U

Teğmen
24 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
3 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
U
14 yıl
"Error Parsing Results"???
Arkadaşlar Selam,

Uzun zamandır newshosting üyesiyim ve download için Alt Binz programını kullanıyorum...Son günlerde newzleech den search ettiğimde sürekli "error parsing resulst" hatası veriyor ve ekrana hiç bir arama sonucu gelmiyor..

Bu sorunu nasıl çözebilirim.. programı yükledim tekrar kurdum..sürümlerini update ettim ama sonuç aynı...eğer düzeltilemeyecek birşeyse bana alternatif prog tavsiye ederseniz çok sevinirim.
U
15 yıl
Two Worlds oynayan var mı?
Two Worlds çıkalı 2 hafta oldu belki daha fazla.Çok sevdiğim bir tür.Oblivion un third person versiyonu gibi.Forum da baktım ama bulamadım.Oynayan var mı?Neye benziyor?Nerden aldılar? vs.
Bioshock çıktığı için gölgede kaldı sanırım.
U
15 yıl
World of Warcraft with Wii Remote
Arkadaşlar şu video yu seyrettim.Wii remote ile wow oynuo eleman.Bana mantıklı geldi zaten bildiğim kadarıyla Wii remote u bilgisayarda çalıştıran bir program var.PC yi LCD TV ye bağlarsak olur gibime gelior.Wii remote un fonksyonlarıda güzel olmuş sağa sola dönüş vs. Yorumlarınızı bekliyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=jkX1oQsvNe0
U
15 yıl
Component Splitter ?
Arkadaşlar başlığı yanlış açmış olabilirim.Öğrenmek istediğim aynen şudur:elimde xbx360,wii,ps2 mevcut hepsine ayrı component kablo aldım lcd tv de iyi göstersin diye.sorun şu ki tv nin tek hd girişi var yani ben xbox oynayı bırakınca kablolarını söküp wii ninkini wii bitince onun kablolarını, ps2 oynayacakken yine aynı işlem..tv çevrilio kablolar değişiyo yani bezdirdi beni bu işlem.buna bi çözüm bir aparat yada apatör yok mudur Türkiyede.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.