fakir zengini daha zengin yapmak üzerine kuruyor. İnsanlar bu ekonomiyi hak ediyor diyebiliriz ama bizimde vatandaşlık ödevimiz var. Atatürk milliyetçiliği diye bir şey var. Hükümeti sevmeyip devlete düşman olamayız. Bu hükümet de gidicek bir gün.

Milliyetçiliği sadece suriyelere sövüp saymak sanıyorsunuz. Yerli ürünleri hepsi yeriliyor internette. Türkler yapmışsa kötüdür. GM telefon yapıyor yok sadece montaj yok bu nasıl yerli. Sanki Xiaomi her parçasıni Kendi üretiyor!

Sıcak fırsat konusuna bakıyorum Amazondan bahsediliyor hep. Satıcısı Hepsiburada olan ürünler neden tercih edilmiyor. Kargonuz bir gün geç gelince hayat kalitemiz çok mu düşücek. 100 TL lik bi urunün kar payı yaklaşık 40 TL dir. Siz bunu amazondan 90 a alırsanız jef bezos yani ABD kazanir. Hepsiburada da Aydın Dogan kazanır Ülkede kalır online satış karı.

Savasa karşıyım ama Mehmetcik yani akrabamız arkadaşımız askerimiz Suriye'de operasyon yapicak. YPG nin en büyük destekçisi kendisini gizleme gereği bile duymayan ABD. 10 larca tır silah gönderdi açık açık. Daha yeni 30 tır silah teslim etmiş. Aldığınız her Amazon ürünü, Apple cola vb. Ürünün vergisi Mehmetçiğe sıkılan mermiye dönüşüyor! O Apple i kullanmaya çok mu mecbursunuz ? Sizin verdiğiniz para ile askerimiz şehit olacak gazi kalacak canı yanacak! Eskiler olsa derhal ABD'ye boykot çağrısı yapardı. Devrimci ruh protesto ederdi.

Büyüklerimizin kanla terle yoklukla kurup büyüttügu bu ülkeyi hak etmiyoruz! Bu ekonomide bizim hakkımız.
T
4 yıl
N11 dolandırıcılığı fotoğraflı
İdaş çift kişilik yorgan alıyorum fakat tek kişilik yorgan gönderiliyor.Bu yanlışlık oldu hadi diyelim 1 tanesi insanlık hali.

Mağaza : indirimpazari şuan linkte"Korkmaz A061 Natura Mini Çaydanlık Takımı Demlik Çaycı Çelik" yazan fakat ben aldığımda korkmaz maxi çaydanlık takımı olan
11 kasıma özel fiyatı 119 tlden 108 tl ya düşen Çaydanlık takımı da maxi boy yerine midi boy gönderildi. Bu da mı yanlışlık,5 siparişimden 2 si yani %40 ı nasıl yanlış gönderilebiliyor?

Bu nitelikli dolandırılıcılıktır. Kontrol etmesem zarar uğratılmış olacığım.Kimse kusura bakmasın iade ile uğraşmak istemiyorum İstanbul trafiğinde kargo şirketlerini dolaşıp her seferinde zamanımı yakıtımı bunlarla harcamak zorunda niye kalayım. Kaç defa orjinal diye sahte ürün gönderildi hepsini kanıtlıyamadığımdan sustum neyse dedim ama artık bu son oldu.

Mağaza değiştiremem stok yok filan dedi ama satışa açık ürün gözümün önünde hala enayi yerine koyuyor. İstemiyorsan iade et, değişmem diyordu. Şikayet oluşturdum n11 den aradılar değiştirmeyi kabul ettiler diyor. Peki benim zararım ne olucak?

2 üründen biri kapıma getirildi sorun yok, diğerini kargoyla saatim uyuşmadı gittim aldım. Tahmini git gel sürem 30 dakika harcanan yakıt 6 tl. Şimdi 2 ürünüde değiştirmek için farklı kargo şirketlerine gidicem eve gelicem tahmini harcayacağım süre 45 dakika vakit 10 tl yakıt.

Benim maddi manevi zararım en olucak peki ? 1 saat 15 dakika araba ile şuraya git gel dese biri en az 100 tl isterim. Gönderilen ürü cidden yanlışlık olur ben beğenmem bedeni uymaz filan koymaz ama bu bilerek yapılmış bi şey ve zarara uğramayı reddediyorum. Nasıl bi yol izlemeliyim tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.

Desteğiniz ve olumlu olumsuz yorumlarınız için de teşekkür ederim

Ekran görüntülerinde çaydanlık siparişimden sonra nasıl link değişmiş. 11 kasım indirimi diye nasıl maxi boyun fiyatı 119 dan 108e düşürülmüş, fakat siparişimden sonra yine 108 tl lik midi boy gönderilmiş.Hepsi mevcut n11 de yapılanları reddetmiyor zaten.

