W

Yüzbaşı
30 Ağustos 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
42 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
W
7 yıl
NBA ARTIK YAYINLANMIYOR - DSMART
Zaten euroleague digiturke gecti, nba de su anda yayinlanmiyor. Yakinda f1 de gider heralde futbol disinda bi sey kalmayacak. Dsmart secerken nba ve euroleague benim icin onemliydi

Nba icin durum ne zaman netlesir bilen var mi, tekrar ne zaman yayinlanmaya baslar
W
7 yıl
HIZLIAL KULLANILMIŞ PS DUALSHOCK 4 GÖNDERDİ
Arkadaşlar hızlıal'dan ps4 kolu aldım, kutulu sorunsuz geldi ama kutudan çıkardığımda üzerinde jelatin falan olmadığı gibi çizikler var.

usb takılan yerde, ışıklı kısımda tuşların yanında küçük çizikler var.. ürün bildiğin açılıp kullanılmış.. ve r2 tuşu gıcırtı yapıyor. daha önce hızlıaldan alıp böyle bi sorunla karşılaşan oldu mu?
W
8 yıl
Falken lastik tavsiye!
balon yapan ön lastik dolayısı ile japon marka falken ziex ze914 lastiklerden aldım. continental bayideki usta önerdi ve sadece önleri değiştirdim. ama bir müddet kullanımdan sonra idare eder durumda olan arkaları da değiştireceğim çünkü lastiğin sessizliği, freni, ıslak zemin tutuşu iyi. fiyatı da uygun.

bizde çok duyulmamış olsa da dünyada bilinen bir marka. ben de sonra google aratınca o kendine özgü renkli falken yarış otomobilinden hatırladım.

daha önceden kullanan, bilenler, artı eksi yönünü yazacak olursa iyi olur çünkü lastik hakkında pek bilgi yok, zaten 2012 de çıkarılmış yeni model, sanırım falken ze912'nin yenilenmiş hali.

falken yarış, drift falan için özel lastik üreten bir japon firma. ama bence normal kullanıcı için de fiyat performans olarak güzel işler çıkarmaya başlamış gibi. ben kullandıktan sonra rahatlıkla tavsiye ediyorum.


https://store.donanimhaber.com/f5/28/ae/f528aecca7e5e16ec3c84104cfa771e0.png

< Resime gitmek için tıklayın >
W
9 yıl
Lenovo Z575 / Amd işlemci Radeon Ekran Kartlı Notebooklar İçin Bilgi
teknomarketim'den amd a6 işlemcili acer sipariş vermiştim, işlemcisi ve ekran kartı yanlış ürün gönderildi.. ben de geri gönderip lenovo z575 seçtim..

birincisi diğer seçtiğim notebook ile aynı fiyat aralığında, uygun olduğu için o seçimi yaptım , ikincisi hiç amd - radeon iklisi kullanmadım o nedenle takıntı yaptım her yerde intel - nvidia, bu da amd olsun diye ..

biraz sağa sola baktım okudum, amd ve radeon iklisini seçmek isteyen bazı arkadaşlara yararı olur diye burada bir iki şey yazayım dedim ilk mesaja ekleyeceğim..

özellikler şu :

lenovo z575 :

amd a6 3420 1.5 - 2.4 ghz işlemci (hd 6520 dahili ekran kartı)

2 gb hd 6650 harici ekran kartı ( 6520+6650 : 6720g2 ekran kartı)

4 gb ddr3 ram

500 gb 5400 rpm harddisk

1366 x 768 hd led

windows 7 home basic 64 bit

lenovo'nun ekranından memnun olmayanlar var ben onu göz ardı ettim 22" lg monitör var diye..

bakalım, gelsin bu da ekran kartı - işlemcisi yanlış ürün değilse tabii iyi mi kötü mü tekrar yazarım







< Resime gitmek için tıklayın >
W
9 yıl
Amd İşlemcili Radeon Kartlı Acer Notebook Tercih?
acer 5560g model notebook aldım.. henüz elime ulaşmadı..

