.

Yüzbaşı
17 Mayıs 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
10 üye
Görüntülenme (?)
45 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
.
9 yıl
3 yıl aradan sonra..
yine beeeen!! hatırlayan var mıdır acaba benni buralarda
.
13 yıl
nolucak benim bu halim yaa =((
hiç bu kadar tembelleştiğimi hatırlamıyorum ben

bilgisayar başında otururken sıkılıyorum kalkıyorum daha çok sıkılıyorum

cuma fizik sınavım varmış ama ne not tuttum ne hocayı dinledim çalışmıyorum da

biri bana bi çare bulsun







koyver gitsin diyin bence
.
13 yıl
karpuz seçicem=D
yarın gidip karpuz seçicem hem de ankarada



bi adet cebir, bi adet geometri, bi adet analiz, uygulamalı diye bi tane daha bide topoloji için



nası bişeydir bu yaa
.
13 yıl
yalnızım:(
yurda yerleştim oda arkadaşım gelmemiş daha yalnızım napsamki
.
13 yıl
amilo pi2530
dün bu laptoptan aldım kampanyadaydı özellikleride benim için iyiydi ama bugün kamerasını açamıyorum yanında kamera için bi CD de vermediler CD vermediklerine göre kurmaları lazımdı madem kurmadılar neden CD vermediler napabilirim bu konu hakkında??


ayrıca bazı sitelerde bluetooth var diyo bazılarında yok alırken sormayı unutmuşum bir bilgisi olan var mı bu konuda? kenarda bluetooth simgesi gibi bişi var ama harici bluetooth mu kullanmalıyım? şimdilik onunla idare etmeye çalışıyorum ???


şimdiden teşekkürler...
.
13 yıl
bluetooth sorunu
bluetooth umla göndereceğim şeyleri işaretleyip komple gönderebiliyordum veya başka bi yerden (örn:telefondan) topluca işaretleyip pc ye atabiliyordum ama şuan bunu yapamıyorum arkadaşlar.. göndereceğim şeyleri işaretlediğim zaman gönderemiyorum tek tek göndermem gerekiyor hepsini acaba bunun sebebini bilen var mı?? ve ya çözümünü??
.
13 yıl
klavyemde sorun var=S
arkadaşlar kablolu klavye kullanıyorum ama bazen yazıyorum yazıyorum sonra bir bakıyorum yazdıklarımın yarısı var yarısı yok anlayacağınız bazen tuşlar basmıyor..

yapışkan tuşlar falan açık değil

söküp tekrar taktım 2 defa ama bi çaresi olmadı ara sıra yine yazmıyo içine sıvı bişi dökülmüş olsa sadece o kısım yazmaz diye düşünüyorum bu konuda bir fikri olan var mı

ayrıca klavyemde yeni
.
13 yıl
yazıcı almak istiyorum..
yazıcım var ama kartuşlu ve kartuşu bittiğinde yenisini almak yerine yeni bi yazıcı almam daha kârlı bişey...

yazıcılar hakında bi fikrim yok bi fikrim olmadığı içinde araştırma yapamıyorum.. o yüzden yeni bi konu açtım=/

lazerli yazıcılar iyi diye duydum iyi anlayan biri bana biraz bilgi verebilirse sevinirim yani ne almamı tavsiye edersiniz?? bende ona göre bi araştırma yapabilirim
.
13 yıl
hacettepeliler bi bakabilir misiniz?
netten bi öğrenci numarası ve geçici şifre almamız gerekiyomuş geçen gün onu aldım ve bugün sayfada öğrenci işlerine ait bir bilgi formu buldum bu formu doldurmam mı gerekio ve bu form ne işe yarıyo?
.
13 yıl
çok hoşuma gitti=)
“ Sende bir tuhaflık yoktu, yanılan bendim belki de… Ben senin bana değil, kendine sadık kalmanı isterdim.
Bir de benimle sevdiğin ne varsa, hep sevmeni istedim…
Bana gelmeden nasıl gülüyorsan, benimle ve benden gittikten sonra da aynı şekilde güleceğine inanmak istedim.
Benimle nelere ağladıysan, benden sonra da aynı şeylere ağlayacağını sandım.
Bir gün kuytu köşelerde saklanacağına ihtimal vermezdim…
Az yara almadım son zamanlarda ki yalanlarından. İstedim ki, benden sonra da bana söylediğin kadar yalan söyle ve olduğun kadar doğru ol hayata karşı.
Şimdi ne yaraları, ne yalanları, ne de doğruları umursadığını görüyorum.
Ben bana olan sadakatine inandım. Ya da inanmak istedim.
Yine de seni sadık biri olarak sevmiştim; kendine sadık…
Öyle bir izlenim vermiştin bana ve bu yakışıyordu sana.
Şimdi ılık, hüznü ertelenmiş sonbaharda kalbime seslenirken biliyorum ki, insan yolun sonuna vardığında kafasına dank ediyor bu gerçek…

Yani;
Sen benim kurduğum en güzel hayaldin.
Kavuşmamız kadar, ayrılığımız da güzel olsun isterdim.
Şimdi ise en büyük hayal kırıklığımsın benim…






kimse üstüne alınmasın
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.