V

Teğmen
13 Ağustos 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
361124 Gün Cezalı
357324 gün 9 s. 46 dk.
Gönderiler Hakkında
V
11 yıl
HATALI KARAR...
Günaydın, daha önce de yönetime 2 kez belirttiğim gibi, ben @REAL MADRID nickli üyenin kardeşiyim, dün akşam 'forumdestek@donanimhaber.com' a mail gönderdik ama henüz cevap gelmedi, buraya da durumu iletmek istedik, abimin akşam gönderdiği mail i aynen kopyalıyorum;

quote:

Selamlar, ben @REAL MADRID nickli üyeyim...
Geçen hafta forumdaki ikinci el ilanım yüzünden bir kullanıcıdan durduk yerde hakaret ve küfür içeren 4-5 adet pm mesajı geldi. Bunlara doğal olarak üstü kapalı ve ince şekilde karşılık verdim.
Adam beni şikayet etmiş. Ben onun mesajlarını şikayet etmeye fırsat bulamadan, bana 7 gün ban geldi. 7 gün cezamı doldurdum, ceza yaklaşık 10 saat sonra, yani pazartesi sabahı bitmiş oluyordu. Fakat baktım ki üyeliğim kapalı ve cezalı iken birden ceza sürem 15 güne çıkmış. Gerekçe olarak da "şahısa hakaret" sebebi gösterilmiş. Üyeliğim kapalı iken bunu yapmam mümkün değil, ya adam eski mesajlarımı tekrar şikayet edip cezamı uzatıyor, ya da sizin yaptığınız bir hata var, üyeliğimin hemen açılmasını rica ediyorum...


yardımınızı bekliyoruz...
V
11 yıl
Ne yapıyorsunuz siz ???
quote:

Orijinalden alıntı: REAL MADRID


quote:

Orijinalden alıntı: Voltage of maniac




Yücel ne yaptın len böyle. Ne biçim profilin var oglum Kavgada söylenmez valla


Burdan bu konuya bakan yöneticiye sesleniyorum, "FAKE ÜYELİK" gerekçesi ile beni sınırsız, @REAL MADRID (abim) nickli üyeyide 7 gün banlamışsınız. forumdestek@donanimhaber.com'a dünden beri mail atıyorum. Biz kardeşiz, aynı interneti kullanıyoruz. Abim foruma genelde PS3 ten, ben ise PC den giriyorum. Zaman zaman bunun tam terside olabiliyor. Mailden gelen cevapta "Merhaba, iki üyelik şu an açık durumdadır." yazıyordu. Fakat benim üyeliğim açık, @REAL MADRID hala kapalı durumdadır. Siz hangi iki üyeliği açtınız ???
V
11 yıl
Acil Yardım !!!!
Bildiğiniz .gif küçültme programlarını yazar mısınız ?
V
11 yıl
HANGiSi DAHA iYi SÖYLÜYOR?
V
11 yıl
Evet Abramovic benim!
V
11 yıl
ING BANK (Hollanda Bankası) EDIT; (para %9 faizle Ziraat bankasına yattı)
Arkadaşlar repo, likit fon, normal vadeli mevduat, hepsinin getirisi az, altın ve döviz de uçtu gitti. Sadece tek düşündügüm ING BANK "Turuncu Hesap" sistemi artık, ama bu banka bir devlet bankası degil, Hollanda bankası, güvenilirligi konusunda fikir sahibi olan var mı? Kapanan Imar bankası gibi risk içerdigi söyleniyor.
V
11 yıl
YATIRIM iÇiN 3 BÜYÜKLERiN HiSSELERiNE GiRiYORUM AMA????
Yatırım için şu an altın ve döviz aldı başını gitti, vadeli mevduat hesabının 10.000tl için 32 günlük getirisi sadece 60tl + kesinti yaptıkları vergiler varmış. B tipi likit fon da 10.000tl için ayda 35tl civarı veriyor, para degil... Benim düşündügüm ise 3 büyüklerden hisse almak, ama bu konuda hiç bilgim yok, nereye başvurmalıyım? Getirisi saglam mıdır? konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardım ve öneri bekliyorum. Bir de dünkü gazeteden bir haber ekliyim;
V
11 yıl
YATIRIM iÇiN 3 BÜYÜKLERiN HiSSELERiNE GiRiYORUM AMA????
Yatırım için şu an altın ve döviz aldı başını gitti, vadeli mevduat hesabının 10.000tl için 32 günlük getirisi sadece 60tl + kesinti yaptıkları vergiler varmış. B tipi likit fon da 10.000tl için ayda 35tl civarı veriyor, para degil... Benim düşündügüm ise 3 büyüklerden hisse almak, ama bu konuda hiç bilgim yok, nereye başvurmalıyım? Getirisi saglam mıdır? konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardım ve öneri bekliyorum. Bir de dünkü gazeteden bir haber ekliyim;
V
11 yıl
Vadeli Mevduat Hesabı
Tüm önerilerin tek bir konu içinde toplanmasını istiyorum, buyrun;

quote:

http://forum.donanimhaber.com/m_51726936/mpage_1/f_/key_//tm.htm
V
11 yıl
Vadeli Mevduat Hesabı?
Arkadaşlar en iyi faiz veren, yani paramı en iyi degerlendirebilecegim vadeli mevduat hesabını hangi bankadan açmalıyım? Ayrıca "mutlaka bir devlet bankası olsun ki riski olmasın" diyor herkes, ne riskidir ki bu?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.