sizce iyi bir tercih mi?

işlemci : amd a6 3400 2.3 ghz , 4 mb cache bellek 4 çekirdeğin herbirine 1 mb

ekran kartı : radeon 1 gb 6740 g2

bellek : 4 gb ddr3

sabit disk : 320 gb 5400 rpm (kapasite benim için önemli değildi, harici disk kullandığımdan)

ses çıkış : 5.1 dolby digital ses çıkış (diyor ama olduğunu sanmıyorum)

işletim : windows 7 home basic


12 taksit ve kargo dahil 1200 tl civarına geldi..

işlemci yeni nesil i3 ve i5 ayarındaymış..

en çok merak ettiğim ekran kartı ki onuda notebookcheck nvidia gt 540m ve 555m arasında bir yerde gösteriyor.. ekran kartı nasıldır.. ses çıkışının 5.1 olma ihtimali nedir öyle yazmışlar ama ben zannetmiyorum, olursa çok iyi olur..

amd işlemci nasıldır?

renk mavi olduğu için de tercih ettim, parlak mavi rengi seviyorum


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >
W
10 yıl
motorola atrix alacağım ya da başka bir tel yardım!
selamlar android bir tel almak istiyorum emektar eski model nokia kullanıyorum yani yeni nesil tele ilk geçişim olacak..

atrix almak ilk tercihim, başka önerisi olan var mı? ve en uygun nereden alabilirim.. kapıda ödeme olursa daha iyi olur .. güvenilir siteler neler teşekkürler
W
11 yıl
sorun çözüldü !
...
W
11 yıl
harici hdd bölümleme bilen biri yardımcı olsun lütfen!!
elimdeki iomega 320 gb harici hdd'yi 200gb ve 100gb olarak ntsf formatında iki alana bölmüştüm... sonra 100 gb olan alanı fat32 formatına çevirmek için partition manager programı ile bu 100gb'lık alanı sildim.. fakat hiç bir şekilde bu boş alanı yani sildiğim 100 gb alanı tekrar oluşturamıyorum, göremiyorum.. sanırım ya çok basit bir durum var anlayamadığım, ya da tuhaf bi sorun oldu.. bilenler yardımcı olursa sevinirim.. bu alanı tekrar nasıl görüp fat32 yapacağım?
W
11 yıl
Harici HDD Güvenli Kaldır Sorunu!!
selamlar arkadaşlar, iomega marka 2 adet 320 gb lık harici hdd var.. daha önce laptopta işletim sistemi olarak xp kullanıyordum.. ve bu hdd'leri güvenli olarak kaldır deyince; kaldırılabilir diyordu ve sorunsuz şekilde 5-10 saniye içinde disk dönmeyi durduruyordu ve ben de düzgün şekilde çıkarıyordum..
fakat windows 7 kurduktan sonra, güvenli kaldırı tıklıyorum; güvenli şekilde kaldırılabilir diyor ama hdd çalışmaya disk dönmeye devam ediyor.. baya uzun süre bekliyorum ama hdd çalışmaya devam ediyor, mecburen usb kabloyu çekiyorum ve cizzzt diye o ince ses geliyor... bu sorunu nasıl halledebilirim, yardımcı olabilecek var mı?
W
11 yıl
klavyeye sıvı döküldü, laptop için usb klavye?
selamlar arkadaşlar, asus marka a6000 vc laptopun üzerine sıvı döküldü, çok az bir miktar döküldüğü için bi kaç tuşun çalışmaması ve birkaçının da zor basması dışında sorun yok yalnız caps lock, bir, iki, küu ve daha bir kaç tuş çalışmıyor.. m ve e gibi tuşlarda da sorunvar.. temizledim, iki gün oldu ama fayda etmedi...
çözüm olarak ne yapılablir ve usb klavye alırsam laptopla uyumsuzluk falan gibi durumlar olur mu dikkat etmem gereken şeyler var mı, yoksa hiç farketmez ucuz herhangi bir usb klavye mi alayım?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.