S

Çavuş
08 Mart 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
14 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
8 yıl
ALMAN HARİKASI ALMAN TEKNOLOJİSİ OPEL ASTRA SEDAN 2001 FULL OTOMATİK ŞANZIMAN
Full otomatik şanzımandır arkadaşlar. Bizde bir japon arabası var marka vermek olmasın full otomatik diye bir araç, ikisi arasındaki farkı size anlatamam.

Buyrun: Gence, bayana, aile babasına herkese gidecek şekilde bir araç

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-fiyat-dustu-ilk-gelen-alir-149577241/detay/
S
9 yıl
Rusyada Üniversite Ve Dil eğitimi
Rusyada Saratov Devlet Üniversitesinde Eğitim almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmak adına, Rusyada bulunan bir firmanın temsilcisi olarak yardımcı olmak isterim. Öncelik faydalı olmak. Bu konuyu süsleyip süsleyipde boş sözler yerine, Rusyadan Dil eğitimi almış ve yeni gelmiş birisi olarak her türlü sorunuza sade bir şekilde cevap vermek isterim. Dediğim gibi önceliğim yardımcı ve faydalı olmak. Bu yüzden eğer isteyen olursa Web sitesini PM den atarım. Dileyen herkesin her türlü sorusuna cevap verebilirim. Buyrun.

Videoyu izlemek için tıklayınız
S
9 yıl
SARATOV DEVLET ÜNİVERSİTESİ ( BÜYÜK RUSYA )
Arkadaşlar 1 temmuz itibari ile Rusyaya uçuyorum. 54 gün orada Rusça eğitimi alacağım. Eğitim hakkında ve Rusya hakkında sorularınızı buradan sorarsanız cevap verebilirim :)


< Resime gitmek için tıklayın >

Üniversite: İşletme (3.sınıf)
Yabancı diller: Orta dereceye müteakip İngilizce ve Rusça
Spor: Kick box, Wing Chun, Escrima
S
10 yıl
SEVDİĞİM KIZIN FAKE HESABI
Beyler direk konuya giriyorum. Bi kıza teklif ettim kabul etmedi. Bi Facebook hesabı vardı abone falan kastım ona sonra hesabı nı kapattırmış oldum. Şimdi yeni bi hesabı var ama çok az arkı falan var. Ama ben onun fake hesabını açtım tüm okul ve ilçe onun faceinde ekli. Abonede kastım tabi. Süslü bi profil yaptım. Sizlere sorum ise, Kızın fake hesabından itiraf edicem ben bu bu kız değilim gerçek hesabı şudur onu seviyorum falan gibisinden. Sizce ne söylesem daha etkili olur varmı fikri olan ? Neticede akıllı insan başkalarının aklınıda kullanan insandır :D
S
10 yıl
RUSYADA RUSÇA DİL KURSU
Arkadaşlar 7 aydır aralıksız Rusça özel ders alıyorum. Öğrenimime aldığım temel ile Rusyada devam etmek istiyorum. Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Niye 7 aydır gitmiyorsun diye soranlar olabilir, Wing Chun ve Kick box eğitimlerim ve onların derece sınavları vardı. Aöf okuduğum için sınavlarım vs vardı. Şuan boşlukta bi kaç ayım. değerlendirmek istiyorum. Tavsiyeleriniz?
S
10 yıl
,,
,,,,,,,,,,,,,,
S
10 yıl
RUSÇA
S.a.

Arkadaşlar bi kaç ay sonra abimin düğünü var ondan sonra 3-5 aylık rusça kursuna gitmek istiyorum yurt dışına. Bi kaç aydır aralıksız özel ders alıyorum zaten. O zamana kadar daha ilerlemiş ve sağlam bir temelim olacakdır heralde. Zira şuan padejlerdeyiz. Sizce gidebileceğim en iyi, en güvenli, en konforlu vb. Slav ülkesi neresi. Daha önce gidenler veya bilgisi olanlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Mesela belarus, slovenya, ukrayna, kırım gibi ülkelere gidip gelenler varsa..
S
11 yıl
TT NET BAYİİ
Öncelikle S.a. Ben bir bilgisayar satış bakım onarım teknik servis üzerine dükkan açıyorum. İlerde de boş bi alana 15 adet pc koyucam. Herşey hazır sayılır. Sizden istediğim iş ile ilgili fikir değil. Öğrenmek istediğim TT net tabela sistemi. Yani ben tabelaya para vermek istemiyorum ve bulunduğum il de yani ankarada nerdeyse tüm cafe, bilgisayar vb işletmeler TT net tabelası kullanıyor. Sadece sağ altta işletmeye ait iletişim bilgileri bulunuyor. Bende bu tabeladan taktırmak istiyorum. Kimi muhattap almam gerekiyor tt net üzerinden?

Bahsettiğim sistemin örnekleride çok piyasada. Efes pilsen, tuborg vb firmalarda bu şekilde işletmelere tabela yaptırıyorlar.

Son olarak. Hepinizin yorumu benim için altın değerinde. Önemli bi konu. Saygılarımla.
S
11 yıl
Thermaltake Big Water 735
Arkadaşlar Thermaltake Big Water 735 hazır sıvı soğutma sistemi almak istiyorum ama hiç bi yerde satılmıyor ürün. Acaba nerden bulabilirim? Eğer elinde olan ve satmak isteyen varsa temizse de alabilirim.
S
14 yıl
### TİCARET OYUNU ###
Arkadaşlar son zamanlarda herşeyin bir browser yada rpg oyunu çıktı. Sizlere Ticaretin de Browser yada Rpg türü bir oyunu var mı diye soracaktım. Burada yazarsanız sevinirim. Belki benim gibi arayan arkadaşlar da vardır...
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.