K

Yüzbaşı
04 Ekim 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
39 üye
Görüntülenme (?)
568 (Bu ay: 2)
Gönderiler Hakkında
K
2 yıl
Az önce İzmirde deprem oldu, konu mühimdir
Bu mesaj telefona düştü, ve ardından deprem olmaya başladı, tuhaf değil mi, yakında yağmur bekleniyoru biliyoruz ama yakında deprem bekleniyoru da öğrenmiş olduk, sanki planlanmış gibi ? Başka tanıdığım kişiler de aynısını söylüyorlar; Önce mesaj geldi sonra deprem oldu, deprem başlamadan bildirim geldi, ekran görüntüsü çok manidar

Birileri yapay deprem mi oluşturuyor da dalga geçer gibi android den bildirim yapıyor?

Veya depremi önceden bilip haber veren bi teknoloji mi icad edildi de haberimiz yok?


< Resime gitmek için tıklayın >
K
2 yıl
İzmirde deprem oldu
İzmirde kısa süreli biraz şiddetlice yer sallandı, inşallah yakın civarlarda bişey olmamıştır
K
2 yıl
Efsane bi hort gördüm
< Resime gitmek için tıklayın >


Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler
K
4 yıl
Berat Albayraktan haber alan var mı?
Damattan uzun süredir hiç bir kaynaktan haber alamıyoruz, bu kişi ülkede bakanlık yapmış bir kişidir, adam bir anda ortadan kayboldu, sağlığı yerinde midir, iyi midir, gören duyan varmı, başına bişey gelmiş olmasın, devletin yetkili bi makamı da bişey söylemedi şu ana kadar. 80 milyonluk ülkede hiç kimse mi merak etmez, bir kişi hem de devlet protokolünde üst sıralarda olan bir kişi bir anda ışınlanıyor adeta ve bir daha en ufak bir habere dahi konu olmuyor , çok tuhaf bir durum değil mi?
K
4 yıl
Çok ilginç bi haber
K
4 yıl
Olympus kamera sektöründen tamamen çekiliyor!
K
6 yıl
Filtre tavsiyesi
Fiyat performans oranı çok iyi olan, fotoğraftaki netliği ve keskinliği gözle görülür şekilde olumsuz etkilemeyen (fotoğrafı bilgisayarda incelediğimizde filtreli mi filtresiz mi farkettirmeyecek kalitede), lens koruyucu uv filtre ve polarize filtre tavsiyesi istiyorum,

Evet arkadaşlar zaten masraflı bir hobiye sahip olan amatör fotoğraf severler, doların 6 lirayı geçtiği günümüzde daha da zorlukla bu hobiyi sürdürebileceğinden ve sağa sola savuracak çarçur edecek paramız olmadığından özellikle mesleği fotoğrafçılık olan profesyonel arkadaşlardan gelecek tavsiyeler hele ki günümüz şartlarında biz amatörler için çok önemli ve değerlidir.
K
7 yıl
Yeni Çalışma Bakanı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/son-dakika-julide-sarieroglu-twitterini-kapatti-1938594/
http://www.milligazete.com.tr/yeni_calisma_bakani_julide_sarieroglu_twitter_hesabini_kapatti/473401
http://www.birgun.net/haber-detay/yeni-bakan-julide-sarieroglu-nun-gulen-tweet-i-ortaya-cikti-hesabini-kapatti-170620.html


Yakın tarihlere kadar Erdoğana twitterdan bir sürü laf sokan bir kişi nasıl oluyorda Akp üyesi olabiliyor, orada yükselişe geçiyor ve en sonunda bakanlık makamı alabiliyor?

Yoksa Cumhurbaşkanını sevmese bile açıktan eleştirse bile layık olan, hakeden hakettiği makama getiriliyor da biz mi başka türlü görüyoruz veya görmemiz isteniyor?

