S

Çavuş
25 Nisan 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
17 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
8 ay
Takdirim 0 Server değiştirince takdir seviyem 2 olur mu
Evet arkadaslar baskikta goruldugu gibi TRde takdir seviyem 0 kasacak zamanim yok. Weste gecsem takdir seviyem 2 olarak baslarmiyim.
S
3 yıl
alınık arnold bir vücutçunun eğitimi
arnold bir vücutçunun eğitimi satan varsa ulaşabilir.
S
3 yıl
RP ALINACAK
Önce RP, sonra ödeme şeklinde min 3250 rp alınacaktır , fiyatlar güzel olursa daha fazla alınabilir.
S
4 yıl
Gazete basım ücreti?
Merhaba,

Pdf formatında indirilmiş eski bir gazeteyi, gazete boyutlarında ve gazete kağıdına bastırmak istiyorum. Ankara'da bunu yapabileceğim bir yer var mı? Maliyeti ne kadar olur? 15-20 sayfa olsa gazete formatında.
S
5 yıl
GGORQQ adlı siteden alışveriş yapmayın.
Arkadaşlar benim dilim yandı sizlerinki yazmasın diye yazıyorum ben bu ggorqq denilen siteden 2 ay önce 60 tl ye 20k ip euw smurf hesap satın aldım aradan 15 gün geçtikten sonra hesap banlandı canlı sohbetden bi tane elemanla konustum garanti kapsamımız 1 haftadır 1 haftayı geçerse veremeyiz vs mırın kırın etti durumu anlattım bana yeni bi hesap verdi. Bu 2. verdikleri hesabı ise 20 gün önce aldım ve sadece 2maç attım ( 2 loose yani hesapda kesinlikle script vs kullanılmamıştır.) 2 gün önce buda ban yemiş yeni gördüm canlı destekle tekrar konuştum. hesap tedarikçileri yeni bir hesap veremiyormuş 1 haftayı geçtiği için :D saçmalığa bakar mısın bildiğiniz 15.günden sonra banlanma ihtimali %95 olan hesapları 60tl 90 tl gibi fiyatlara okutuyorlar 1 haftada garanti veriyorlar zaten aldıgınız hesap ilk hafta ban yemiyo 2. haftadan sonra yiyor smurf hesap alıcak olan arkadaşlar varsa kesinlikle almamalı bu siteden. adam gibi double xp boost, ip boost ile try hard kasıp 3-4 günde 30 level olabilirsiniz ban sıkıntısıda olmaz kafanız rahat olur.


ÖZET : DOLANDIRICIDIR BU SİTE
S
5 yıl
DİKKAT GGORQQ
Arkadaşlar benim dilim yandı sizlerinki yazmasın diye yazıyorum ben bu ggorqq denilen siteden 2 ay önce 60 tl ye 20k ip euw smurf hesap satın aldım aradan 15 gün geçtikten sonra hesap banlandı canlı sohbetden bi tane elemanla konustum garanti kapsamımız 1 haftadır 1 haftayı geçerse veremeyiz vs mırın kırın etti durumu anlattım bana yeni bi hesap verdi. Bu 2. verdikleri hesabı ise 20 gün önce aldım ve sadece 2maç attım ( 2 loose yani hesapda kesinlikle script vs kullanılmamıştır.) 2 gün önce buda ban yemiş yeni gördüm canlı destekle tekrar konuştum. hesap tedarikçileri yeni bir hesap veremiyormuş 1 haftayı geçtiği için :D saçmalığa bakar mısın bildiğiniz 15.günden sonra banlanma ihtimali • olan hesapları 60tl 90 tl gibi fiyatlara okutuyorlar 1 haftada garanti veriyorlar zaten aldıgınız hesap ilk hafta ban yemiyo 2. haftadan sonra yiyor smurf hesap alıcak olan arkadaşlar varsa kesinlikle almamalı bu siteden.
S
6 yıl
13K RP SATAN?
SATAN ULAŞSIN ALICIYIM 100 TL
S
8 yıl
Berkan Aydın (MAÇ SATAN ADAM)
https://www.facebook.com/BlogBerkan?fref=ts

kimdir bu adam bir sürü maç satmış az önce mesaj attım bilet 250 tl diyo madem kazanıyo neden bilet satıyoki sonuçta bi maça 200 basmış 27 milyar almış ?

sazan.avi midir?
S
8 yıl
Bu hangi markanin stickeri?
S
8 yıl
Bu duruş şekli sizce kamburmu?
022-a8de-0b82cf3e3b8f.jpg" target="_blank">< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.