S

Yüzbaşı
06 Temmuz 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme (?)
35 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
9 yıl
Theramore işgali aktif durumda
Evet arkadaşlar an itibariyle ikinci kez bitirdim bence bomboş bir end game event olmuş sizinde görüşlerinizi almak istedim.
S
9 yıl
Beta client hakkında yardım
Arkadaşlar geçen haftalarda 22gb beta client indirmiştim, bir kaç gün önce de hesabımı açtırıp oyuna döndüm. Şimdi sorum şu ben evimde değilim şu anki mevcut laptopta beta client var ben tekrar 22gb indirmeden normal wow client'e nasıl geçiş yaparım ? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
S
10 yıl
Kangal heryerde
Lys yabancı diller sınavında Kangalla ilgili soru çıktı beyler. İngilizce uzun birşeyler yazmışlardı Kangalla ilgili. Görür görmez güldüm zaten. Hemen şıklara f) Kangal alır yazdım Tabiki ss alma şansım yoktu ss istemeyin. Bi soruda citizen lı falan birşey gördüm o ara gözlerim bi gitti mavi ekran yedim kısa süreliğine sonra geri geldim
S
10 yıl
Kanalturk'u acin beyler
Harflerin efendisiyim diyen bi herif gordum zap yaparken. harfler sayilar bu adamla konusuyormus galiba. Abimizin kafasi guzel
S
10 yıl
Kanalturk'u acin beyler
Harflerin efendisiyim diyen bi herif gordum zap yaparken. harfler sayilar bu adamla konusuyormus galiba. Abimizin kafasi guzel
S
10 yıl
Kanalturk'u acin beyler
Harflerin efendisiyim diyen bi herif gordum zap yaparken. harfler sayilar bu adamla konusuyormus galiba. Abimizin kafasi guzel
S
10 yıl
Kanalturk'u acin beyler
Harflerin efendisiyim diyen bi herif gordum zap yaparken. harfler sayilar bu adamla konusuyormus galiba. Abimizin kafasi guzel
S
10 yıl
Sendit'in yaptığı inanılmaz indirim!
Arkadaşlar daha dün oyunun fiyatına baktım sendit'ten 90 küsür liraydı. şidmi tekrar kontrol ettim ve 56 liraya denk geldiğini gördüm. bu güne özel bir indirimmi bilmiyorum ama oyunu almak isteyenler varsa kaçırmasın bu fırsatı. Daha önce wow almıştım bu siteden bi sorun çıkmadı benim için.

http://www.sendit.com/games/platforms/pc/star-wars-the-old-republic/10566799.html
S
10 yıl
Sinematv'de bu akşam: Fma: Conqueror of Shamballa
Az önce face'ten bir arkadaşın msjı üzerine d-smarttan sinema tvyi kontrol ettim ve akşam 22.55te fma filmi sinematvde yayınlanıyor arkadaşlar. d-smartı olanlar kaçırmasın.

buda haberin linki:http://www.sondakika.com/haber-fullmetal-alchemist-shamballa-fatihi-3194787/

Akşam akşam görünce mutlu oldum. iyi ki kaçırmadan görmüşüm msjı
S
10 yıl
Ps3 Kolu Sorunu
Öncelikle Merhaba 2 tane ps3 kol'um var 2sini de sorunsuzca oynuyordum ama geçen kol'u bilgisayarda kullandım ve ondan sonra birdaha ps3'de kullanamadım pc'ye bağladığımda çalışıyor ama ps de çalışmıyor.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.