Mesela Erdoğan bir kısım medyada sürekli lanse edildiği gibi aslında antidemokratik bir adam değil de, hakedene hakkını veren bir kişilik olabilir mi gerçekte? Hangi diktatör kendini eleştiren kişileri bakan yapar ki, dünyada örneği görülmemiştir? Ayrıca geçmişte aleyhinde bir sürü atıp tutan Tuğrul Türkeş,Süleyman Soylu, Numan Kurtulmuş gibi örnekler de mevcut

Herkes hakaret etmedikten sonra istediği gibi eleştiri yapabiliyor, atıp tutup sallayabiliyor, hatta bunlarını içerisinde bazıları zaman içerisinde bakan, başbakan yardımcısı dahi olabiliyorken diğer taraftan birileri sanki böyle değilmiş de gıkını çıkaranı tutup kodese tıkıyolarmış gibi bir izlenim verilmekte olabilir mi?

Komplo teorisi üretmeye kalkarsak aceba hala yargı içerisinde kripto fötücüler mi var da ülkeyi Dış dünyaya kasıtlı kötü göstermek için ufacık eleştiri yapan özellikle tanınmış kişileri tüm medyayı haberdar etmek suretiyle gözaltına alıp ertesi gün serbest bırakıyorlar ve ülkede adil olmayan bağımlı ve taraflı bi yargı zulmü varmış gibi göstermeye çalışıyor olabilirler mi? Eğer gerçekten böyle haince faaliyetler yapılıyorsa Devletin tepesi başta Ülkeye sonra kendilerine zarar veren bu oluşumları görüyorlar mı?

Eğer gerçekten durum böyle ise ülkenin Cumhurbaşkanı haksız bir şekilde birileri tarafından gözden düşürülmeye, Saddamlaştırılmaya çalışılıyor olabilir mi, veya Cumhurbaşkanı üzerinden Türk milleti dövülüp sopalanılmaya mı çalışılıyor, malum dış güçler tarafından?

Aslında Cumhurbaşkanın hainler bölücüler zerdüştler dediği kişiler Türk milleti içindeki farklı inanca mensup kişiler değil de dış güçlerin içerideki maşaları, işbirlikçileri olmasın?

Veya etrafında, çok yakınlarında dostu gibi gözüken güvendiği kişilerden, kasıtlı ve bilinçli olarak bu makama zarar verici çalışmalar yapılıyor olabilir mi?
K
7 yıl
Son dakika: Dört ülke Katar ile ilişkilerini durdurdu
Haber linki bu:
http://www.mynet.com/haber/dunya/son-dakika-dort-ulke-katar-ile-iliskilerini-durdurdu-hava-sahasini-kapatti-3076080-1

Ne oluyo millet, Türk ekonomisini sürekli destekleyen akp nin gizli ortağı ve finansörü olduğu sıkça haberlerde geçen, aynı zamanda Suriyede Türkiyeyle aynı muhalif bloku destekleyen Katar devletine karşı batı kaynaklı bir operasyon var gibi, her türlü ilişkiyi dondurmuşlar, tecrit etmişler, büyükelçilerini bile göndermişler.

Siyasal Bilimler uzmanı arkadaşlar bu konuyu analiz edebilir mi, Hedef aslında Türkiye mi, yoksa Akp mi, mevzuunun ucu bize dokunur mu, yoksa direk hedef biz miyiz?
K
8 yıl
OPEC\u0027den ve Rusyadan Petrol Üretimini Kısma Kararı
Arkadaşlar Ülkemizde 7 den 70 e herkesi direk ilgilendiren çok önemli bir haber olması, buna rağmen şu ana kadar başlık açılmamış olmasına açıkçası şaşırdım ve eksiklik olarak gördüğümden bu başlığı açtım.

Takip ettiğim ekonomistlerin genel görüşü 2017 yılı içinde Petrol eski günlerindeki gibi varili 50 lerden 100 dolarlara kadar aşamalı olarak çıkacaktır.

Bu durumun petrolünün % 95 ini dışarıdan dolarla alan Türkiyede vatandaşa yansıması ve Siyasete etkisi sizce ne olur, özellikle ekonomi ve siyaset okumuş arkadaşlar bizi biraz aydınlatırsa iyi olur.



http://www.trthaber.com/haber/ekonomi/opecden-petrol-uretim-seviyesi-karari-285510.html

http://www.demokrasihaber.com/gundem/rusya-dan-surpriz-petrol-karari-h16302.html
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.