E

Yüzbaşı
18 Eylül 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
206 üye
Görüntülenme (?)
94 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
E
9 yıl
Avea İnternet Sorunu[[6303 C ve Opera Mini İçerir]]
Öncelikle merhaba, uzun süredir vodafone hattımla beraber kullandığım Nokia 6303C cihazımda opera mini ile internete sorunsuz girerdim. Bugün yeni bir avea hat aldım 250 mb internet hediyeli, fakat opera mini ile internete bağlanmaya çalıştığım zaman bağlanmıyor, ve "E" simgesinin yanında kilit işareti çıkıyor. Bağlantı var zaten telefonun tarayıcından giriyor, fakat opera mini'yi kullanamıyorum.
Denediklerim:
Opera ağ ayarlarından iletişim kuralını değiştirdim, hem Socket hem HTTP olarak denedim işe yaramadı.
Güvenlik bildirimleri kapattım/açtım olmadı.
Operayı kaldırmayı denemedim, kaldırılmıyor, sistem dosyası olduğu için.


internette biraz baktım ama en son konuyu açmak zorunda kaldım, yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
E
9 yıl
Avea İnternet Sorunu[[Opera ve 6303C içerir]]
Öncelikle merhaba, uzun süredir vodafone hattımla beraber kullandığım Nokia 6303C cihazımda opera mini ile internete sorunsuz girerdim. Bugün yeni bir avea hat aldım 250 mb internet hediyeli, fakat opera mini ile internete bağlanmaya çalıştığım zaman bağlanmıyor, ve "E" simgesinin yanında kilit işareti çıkıyor. Bağlantı var zaten telefonun tarayıcından giriyor, fakat opera mini'yi kullanamıyorum.
Denediklerim:
Opera ağ ayarlarından iletişim kuralını değiştirdim, hem Socket hem HTTP olarak denedim işe yaramadı.
Güvenlik bildirimleri kapattım/açtım olmadı.
Operayı kaldırmayı denemedim, kaldırılmıyor, sistem dosyası olduğu için.


internette biraz baktım ama en son konuyu açmak zorunda kaldım, yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
E
9 yıl
Kanal 7'de çizgi film gibi bişey çıkardı (AYILI) hatırlayan??
Ya böyle ayı kıyafeti giymiş bi eleman vardı, ayının arkadaşları falan, bir de mavi ev vardı galiba, bu ayı akşamları mehtapla konuşurdu, küçükken kanal 7 de çıkardı, neydi onun adı arkadaş ya...
E
9 yıl
Ben yatıyorum iyi geceler
kalanlara allah rahatlık versin
E
9 yıl
10 Milyon'a Az Kaldı [SS'li]
< Resime gitmek için tıklayın >



10,000,000. mesaj kimin olur ve içeriği ne olur sizce?
E
9 yıl
Gaipten Gelen Sesler
Evde çoğu zaman kapı sesi, ev telefonu sesi duyuyorum. Babamlar salonda çay içiyor beni çağırıyorlar gibi sesler duyuyorum, yeni biri alenen adımı söylüyor, gidip bakıyorum kimse çağırmıyor. Evde babamın ve benim telefonum haricinde cep telefonu yok, babam hiç sessize almaz zaten ama son iki gündür telefon titreme sesi duyuyorum. Bu titreme özellikle çok belirgin son iki gündür, resmen gaipten geliyor.
E
9 yıl
Pepsi bilerek mi yapıyor?(reklam meselesi)
Seda sayanlı reklamlar zaten numunelikti ama bu yeni reklam filmi iyice itici olmuş artık, arada Azra Akın harcanıyor ona yanıyorum..
E
9 yıl
Parantez Konuları Sıkmadı Mı?(Etkisizeleman)
Sonunu hayra yormadığım bu akımın başlamadan bitmesi dileğiyle... forumda kalite düşmeden...
E
9 yıl
ANTIKA temalı BLOG'umuza isim önerisi(yardım beyler)
Beyler antika temalı, nostalji içerikli blog açtım. Blog başlığı bulmakta sıkıntı çekiyorum. Yaratıcı isim önerilerinizi bekliyorum
E
9 yıl
Optimum Mc Donald's KIZ KONUSU(Yardım Beyler)
Beyler bizim bi arkadaş var Ankara Optimum mc donald's da çalışan bi kızı görmüş tutulmuş , illa diyo numarasını alalım , kızın sadece ismini ve soy isminin baş harfini biliyoruz, bir de nerde çalıştığını. Nasıl yaparız da numarasını alırız? Oğlan çok kötü hayattan soğudu bizi de bıktırdı valla kaç gündür bi el atın akıl verin

---

Bugün öğlen 2 gibi 3 arkadaş gittik optimum'a biraz ps3'ten sonra vardık gittik mc donald's a, ben kızı ilk defa gördüm harbiden de güzel yani, en azından mc'deki en güzel kız ama büyük geldi biraz yüz hatları vs kesin 20+ dedim ben, neyse gönül bu ota da konar moka da, biz aldık menüleri geçtik yedik filan, birer de milkshake aldık sonra bir yandan hüptürüyor bir yandan da plan kuruyoruz filan, bizim arkadaş kızı kesiyor sürekli ama ortam çok kalabalık göz kontağı imkanı yok yani. neyse biraz sonra başka bi kız mc donald's ın olduğu yerden çıktı ilerlemeye başladı, biz dedik fırsat bu fırsat koştuk arkasından müsait bir yerde arkadaş durdurdu bayanı, dedik bi mevzu var da yardımcı olabilir misiniz? diye tamam dedi, arkadaş anlattı böyle böyle M'nin numarası var mı sizde verebilir misiniz? diye, kız biraz durdu ve dedi ki "ama o arkadaş nişanlı numarasını veremiyoruz(veremiyoruz da neyse, hizmet politikası sanki)" arkadaş tamam o zaman dedi biz daha fazla durmadan ayrıldık ordan, giderken baktım zaten yüzük de takıyormuş, neyse bu mevzu da böyle kapanmış oldu, Allah sahibine bağışlasın..
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.