K

Yüzbaşı
14 Nisan 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
49 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
K
9 yıl
Ehliyet ile ilgili küçük bir sorum olacak
İyi akşamlar arkadaşlar sizlere bir soru sormak istiyorum 9 şubatta ehliyet sınavı varmış ben Ankara da okuyorum burada bir kursa yazılıp 9 şubattaki yazılı sınava İstanbul da 10 marttaki direksiyon sınavına da Ankara da girebilir miyim?
K
10 yıl
Almanya'dan Türkiye'ye para göndermek
Arkadaşlar Hacettepe Üniversite'sinde öğrenciyim.Almayanda ki halam para göndermek istiyor fakat euro hesabı açmamı istedi.Euro hesabı için bankalara gittim aylık 10-12 euro arasında kesinti yaparız dedi.

Benim sorum halamın bana para yollamasını en ucuz şekilde nasıl sağlarız?



Not:Yapı Kredi de vadesiz hesabım mevcut.
K
10 yıl
-
-
K
10 yıl
Motor alacağım fakat bir şey sormam gerek
Arkadaşlar aslında mondial mh 125 drift alıcaktım fakat sonradan 2. el chopper'ların daha ucuz olduğunu gördüm ve görünüş itibari ile chopper daha güzel görünüyor geniş uzun rahat drift 100 km de 15 lira civarı yakıyor ben chopperlar ne kadar yakar diye sorucaktım şu linkteki gibi birşey mondial mh 125 drift
birde + ları - leri nelerdir chopper'ın kullanan bilen yazarsa sevinirim.
K
10 yıl
Ne oldu bu seneki sınav izni?
Arkadaşlar devamsızlığım aldı başını gidiyor izinde çıkmadı yarın rapor alamazsam durumlar kötü.

Siz ne durumdasınız?
K
10 yıl
Son Durum ( Kızın Cevabı) Bir kıza aşık olmak için illa tanımak mı gerekir?
Arkadaşlar bir kızla 1-2 muhabbetiniz olmuştur ama ilk görüşte bir şey olmuştur yani seviyorsunuzdur bağlanmışsınızdır o gülüşüne , gözlerine konuşmasına hayransınızdır onu pür dikkat izlersiniz yeri gelir aralıksız 1 dk bakışırsınız , aklınızdan çıkmaz hep onu düşünürsünüz bu aşk mıdır ? hayranlık mıdır ? yoksa başka birşey mi kızla konuşmayı düşünüyorum fakat kızın daha beni tanımıyorsun nasıl seviyorsun demesinden korkuyorum açıkcası.

Birde kızın bir kaç apaçi arkadaşı var kız Elisha Culbert gibi ama ben anlamıyorum nasıl seviyesini düşürüyor bunlarla konuşuyor bilmiyorum ya işte aklımdan çıkmıyor bir türlü yazayım dedim belki bir faydanız dokunur.


Bir şey daha ekliyeyim bu arada 12. sınıf üniversiteye hazırlanan bir öğrenciyim.

Dershanede ben derslere genelde 1-2 dk geç girerim buda dersten çıkmış wc ye doğru gidiyordu gözü kıpkırmızıydı ben birşey demedim ya gözüme tüymü ne birşey soktu arkadaşım dedi yaa falan dedim bi bakarmısın dedi ben bittim masmavi gözler prüzsüz ten önümdeydi dondum resmen sonra o yüzünü yıkadı bende sınıfa gittim.

Ya daha da bir kaç olay var aslında kızla başımızdan geçen dersin ortasında yanıma gelip oturmuştu bir kere çok heyecanlanmıştım muhabbet etmeye çalışmıştı.


Son durum: Kıza dışarı çıkıp yemek yemeği kahve içmeyi dolaşmayı teklif ettim ve sevgilim var cevabını aldım , 10 saniyeliğine beyne giriş izni verilmedi sanki mala bağladım sonrada tamam dedim döndüm gittim.
K
10 yıl
Yeni üyelerin Azmine bak sen hele. (SS'li)
K
10 yıl
Geçen sene sınava girenler bir bakabilir mi?
Beyler mart ayında okul müdür yardımcısına gidip ben ygs izni kullanacağım deyip form doldurup izin alabiliyor muyuz? Birde o izni özürlü devamsızlığamı işliyorlar.

Sınav izni almak resmi birşey mi ki form doldurtuyorlar.
K
10 yıl
Rapor la ilgili birşey sorucam.
Beyler ben şimdi bugün sağlık ocağında muayene oldum 1 günlük rapor verdi.
Yarın da hastahaneye randevu aldım muayene olmaya gideceğim oradan da rapor isteyeceğim.

Sorum şu ; Hastahane de ki doktor benim 1 gün önce muayene olduğumu görebilir mi?
Ve bana rapor yazabilir mi?
K
10 yıl
T-shirt baskısı
Arkadaşlar 5-6 dizinin cover'ından oluşan bir tshirt baskısı yaptırmak istiyorum.İstanbul Anadolu yakasında nerede yaptırabilirim bu işi.

Maliyeti uygun olursa iyi olur.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.