R

Yüzbaşı
03 Mart 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
13 üye
Görüntülenme (?)
197 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
R
3 yıl
Vodafone geldi 50 hız limitsiz + digitürk hediye
Arkadaşlar dün kapıma geldiler şuan ttnet 50 megabit sınırsız sözleşmem devam ettiği için 71 tl ödüyorum
Vodafone 50 megabit sınırsız + digitürk giriş paketi ve ilk ay spor extra önerdiler ilk 12 ay 104 lira sonraki 12 ay 114 lira sizce uygun mu ?
R
4 yıl
BİLİNMEYEN BİR AĞ HATASI OLUŞTU (INSTAGRAM)
Instagram uygulaması üzerinden giriş yaparken ''Bilinmeyen bir ağ hatası oluştu'' uyarısı alıyorum.
pc den ve mobilden bir türlü giriş yapamıyorum cep telefonuma doğrulama kodu gelmiyor. iphone cihazımı değiştirdikten sonra oldu

bir diğer hata iste üzgünüz ancak bir sorun oluştu yazıyor giriş yaparken . Başka bir instagram hesabına giriş yapabiliyorum
R
4 yıl
silinebilir
------------------------------
R
5 yıl
SATILIK ASTROPAY
-+---------------------
R
5 yıl
İphone hdmi kablo sorunu
Merhaba arkadaşlar iphone tvye bağlama aparatı mevcut elimde ürün bu
link

Netflix teki videoları yansıtmıyor aynı şekilde beinconnecten beinmovie kanallarını acmıyo beinsportlar acılıyo youtube görüntüleniyor
R
5 yıl
+16 + 18 Çizgi dizi önerisi
Merhaba +18 çizgi dizi önerirmisiniz
Rick and morty gibi
R
5 yıl
Satılık Kazanılmış Astropay
Merhaba arkadaşlar kar amacı gütmeden kasamdakini nakite çevirme amaclı güncel kurdan astropay kodu satılır
en fazla 60 tl satabilirim kasamın belli bi bölümü sabit kalıcak
watsapp 05355805676 hızlı iletişim
R
6 yıl
SATILIK ASTROPAY
elimde kazanılmış 5 dolur astropay var
5 dolar 20 tl
ödeme enpara teb
R
6 yıl
ANKARA İÇİ ELEKTRONİK SİGARA SATIŞI NERDE
Merhaba arkadaşalar anakara içi elektronik sigara satışı nerde var acaba ?
R
6 yıl
Satılık Kazanılmış Astropay ----- Satıldı
Merhaba
satılık
astropay

5 dolar : 17 tl
10: 33 tl

satıldı hepsi

ödenem enpara teb
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.