M

Binbaşı
27 Mart 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
34 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
14 yıl
Laptop için DVDRW yazıcılar standart mı?
Dell Inspiron 1300 bilgisayarima linkteki dvdyazıcıyı takabilir miyim, bunlar her laptop için standart mı, laptop hddleri gibi.

http://www.exa.com.tr/shop/product.asp?caid=332&pid=5517
M
14 yıl
Laptop için DVDRW yazıcılar standart mı?
Dell Inspiron 1300 bilgisayarima linkteki dvdyazıcıyı takabilir miyim, bunlar her laptop için standart mı, laptop hddleri gibi.

http://www.exa.com.tr/shop/product.asp?caid=332&pid=5517
M
14 yıl
King of California (2007)
merhaba arkadaşlar, bu filmi dün izledim ve gerçekten hoşuma gitti. Böyle ayrı bir havası var filmin, sanki film değil de gerçek bir hayatı izliyorsunuz gibi, konusu da güzel. imdb puanı biraz düşük gibi geldi 6.8, ben 8 verdim, izlemeyenlere tavsiye ederim.

http://www.imdb.com/title/tt0388182/
M
14 yıl
Firefox Hantallaşma Sorunu
firefox 3.0.1 kullanıyorum, eklenti de 1 tane yüklü, bazen (şimdi de aynısı oldu) 2 tane tab açık olsa bile ve tablardaki sayfalar yüklenmesini tamamlamış olsa bile firefox acayip kasıyor, görecv. yön. den baktım cpuyu sürekli 90 larda kullanıyor. Bu sıralar bu sorunla çok sık karşılaşır oldum, Çözümünü bilen veya aynı sorunu yaşayan var mı? Firefox 2 serisinde hiç bi sorun yoktu
M
16 yıl
.RESERVOIR DOGS.(REZERVUAR KÖPEKLERİ) **ÇIKTI** (2.62 GB)
Quentin Tarantino nun meşhur filminin oyunu çıkmıştır arkadaşlar..

Film hakkında bilgi almak için tıklayın

Oyun dvd olarak çıkmıştır.

Yapımcı: Volatile Games / SCi Entertainment Group

Dağıtıcı: Eidos Interactive

Tür: Action

Konu olarak filme sadık kalınmış.Filmdeki kilit karakterleri oynayabilecekmişiz.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
M
16 yıl
.::PES 5 HDR ile nasıl görünürdü? (Cevabı içeride)::.
Bu görüntüleri photoshop ile resimlerin rengini açarmışcasına kolay elde ettim.Bu da benim aklıma oyunlarda HDR nin niye bu kadar zor ve kısıtlı konulduğunu düşünmeme sebep oldu Gerçi bu görüntüler tamamen HDR değil, HDR Bloom efektini veriyor ama olsun bu şekilde bile oyunlarda büyük fark yaratıyorBeğenmeyenler olabilir saygı duyarım

İşte resimler:

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



Bunlar Call Of Duty 1 den :

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
M
16 yıl
Windows.2003.eXperience.Edition İle Xp ye fark atın (???)
Selam arkadaşlar

Windows.2003.eXperience.Edition isimli Windows Server 2003 ün modlanmış ve Xp de çalışan neredeyse tüm oyun ve programların çalıştırılabileceği bir windows versiyonuna rastladım... Dediklerine göre bu Xp den hız bakımından her konuda üstünmüş...Oyunları daha hızlı çalıştırıyormuş, örnek olarak Half Life 2 yi vermişler, bölüm yüklerken 3 kat daha hızlı yüklüyormuş ve daha iyi FPS veriyormuş, Siz ne diyorsunuz mümkün olabilir mi?

Orjinal metin:

quote:


Based on Windows Server 2003 Enterprise Edition, this specially made version
of Windows has been fully tweaked and transformed for home use/playing games

This operating system will run almost all of the software that runs on Windows XP

"Why use Windows Server 2003?" you might ask - because it runs everything faster
than Windows XP. Server 2003 boots up faster than XP, it even runs GAMES faster
than Windows XP, for example - loading levels in Half Life 2 takes a third of
the time it takes in Windows XP. Also, you get way better frame rates in server
2003 too

Server 2003 has no Welcome screen and it is simply more responsive than Windows XP

Windows Server 2003 Enterprise Edition with SP1 allows up to eight processors and
1 TB (terabyte) of RAM, yes, up to one thousand gigabytes of RAM! So this OS is
somewhat future proof, since most home systems only use one or maybe two processors
at the most and usually only use up to 4Gb or 8Gb of RAM in even the most extreme
gaming setups

M
16 yıl
~~~~PARADİSE Sokal© !!!ÇIKTI!!! (2,16 GB)~~~~

Syberia serisinin yapımcısı Benoit Sokal imzalı Paradise sonunda çıktı arkadaşlar tüm adventure severlere hayırlı olsun. Syberia kalitesindeyse tadından yenmez valla.

http://www.paradise-game-us.com/
M
16 yıl
Audigy2 ZS Ve Garip Mikrofon Sorunu
Arkadaşlar iki adet kulaklıklı mikrofon var ikisinin de mikrofonlarından ses alamıyorum...Audigy 2ZS ile Megaworks 550 var...

Her türlü ses ayarlarını düzgün bi şekilde yaptım windows un ses ayarlarından ve creative nin mixerinden mikrofon seçili ve sesi de açık durumda microfon boost da seçili...ama mikrofonu takınca çalışmıyor.
Garip olan tarafı ise kulaklıklı mikrofondaki kulaklık girişini ses kartındaki mic girişine takınca bu sefer kulaklığın hoparlörleri mikrofon gibi sesi alıyor yani o şekilde bi problem yok ama mikrofonu mikrofona takınca olmuyor
Sırf bu yüzden formatta attım sürücüleri vs. yeniden yükledim yine düzelmedi..

Acil cevap bekliyorum arkadaşlar bilgisayar benim değil ve burdan ayrılmadan sorunu çözmek istiyorum

Teşekürler...
M
16 yıl
Audigy2 ZS Ve Garip Mikrofon Sorunu
Arkadaşlar iki adet kulaklıklı mikrofon var ikisinin de mikrofonlarından ses alamıyorum...Audigy 2ZS ile Megaworks 550 var...

Her türlü ses ayarlarını düzgün bi şekilde yaptım windows un ses ayarlarından ve creative nin mixerinden mikrofon seçili ve sesi de açık durumda microfon boost da seçili...ama mikrofonu takınca çalışmıyor.
Garip olan tarafı ise kulaklıklı mikrofondaki kulaklık girişini ses kartındaki mic girişine takınca bu sefer kulaklığın hoparlörleri mikrofon gibi sesi alıyor yani o şekilde bi problem yok ama mikrofonu mikrofona takınca olmuyor
Sırf bu yüzden formatta attım sürücüleri vs. yeniden yükledim yine düzelmedi..

Acil cevap bekliyorum arkadaşlar bilgisayar benim değil ve burdan ayrılmadan sorunu çözmek istiyorum

Teşekürler...
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.