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >



Bunlar dışında orjinal diye satın aldığım n11den hiç bir şarj aleti telefon aksesuarım orjinal çıkmadı.Gittim yine iadeleri ile uğraştım. 2 sene önce 200 e aldığım şuan fiyatı yaklaşık 300 tl alan parfümüm de sahte çıktı. Mağazadaki ile kıyasladığımda çok fark var ve araba kokusu yaptım. n11 e bildirdiğimde labarotuvara gönderelim test edelim filan dedi hiç uğraşamam dedim bıraktım. Enayiliğimden hala alışveriş yapıyordum ama artık bu sondu.
T
6 yıl
30.000-45.000 arası İstanbulda güzel renkli alınık araç
Araç tüp yada dizel olmalı.

İstanbulda olmalı.

En az 75 beygir olmalı kasası ağırsa en az 90

Fiyatı uygun olmalı önden kazası olmasın bi kaç parça boya kapısı değişmiş filan tercihim fiyatı uygun tutulursa.

mümkünse 100 bin km geçmemiş olmalı.

Arabasına göre kırmızı yada mavi yeşil tonları hoşuma gidiyor.

Fiesta 1.5 tdci şampanya rengide varsa alabilirim. İçi dışı temiz dosta gidecek arabanız var mı :))
T
6 yıl
Samsung j7 (2016)
Bu telefonun sanırım piyasada 2 modeli var.

bazı sitelerde 2 gb ram Hd ekran versiyonu varken

Migrosunda olduğu başka yerlerde 3 Gb ramli FHD versiyonundan bahsediliyor.

Alırken dikkat edin 3 Gb ramli versiyonu 1100 tl ya çok iyi fiyatı Distribitörler sanırım piyasayı düşürmemek için henüz getirmediler . İthalatçı garantili alıcaksınız şu dönemde alırsanız.
T
7 yıl
Android cihazlar için Kalem ve program önerisi.
samsung A7 aldım sırf kalemi için Note 4 e 500 tl daha fazla vermek içimden gelmedi.

Spen ile resmi kesme kırpma kolay kopyala yapıştır özellikleri ise ilgimi çekiyor. Dışardan dokunmatik kalemi alsak. birde bu tür özellikleri kullanabileceğimiz bi program kursak olur mu. Var mı öyle şeyler yapan deneyen biri..


Google da baktım bulamadım.
T
7 yıl
kablosuz internet ?
kirada kalıyorum bana eve kablo çekmeden internet lazım.


ortak modemi var adamın ama smite oynarken lag oluyor beceremiyoruz.

Bir ara modem görmüştüm 3 megabit diye almamıştım. Cihazı bağlayıp giriyormuşum direk. Sınırsız internet 30-40 tl bi şeymiş. Belki gelişmiştir teknolojisi var mı haberi olan ?


Towaay filan gördüm şimdide çok pahalı aylık 50 tl bütçem var kota önemli değil bi oyun oynıycam.
T
7 yıl
4g geliyormuş...
4g nin reklamları yapılmaya başlandı firmalar kısaca bize telefonları yenileyin diyor.

Samsung Apple benzeri fiyatları oldukça yüksekken çin malı telefonlara bakmak oldukça doğal atladığımız nokta ise sar değerleri.


Huwaie G7 özellik fiyat olarak çok iyi görünüyor kağıt üstünde ama sar değeri 1 in üstünde. Hem uygun fiyatı olup hem sar değeri düşük çin malı telefonları burada önerebilecek var mı.
T
7 yıl
1500-2000 tl 64 bit işlemcili öneri ?
Gm Elite var elimde. 6-7 aylık oldu telefon tuş kilidi yuşu bozuldu. Bataryası 1 günü rahat çıkarıyordu. Yarım gün gitmiyor artık. Güç tasarruf modunda hemde.


64 bit işlemcili telefon almak istiyorum. Lenovadan Meizudan korkuyorum bu telefondan sonra.

işlemcisi ne olmalı ? snapdrogon 810 çok ısınıyormuş ? 615 de desire820 gibi bir alternatif var ama ekran kalitesi ve çerçeve kalınlığı korkutuyor.
Samsungun işlemcisi için iyi deniyor fakat note 4 ün ekranı çok büyük.

5"-5"5 arası

bataryası çıkarılabilir

sar değerleri 1 in altında

Bataryası rahat bi gün geçirticek

kaliteli üreticisi kendini kanıtlamış bi telefon arıyorum

bütçem 1500-2000 paralel ithalat alabilirim.

4g olmalı

3gb ram olmalı

Tavsiyeniz var mı?
T
8 yıl
18.135 olacak kamera? yardım lütfen
Kardeşim lisede web tasarımı ve grafikerlik okuyor.

Hocası fotoğraf makinesi istemiş. Daha yeni laptop aldım yine kurtulamadım.

megapixeli önemli değilmiş ama "lensi 18.135" olmalıymış.

Bana ucuz lensi 18.135 olan bi şey söyler misiniz.

2. el almayı düşünüyorum. Liseyi bitirsin de ilerisine bakarız.
T
8 yıl
Toshiba İ5 4200m önerisi olan ?
Toshiba Türkiye garantili (5 yıl garanti veriyorlar.) Toshiba tercihim o yüzden ama fiyatta 1650 ye cıkmam gerekiyor onun icin.

İ5 4200m daha uygun bi modal varsa onu düşünücem. Bütçe 1500tl ve altı
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.