N

Onbaşı
27 Şubat 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
N
9 yıl
Çinden gelen s4, google play yok !!!
Merhaba,

GT-I9500, Çin'den bugün geldi, ancak fark ettim ki orada google play konulmuyor. Bu durumu nasıl aşabilirim?

Tşk,
nsical
N
14 yıl
Mio C310x
Arkadaşlar, geçen yıl ABD'de $150'a almıştım bunu. İçinde Windows CE 4.2 var miomap v3.2 ile birlikte.
Buradaki diğer yazılardan zar zor yeni bir miomap yazılımı ve 2007.07 haritaları indirip çalıştırabildim.
Ancak başarsoft'a uğrayıp en son haritaları belki de yolbil yazılımıyla alıcam.
I-go 2006 plus çalıştıramadım, language selection ekranında birden yok oluyor, galiba o PDA versiyonuydu.

Bu arada adres sorgulamak da güç. 32. sk, oğuzlar mah. bulmak için, 32. sk girince 20 sayfalık (120 entry) bir liste çıkıyor.
Orada Oğuzlar'ı bulmak zor oluyor. Semt ismi de girilebilmeli ararken bence.

Bir de Eskişehir yolundan 100. yıl çıkışına gelince 500 m sonra sağa sap filan diyor ancak
önceden yol ayrılıyor, öyle uyarı vermesi lazım. Sağda kal diye. Bilmiyorum, bu galiba miomap'in azizliği.

nsical.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.