K

Yüzbaşı
12 Temmuz 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
36 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
K
6 ay
TURKCELL Super box ZTE Modem Port Açma Sorunu
Arkadaşlar ps4 için ping ve gecikmeleri önlemek için port açmam gerekiyor. Bu Lanet modemin port yönlendirme bölümüne girince aşağıdaki ekran geliyor.


< Resime gitmek için tıklayın >
Uzak ana bilgisayar kısmına ne girmem gerekir ?

super box ıp numarası mı ? yoksa ps4 un IP Numarası veya 1. Dns numarası mı ?

Harici liman aralığı 3478 3478

Dahili müşteriye ps4 IP Numarasını giriyorum 192.168.1.115

İç liman 3478 3478

Protokol TCP + UDP seçili

Açıklama ps4_1
K
9 yıl
samsung UE40D6200 sıkıntı
arkadaslar samsung UE40D6200 cıhazımı goruntu ayarını menuden film moduna alıyorum açıkken sıkıntı yok .cihaz kapatıp açinca tekrar dinamik modda oluyor.bu sıkıntıyı nasıl hallederim.guncelleme yaptım internetten güncellemeden kaynaklana bilirmi
K
9 yıl
asus drw
arkadaslar asus dvd nin alan kodunu 1 den 2 ye çektim.tekrar nasıl alan kodunu bire alabilirim
K
9 yıl
ati control center
windows 8 yukledım sonra windows 7 ye geçtim pc den eski zevki alamaz oldum
K
9 yıl
ati control center
arkadaşlar ati control center dan tercihler bölumunden gelişmiş görünumu seçiyorum geliyo.atı control dan çıkıp girdiğimde tekrar basit gorunume geliyo.aynı zamanda performans bölumünden amd overdrıver kabul et diyorum.çıkıp girınce oda basa alıyo.o kadar arastırmama rağmen bulamadı.atı control center kurulumdan sonra hepsi duzeliyo.pc yenıden acılınca tekrar bu dediklerimi yapıyor
K
9 yıl
Akasa Venom AMD AM2/AM3/FM1
arkadaslar amd phenom II x4 940 işlemcim var ustunde gelen fan malum çok sesli.bu yuzden Akasa Venom AMD AM2/AM3/FM1 ilemci soğutucusunu almayı dusunuyorum tek sıkıntım ram slotlarını acaba kapatıyormu?
K
9 yıl
işlemci anakart uyumlulğu
arkadaslar işlemcim CPU Türü QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 940 Socket AM2+
merak attiğim malum anakartlar am3 olarak çıkıyor.am3 yeni nesil anakartlara uyum sağlarmı.tavsite edeceğiniz anakart varmı
K
9 yıl
sata 2 için ssd
arkadaslar anakartım Gigabyte GA-MA78G-UD3H.malum sata3 desteği yok.sata 2 3gb/s desteklıyor.acaba ssd yi sata 2 mi alayım yoksa ilerisi çin sata3 anakarta uyum sağlarmı diye kafamda soru işareti var?tardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.sata2 için bunu beğendim
http://www.sanalmarketim.com/urun/914df338fdf6db70b42284fb0821db36/HI-LEVEL-HLV-SSD211/60G-Turbo-Serisi-60GB-2.5-Sata-II-SSD-220Mb-250Mb
K
10 yıl
SKYRİM Görüntü sorunu
arkadaşlar resimde gördüğünüz fotağrafta kuyudan çıkan mavi ışık benim oyunda gözükmüyor.nasıl gözükmesini sağlarım.ekran kartı drıverlerini yuklemeden önce gösteriyordu.ekran kartındamı sorun var


< Resime gitmek için tıklayın >
K
10 yıl
samsung UE-40D6200?
bütçem 2,5 ytl ye kadar çıkıyor.samsung ve lg arasında kalıyorum ama bunu seçtim .tavsiye edermidiniz
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.