K

Binbaşı
18 Nisan 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
13 üye
Görüntülenme (?)
78 (Bu ay: 2)
Gönderiler Hakkında
K
7 ay
Galaxy Z Fold 2 Firmware update!!!!
Arkadaşlar selam. katlanabilir bu telefonun kore versiyonu olan SM-F916N versiyonunu kullanıyorum. SM-F916B olan türkiye versiyonunu indirip kurabilirmiyim eğer bunu yaparsam cihazım kullanım dışı kalırımı?

https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-z-fold-2-5g/firmware/SM-F916B/TUR/download/F916BXXU1DUCE/1513611//
K
geçen yıl
soket 1200 10. nesil 10700kf için anakart tavsiyesi ricası
halihazırda 3. nesil i7 kullanıyorum bu aralar kaşıntım var:))) anakart tavsiyenizi rica edicem. intelin kendi oc yazılımı mevcutmuş bunuda destekleyen bir model olursa çok iyi olur bütçe 2000 civarı.
K
geçen yıl
bonmarchefr.com sitesini nasıl bilirsiniz?
Herkese selam. Bir dostum bu siteden ayakkabı almak istiyor. Aranızda bu siteden alışveriş yapan oldumu acaba? Güvenilir mi sizce?
K
2 yıl
Realme x2 pro türkçe nasıl yapılır????
arkadaşlar selam. bu telefonu çok beğeniyorum almak istiyorum fakat türkçe olmadıoğını söyledi satan arkadaş. rom yüklersin olur dedi ama ben internette arattırdığımda türkçe ile alakalı bir şey göremedim içinde ingilizce var sanırım global sürümde türkçe varmı yokmu yada yapmanın yolu varmı bilen arkadaşların yazmasını rica ediyorum.
K
3 yıl
Kingruns Çinli kargo firması nasıldır?
kingruns firması ile ürün alan oldumu acaba olduysa eğer tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Alljoy firması ile banggood dan 3d yazıcı sipariş ettim 60 gün geçtikten sonra geri döndü çine,türkiyeye ulaşamadan. şimdi kingruns diye bir firma ile yolladılar bu sefer, 3 günde istanbula vardı. sizce sorun yaşarmıyım?
K
3 yıl
telefon için pasaport kaydı yaptıran varmı
yurda giriş tarihim 6 ay oldu acaba kayıt tarihini erken göstersem bir sıkıntı yaşarmıyım?
K
3 yıl
pasaport kaydı tarih hatalı girilirse ??
yurda giriş tarihim 6 ay oldu acaba kayıt tarihini erken göstersem bir sıkıntı yaşarmıyım?
K
4 yıl
SR506 diyot yerine in5408 takabilirmiyim
Hocam elimde sadece bu diyot var ayni ebatta gibi ikiside taksam bir sıkıntı olurmu acaba.
K
5 yıl
crossover bağladım ama tweeterda ses yok :(((
arkadaşlar aracımda çalışan sistemdeki mid ve crossover ını çıkarıp başka crossover ve wooferını taktım kapı üstündekide tweeter ı aynen bağladım ama tweeter dan ses gelmiyor. crossover da tweeter bağlantı kısmında iki adet + var iki artıyıda tek tek denedim olmadı sorun ne olabilir sizce. çok teşekkür ederim şimdiden.
< Resime gitmek için tıklayın >
K
5 yıl
PHILIPS 32PFK5300/12 32'' tavsiyesi
selam bu monitör ile ilgili izlenimleriniz varsa paylaşmanızı rica ediyorum. fiyatı 1149 tl vatan bilgisayarda full hd wireless ve dlna mevcut aynı zamanda 200hz yenileme hızı mevcut.

http://www.vatanbilgisayar.com/philips-32pfk530012-32-81-cm-fhd-smart-led-tv200-hzdahili-uydu-alici.html#genel-bakis
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.