K

Yarbay
30 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
59 (Bu ay: 5)
Gönderiler Hakkında
K
6 yıl
Spigen.com.tr Uzak durun....
Arkadaşlar iphone 6s için capsule kılıf sipariş verdim ilk hafta telefonlarına ulaşamadım sonra ulaştım bu hafta gelecek dediler gelmedi :DEn son bugün ulaştım gelen sevkiyatta sizin ürün yok dendi
Ürünler iyi ama siz stokta var yazdığına inanıp bu siteden almayın.....
K
7 yıl
Cevap: SAMSUNG GALAXY S6 & S6 EDGE STOKLARIMIZDA 10 NİSAN TESLİM
Ya ben bu politikayı anlamıyorum. Neden 32 lik hep yolla 64 128 :).
2. Parti nezaman gelir kimbilir

Bide gold hepsiburada da 64 10 nisan teslim diyor bu mümkün mü
K
7 yıl
Cevap: SONY XPERIAâ„¢ Z2 | 2,3 GHZ Snapdragon 801 | 5,2 IPS TRILUMINOSâ„¢ | 20,7 G LENS | 3 GB RAM
Sony nin politikasını eleştirenler bu durum gözden kaçmış sanırım 6 ayda bir amiral gemisi çıkar 1 senede anca yetişir doğal olarak 1 er sene çıkanı kullanma şansımız olur ...adamlar akıllı denklemle bizim aklımızı karıştırıp satış yapacaklar aleti hevesle beklioum ki artık almıyacağım yazık sony nin kendini düşürdüğü duruma bak..bide vaioyu satıp mobile yükleneceklerdi güya iyi yüklendiler
K
9 yıl
Asus n56vz 4257 mi Sony Vaio SVE 1512Y1ESI Mi?
Arkadaslar kalite sorunsuuk acisindan hangisi cok arada kaldim ltfn yardimci olun.
K
9 yıl
asus n56vz 4255 vs 4257 vs sony sve 1512y1esi
beyler asuslar arasında nasıl bır fark oldugunu ben cozemedım bırı teknosada bırı pc deppoda pc deppodakınde blueray var teknosadakınde dvd fakat teknosadakının fıyatı daha pahalı gıbı duruyor bırde sony var ortada sızce hangısını almalıyım sorunsuzluk saglamlık vs olarak asus sa ıkı modelden hangısı sony se neden ? Yardımlarınızı esırgemezsenız sevınırım
K
11 yıl
İphone Video Çevirme
Arkadaşlar dık tutularak cekılmıs vıdeolar bılgısayar da yan olarak ızenıyor aynı kalıte ve netlıkte ve ekranı kaplıcak sekılde bu videoları duzeltmenın bır yolu yokmu acaba ?
K
11 yıl
İphone 4 Sarı Ekran
Kardeşlerim dün farkettiğim bir durumu size danışmak istedim ..bende ki iphone 4 ü severek kullanıyorum ekran olarak hiçbir sıkıntım yok ve bana göre bendeki beyaz görüntülerdede bir sorun yoktu taki kuzenin telefonuyla yan yana getirenekadar ...kuzenin telefonu sanki beyzalar daha beyaz gibi yani ayddınlatması daha acık gibi
az oncede eniştenin telefonunda baktım aynen ondada bu şekilde bendeki ekran sanki daha ısık olarak kısık gibi parlaklıklar ve ayarlar hepsi aynı seviyede ...

yalnız benımkı 46. hafta uretımı onlarınkı bıı 42 dıgerını bılmıyorum ...

asıl merak ettıgım bu durum bırtek bendemı var yoksa bır cok ıphone ıcın bu gecerlımı yoksa bu ılerleyen uretımlerde hep bu sekıldemı oluyor

yanı bılgıım bu sorun 3gs dede vardı eh sımdı 4 te ekran tamamen farklı bır durumda ve farklı bır teknolojı pekı bu ısık farkı sarımtıraklık ne alaka
K
11 yıl
İphone 4 Ses Tuşları
Kardeşlerim şu ses tuşlarından basarken değil ama elinizi şöyle üstüne sürterek ileri geri yapınca çıt çıt diye bir ses geliyor ..Bu herkeste olan bir durum mu acaba ?

basarak değil ama tabiri caizse üstünde sürterek elinizi yukarı asağı yapınca ses tuşlarından her biri için bende ikisindede oluyor çı çıt diye bir ses tuşlarda hiçbir problem yok ama hepsinde olan bir durummu acaba diye merak ettim
K
11 yıl
İphone 4 Anten
Kardeşlerim şimdi gerçekten kafama takılan bir soru var .. Bu ip4 lerin hepsindemi bilinen bölgeye dokununca sinyal kaybı oluyor yoksa bazılarındamı ...

yani aynı şart ve koşullarda aynı kişi tarafından aynı şekilde tutulan her iphone 4 te aynı şekildemi sinyal kaybı yaşanır ????

kimileri bende olmuyor diyor kimileri oluyor diyor ,bazları giderildi diyor ...Gerçek olan cevap hangisidir acaba ???
K
11 yıl
İnternet explorer SON OTURUM KURTARMA
Daha önce hıc olmamıştı.Biraz nette geziyorum .Sonra explorerı kapatıyorum bılgısayarı acıp kapatınca explorera bastıgımda acılıyor ve son oturum duzgun sekılde kapanmadıgı ıcın ıkı seenek cıkıyor ya son oturuma gıdılın yada anasayfaya dıye soruyor oysakı ben explorerı kapatıyorum ve bılgısayarı oyle kapatıyorum zaten bu cıkan uyarı bırkere bılgısayar baslangıcında cıkıyor ???yasıyan ve cozen varmı acaba ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.