S

Yarbay
13 Ağustos 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
360040 Gün Cezalı
357023 gün 3 s. 14 dk.
Gönderiler Hakkında
S
9 yıl
Gecenin Bir Saati, Oturup Ezginin Günlüğü Dinleyen Kafa
Çok pis bir kafadır be. Melankoliden, efkardan kusucam la artık. Her gece, her gece efkar... 3 sene oldu lan, 3 sene be

Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
Videoyu izlemek için tıklayınız
S
9 yıl
Radyo Yayını Yapıyorum (Blues,Folk,Rock gibin)
S
9 yıl
Rapor işlemi hakkında acil yardım
Gençler, ben bugün klinikten rapor aldım. Doktor beyimiz yaşımı 17 değilde 18 yazmış. Şimdi arkadaşlarımda baya içimi kararttı;sisteme işleniyo falan. Soracağım şudur ki sorun çıkar mı?
S
9 yıl
Grubuma Arkadaş Arıyorum
Müzikte uğraşırken tek başına yapabileceklerimiz kısıtlı oyunda, malum. Benimde bir Blues grubum var. İlgilenenler mesaj atsın. Karakterimin adı John Morrissey. Solist ve piyanistim ama solistlik mecburi biraz.
S
9 yıl
İşler Güçler 30.Bölüm Sonu Çalan Şarkı
http://www.tvyo.com/isler-gucler-dizisi-30-bolum-izle-ozel

Tam olarak 1 saat 18.dakika da çalıyor. Bilen çıkmaz mı?
S
9 yıl
Zombi Temalı Oyun Arıyorum
Evet beyler?
S
9 yıl
Eve hırsız girmiş, sövüp çıkmış
Fakirlik bazen güzel bir şey beyler. Eve geldim. Kapı ardına kadar açık, kilit kırık, her yer dağınık. Girdim, baktım. İşini görmüş, çıkmış. 3 gündür evdeydim. Evde olmadığım güne denk geldi. Evde zaten değerli hiç bir şey yoktu bilgisayar,televizyon vs. haricinde. Onlarıda ellememiş. Babamın alyansıyla, saatini almış. 2.5 milyar zarardayız.Saatle , alyans 2.5 milyar ediyordu toplam. Para falan yoktu zaten. Altınlarıda bulamamış. Sağlık olsun.
S
9 yıl
Dejavu Etkisi
Beyler, başıma çokça gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.

Durup dururken, yaptığım bir şeyden sonra, mesela bir hareketi yaparken, aklıma birden daha önce de yaptığım geliyor. Sanki aynı olayı daha önce yaşamışım gibi tak diye beynime giriyor bu düşünce, görüntü. Var mı bir açıklaması?
S
9 yıl
Sabır Dileyin Beyler
Uzun yolculuğuma başladım.

< Resime gitmek için tıklayın >
S
9 yıl
Baş Ağrısı - Yok Böyle bir Ağrı
Nacizade zamanınızı çalıyorum beyler ama başım şu anda çok pis ağrıyor. Çok fazlada başıma gelmeyen bir durum olduğu için gerekli çözüm önerilerini bilmiyorum. Bildiğin vuruyorlar kafama durmadan. Nedir çözümü? Dayanılacak gibi değil. Uyutmuyor da, en sonunda bayıltacam kendimi.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.